BryOnly Webshop
BryOnly is dé webshop voor magische & spirituele cadeaus voor jezelf of voor een ander. Een webshop vol symboliek en geluksartikelen. Met de mooiste collectie edelstenen én hangers en met betoverende handmade sieraden voor hem en haar. Laat je inspireren.
Filter 226 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 181 met beschrijving

• Marianne van Eelen
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Goede service. Het plankje wat ik besteld had was er alleen nog in een andere maat en dat werd netjes gemeld. Ook werd de grotere maat kosteloos toegezonden(terwijl ik graag wilde bijbetalen)

Antwoord van BryOnly Webshop

Dank je wel Marianne voor deze mooie beoordeling!

• Marlon Bakboord
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Snelle levering, maar nog veel belangrijker, het meedenken met mij om het juiste pakket samen te stellen. De service is dus boven verwachting.

Antwoord van BryOnly Webshop

Wat een mooi bericht Marlon! Ontzettend bedankt voor deze uitgebreide 5 ster review, dank je wel ♥

• Hoe beoordeel je BryOnly Webshop?

• Marcel
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Geweldige shop met mooie producten en pakketten voor bijzondere mensen in bijzondere situaties. Nadruk op de "personal touch" en erg prettig persoonlijk contact maakt dat je hier een mooi passend cadeau kunt vinden. Absolute aanrader !

Antwoord van BryOnly Webshop

Wow wat een mooi compliment! Ontzettend bedankt Marcel voor deze prachtige beoordeling ♥

• May Familia Turbi
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Snelle levering en reageert ook heel vlot

Antwoord van BryOnly Webshop

Ontzettend bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review achter te laten ♥

• Rianda De bruin
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Zat een vriendelijk kaartje bij en snel en netjes geleverd

Antwoord van BryOnly Webshop

Dank je wel, voor deze review 🌹

• Hella De Klerk
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Wat ik had besteld kon niet compleet geleverd worden,maar er werd meteen meegedacht om het op een andere manier toch goed te maken!

Dank je wel Hella voor deze review 🌹

• Cindy Franken de Boer
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Hele fijne eigenaresse van deze webwinkel. Lieve warme vrouw. Die enorm goed meedenkt. Alles mooi verpakt en ingepakt. Snelle levering mooi dingen en… gewone prijzen. Aanrader!

W❤️W, wat een mooie review! Dank je wel Cindy

• Francine
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Het kado wat ik besteld had was echt met liefde samengesteld en ingepakt en werd heel snel geleverd. Geweldige service.

Dank je wel Francine 🙏🏻🌹

• Angelique Van duivenboden
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Er was iets losgegaan in de doos dus alles zat onder het losse spul,heel jammer want ik wou t als een kado'tje geven maar t is gelijk de prullenbak in gegaan

Antwoord van BryOnly Webshop

Wat vervelend om deze ervaring te lezen Angelique. Ik weet niet wat er fout gegaan is, misschien tijdens het vervoer? heeft iemand het laten vallen? is het stickertje losgelaten? Als je mij direct een berichtje had gestuurd dan had ik het kunnen oplossen.

• Elizabeth Lahou
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

De levering was heel snel en het contact liep vloeiend. Ik heb een prachtige tarot reading mogen ontvangen en de items die ik had besteld waren precies zo als op de foto's. Lindsay heeft een warme persoonlijkheid en ik ga zeker nog een keer bestellen! Ik ben fan ❤🥳

Antwoord van BryOnly Webshop

Wow Elizabeth ontzettend bedankt dat je je ervaringen deelt. Ik word hier heel blij van ♥