BryOnly Webshop
BryOnly is dé webshop voor magische & spirituele cadeaus voor jezelf of voor een ander. Een webshop vol symboliek en geluksartikelen. Met de mooiste collectie edelstenen én hangers en met betoverende handmade sieraden voor hem en haar. Laat je inspireren.
Filter 294 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 223 met beschrijving

• Beppie
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Deze vrouw stopt zoveel werk en liefde in de dingen die ze verkoopt. Het wordt heel snel en goed verpakt en verzonden. Echt een topper

• Annebet
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Heel persoonlijke service, wat extra fijn was in deze moeilijke tijd voor onze vriendin.

• Hoe beoordeel je BryOnly Webshop?

• Pauline Milius

Uitstekende service!

• Sanne
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Ik had een spoedbestelling en hij kon dezelfde dag nog op de post. Heel snel en fijn geregeld. Het was een cadeautje en de ontvanger was er ook helemaal blij mee.

• I.N. Immeker
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

snelle levering super mooie producten

• Maj Opdam
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Geweldige service, kreeg zelfs een mailtje met extra vragen over de tekst die er bij gezet kon worden. Echt super geregeld! Daarna is t meteen verzonden en alles was mooi ingepakt. De ontvanger was zeer ontroerd met dit kado

Antwoord van BryOnly Webshop

Heel fijn, dank je wel Maj!

• Claud
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Snelle levering die goed was verpakt! Mooie box ontvangen die op zichzelf al een kadoo is

Antwoord van BryOnly Webshop

Heel fijn Claud, dank je wel!

• Elly Slegtenhorst

snelle levering, aantrekkelijke prijzen

Dank je wel Elly!

• Mieke

Mooie website en topservice

Antwoord van BryOnly Webshop

Super Mieke, Dank je wel!

• Sandra Gruisen
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Ik had iets gekocht waar ik niet tevreden over was. Niet omdat de kwaliteit slecht was, maar omdat ik er een andere verwachting van had qua formaat.(de foto van een 20 cm kristalgrid -bord vond ik niet overeen komen met "mijn" werkelijkheid) .... Het retourneren ging makkelijk en mijn volledige aankoopbedrag werd binnen een paar dagen teruggestort. Dus ondanks dat ik iets geretourneerd heb, ben ik toch héél tevreden en zal ook zeker gewoon weer bestellen. 😁👍

• AJT Brekelmans
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Meteen geleverd na vakantie zoals beloofd....!

Antwoord van BryOnly Webshop

Bedankt voor je geduld en deze fijne review!

• Foekje Wiegersma
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Hele snelle levering, heel mooi ingepakt, mijn zus was er erg blij mee!

• Belinda.

Goede prijzen!

Dank je wel!

• Jennie van Hijkoop
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Super snelle reactie op mail vragen, enorm fijn meedenken. Pakket heel snel bezorgd. Geweldige inhoud van het pakket wat zeer goed ontvangen is bij de ontvanger. Top! Totaal geen negatieve punten te bedenken.

Antwoord van BryOnly Webshop

Super lief Jennie! Dank je wel!

• Debby Holsbeeke
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Klantvriendelijk, mooie producten en snel geleverd!

Antwoord van BryOnly Webshop

Dank je wel voor je review!

• Bindu

• Anouska De Kok
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Autocorrect gad mijn leveringsadres gewijzigd zonder dat ik t merkte. Pakket ging retour naar Bryonly. Contact gehad met Lindsay,die mij direct antwoordde en op de hoogte hield.Pakket niet voorzichtig behandeld door de post.Ee heeftcalles nagekeken, vervangen wat nodig wad en opnieuw verstuurd. Super goede opvolging en service, zeker een aanrader!Bedankt!

• Maxime
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Fantastische service en fijne communicatie. Binnen een korte tijd had ik 10 handgemaakte armbandjes nodig als afscheidscadeau en Lindsay heeft dit meteen in orde gemaakt. Ze zagen er top uit en was heel leuk om te geven in de feestelijke verpakking die ze er omheen doet. Nogmaals dank topper!

• Marielle
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Super snelle levering en heel zorgvuldig en netjes verpakt

Dank je wel Marielle!

• RB
    Geverifieerde klant van BryOnly Webshop

Goede service en met veel zorg verstuurd. Het feit dat er een handgeschreven kaartje bij zit van de organisatie zelf maakt het zo ontzettend persoonlijk. Dank voor de lieve hulp.

Antwoord van BryOnly Webshop

Ontzettend bedankt voor deze mooie review!