Broyeurexpert
De online shop voor alle Broyeur units en Broyeurtoiletten tevens leveren wij onderdelen voor uw defecte broyeurs. Wij verzenden en u kunt op afspraak uw bestelling ophalen in Reeuwijk
9,2
Filter 465 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 299 met beschrijving

• Geran Schiltmans

Snelle en correcte service

Hallo Geran,

Wij danken u voor uw aankoop en de review

• Carien Boerma
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Op vragen in de WhatsApp kwamen geen antwoorden. Ook de bestelde materialen kwamen zonder gebruiks-/installatie aanwijzingen binnen.

Geachte Carien Boerma
    Wij hebben nagekeken wat u besteld heeft en er is gebleken dat u onderdelen heeft besteld.
    Bij onderdelen wordt geen handleiding geleverd, dit omdat deze geplaatst dient te worden door een installateur.
    deze tekst is terug te lezen op de pagina waar wij onze onderdelen aanbieden:
    "'Onderdelen worden niet voorzien van een gebruikaanwijzing of installatie voorschrift"

Team broyeurexpert

• Hoe beoordeel je Broyeurexpert?

• Jo Lemmens
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Goede bereikbaarheid bij vragen en problemen. Ik had kleine lakschade op een weinig zichtbare plek . Met €100 coulance hiervoor ruimschoots gecompenseerd

beste Jo Lemmens,

Wij danken u voor de aankoop en bij schade zoeken wij voor beide kanten de beste oplossing.

• S
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Snelle levering. Niets op aan te merken.

Beste S

Wij danken u voor uw aankoop en uw reactie

• Tino
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Als enige in Nederland (zo ongeveer ;) ) wisten ze mij het juiste advies te geven over een zeer moeilijk te vinden wc bril. Snel geleverd en passend! 👍🏻

Hallo Bart ,

Wij danken u voor uw aankoop en uw mooie reactie.
    Ons bedrijf bestaat sinds 1989 onze eigenaar is werkt graag mee op de werkvloer hierdoor blijft de kennis van zowel oude als nieuwe producten. En hiermee hebben wij u en ook andere kunnen helpen met het vinden van de juiste onderdelen / toilet zittingen.

• GIOVANELLI Fabien
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

pas ce que j'ai demander

Geachte Giovanelli,

Wij hebben uw bestelling nagekeken en is gebleken dat wij hebben verstuurd wat u heeft besteld.
    Dat u mogelijk de tekst niet juist heeft begrepen die erbij vermeld staat is mogelijk.
    Dat is waarom er ook in de tekst staat, dat u altijd een foto mag sturen via de whatsapp van het onderdeel dat u nodig heeft om dt soort vergissingen te vermijden.

• A De Vries
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Door een foto van de wc te sturen een link gekregen welk onderdeel ik nodig was.

Beste A De Vries.

Wij danken u voor uw mooie en duidelijke review.
    Het vinden van het juiste onderdeel helpt zoals u heeft ondervonden met het doormailen van een foto van het gewenste onderdelen..

Hierdoor kunnen wij u helpen met het toesturen van de juiste link naar onze website en heeft u snel het juist onderdeel in huis.

Met vriendelijke groet

• H. Wijgergangs
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

nette service, hoop dat de wc het goede model is wat jullie hebben aangeraden. Mijn ouders hadden er al één, van de week inbouwen.

Beste H. Wijgergangs,

Wij danken u voor uw aankoop en de mooie reactie.

• Thijs Meulenbroek
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Vraag werd keurig beantwoord en snelle levering van passende onderdelen.👍👍

beste Thijs

Wij danken u voor uw mooie review en de uw aankoop.

• Bernard Eyben
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Bijlevering is ondanks de relatief lage prijs een handtekening en voorleggen ID kaart nodig. Omdat we niet thuis waren moest ik dus het onderdeel (verpakt in envelop die in de brievenbus past) afhalen op een PostNl afhaalpunt: Cor Animalis in Bocholt, zeer afgelegen, 7 a 8 km van mijn deur, maar vooral zo groezelig dat ik er als vrouw niet zou durven binnengaan .. (dit is natuurlijk niet de schuld van Broyeurexpert). Dringend werkwijze te herzien !

Geachte Heer,

Wij danken u voor uw reactie, wij laten het pakket aangetekend verzenden dit om problemen/ discussies van wel of niet bezorgt te voorkomen. En dit is van toepassing voor elk product. het pakket is te volgen via een track and tracé code en daaruit kan de klant zien wanneer het pakket geleverd wordt. En bij niet thuis zal deze in uw regio bij een PostNL agent geleverd worden. Daar hebben wij geen invloed op en of wij nu voor PostNL, DPD of UPS bezorgen ieder heeft zijn problemen. Wij hebben invloed op onze diensten en van de vele gaat het goed en een enkele keer gaat het mis. En dit betreuren wij.
    Met vriendelijke groet Team Broyeurexpert

• Ulrika Leverenz
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

If you want to get fucked over by a merchant, this is the place to go!

Antwoord van Broyeurexpert

Dank voor uw bericht uw situatie.
    Duitse klant besteld om 9april, een onderdeel , deze verwerken en zenden wij weg met Postnl , daarna annuleerd de duitse klant de bestelling en wil zijn geld retour gewoonlijk is het wachten tot het pakket in duistland geweigerd word en dan moet het pakket retour en deze retour kosten zijn voor rekening klant, wat doen wij wij storten binnen 1 dag 10 april al het geld retour en laten het pakket niet leveren. Nu wil de klant blijkbaar toch het pakket ontvangen (Mogelijk is er toch weer storing op zijn broyeur) maar het geld is al op zijn rekening en zal hij opnieuw moeten bestellen. En dan krijg je deze reactie. jammer

• R g Schermer
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

De geleverde goederen was niet in het nederlands waardoor er niet goed gebruik van kan worden gemaakt. Zou fijn zijn dat er in iedergeval een nederlandse beschrijving bij had gezeten. Mijn pools is niet zo goed dat ik het makelijk kon vertalen en we hebben hier wel te maken met chemicaliën.

Geachte Heer,

Sfa Sanibroyeur is een internationaal bedrijf en heeft handleidingen in diverse talen. De is ook bijgevoegd in de verpakking tevens staat op de website ook de handleiding te lezen.
    onderstaand de link

Broyeur ontkalker 5L
    Verleng de levensduur van uw broyeur
    Makkelijk te gebruiken
    Duidelijke uitleg via instructievideo en tekstuele uitleg
    Deze ontkalker is speciaal ontwikkeld voor uw broyeur! Dit product zorgt ervoor dat het pomphuis en andere interne componenten van uw broyeur niet worden aangetast. Bij een regematige toepassing van dit product wordt uw broyeur beschermt tegen kalk en nare geuren. Door dit middel te gebruiken verlengt u de duurzaamheid en de levensduur van het product.

Hieronder vindt u het stappenplan voor het gebruik van het product. Wij raden u aan om elke 3 maanden uw broyeur te ontkalken, afhankelijk van de hardheid van het water.

Het ontkalken gaat als volgt:
    Schakel de stroom van de broyeur uit.
    Gooi ongeveer 1 liter reinigingsmiddel in het toilet.
    laat het enkele (12 uur) uren intrekken.
    Schakel de stroom weer in.
    Spoel nog 2 keer door.

• R.J. Derks

Snelle levering.

Beste R.J. Derks

Wij danken u voor uw aankoop en uw reactie

• Reinier
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Snelle levering, perfecte service.

Beste Reinier,

Wij danken u voor uw aankoop en uw review.

• J van sluijs
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Perfecte service, juiste onderdelen besteld, werk weer als vanouds.

Beste J van sluijs,

Wij danken u voor uw mooie reactie.

• Johan deLaar
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

alles prima, op tijd en juiste product

Antwoord van Broyeurexpert

Beste Johan, Wij danken u voor uw aankoop, uw review en de 5 gouden sterren. met vriendelijke groet Team Broyeurexpert

• Chris Nobel
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Goede prijs en snelle levering dus tevreden klant.

Beste Chris,

Wij danken u voor uw aankoop en deze mooie review

Met vriendelijke groet

• Gert Renselaar

Vlot geleverd

• wim sloots
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

zeer tervreden ben er zeer bij mee

Hallo Wim,

Wij danken u voor uw aankoop en uw mooie reactie

• berry den oude
    Geverifieerde klant van Broyeurexpert

Goede prijs en snelle levering.

Beste Berry,

Wij danken u voor uw aankoope en uw mooie reactie