Budget Binder

Budget Binder

Bij Budget-Binder.nl geloven we dat effectieve organisatie voor iedereen toegankelijk moet zijn. Daarom bieden we budget binders aan die uitblinken in zowel prijs als prestatie. Of je nu op zoek bent naar een handige manier om je documenten te ordenen, belangrijke papieren veilig te bewaren, of zelfs wat cash discreet op te bergen, onze binders staan voor je klaar. Neem vandaag nog een kijkje in onze collectie en ontdek hoe je georganiseerd kunt blijven zonder je budget te overschrijden!
8,9

• Ilona
    Geverifieerde klant van Budget Binder

Moest zeer lang wachten op m’n bestelling. Op zich niet erg, als het maar vermeld wordt maar dat was niet het geval. Bestelling klopte verder wel

• Anne Marie
    Geverifieerde klant van Budget Binder

Mooie stevige kaarten in mooie kleuren!

Antwoord van Budget Binder

Hi Anne Marie, bedankt voor jouw beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent. We hopen dat je heel veel spaar plezier gaat hebben en lekker aan de slag kunt!
    liefs, Anne

• Hoe beoordeel je Budget Binder?

• Dieneke Boomsma
    Review voor Budget Binder

Alles is heel netjes ook netjes verpakt helaas wel een week moeten wachten omdat er iets verkeerds was gegaan met de bestel update na contact gehad te hebben mocht ik iets uitzoeken netjes opgelost dus toen ik het thuis uitpakte zat mijn 10 euro spaar kaart er helaas niet bij heb contact opgenomen maar helaas krijg ik niks meer van hun te horen terwijl de bestelling met elkaar wel over de 50 euro was dat viel helaas tegen

Hi Dieneke,

Bedankt voor jouw beoordeling, we snappen dat het vervelend is dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten doordat er in ons systeem iets niet helemaal goed is gegaan. Het klopt inderdaad dat de 10 euro challenge uit de set nog niet geleerd is, omdat deze helaas was uitverkocht, deze zijn inmiddels nagestuurd en ik verwacht eigenlijk dat je deze uiterlijk donderdag in huis hebt, we hebben dit ook aangeven op de meegestuurde pakbon en/of het kaartje dat je hebt gekregen. Ik heb gezocht in onze mail, maar ik kan hierover niets terugvinden.

We vinden het erg vervelen dat in eerste instantie je bestelling niet werd geleverd door een systeem fout en dat we vervolgens de 10 euro challenge uit de set niet konden leveren, uiteraard zorgen we dat dit netjes word opgelost.

Wil je ons eventuele nog eens mailen betreft de challenge die niet geleverd is? Mocht deze donderdag nog niet bij je geleverd zijn stuur ik hem nogmaals naar je op. We willen dit namelijk gewoon netjes oplossen, zodat jij lekker aan de slag kunt met het cashstuffen! ☺️

Liefs, Anne

• Maxime Bernaert
    Geverifieerde klant van Budget Binder

Goed, zou leuk zijn indien het geplastificeerd zou zijn. U mag ook gerust meer vragen voor uw producten.☺️

Antwoord van Budget Binder

Hi Maxime, bedankt voor jouw beoordeling over je bestelling bij Budget Binder! Wat fijn dat je zo tevreden bent, we hebben er op dit moment bewust voor gekozen om geen geplastificeerde challanges aan te bieden, wellicht dat deze toch nog worden toegevoegd aan de collectie, dus houd de website zeker in de gaten. We hopen in ieder geval dat je met veel plezier lekker kunt gaan cashstuffen én we hopen je snel nog eens te zie bij ons in de webshop. Liefs, Anne

• Anouk Knobbout
    Review voor Budget Binder

De challenge besteld en lag echt nog diezelfde week nog in de brievenbus dankjewel :)

Antwoord van Budget Binder

Hi Anouk, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent, hier worden we blij van! We hopen dat je met veel plezier je spaar challenge vol kunt gaan maken. Liefs, Anne

• J Usmany

Netjes ingepakt, snelle levering

Antwoord van Budget Binder

Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent. We hopen je snel nog eens terug te zien bij Budget Binder. Liefs, Anne

• Sammy-Jo Saarberg
    Review voor Budget Binder

Super snel geleverd en weer super mooi ingepakt! Altijd een kadotje om te mogen ontvangen

Antwoord van Budget Binder

Hi Sammy-Jo, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Daar worden we heel erg blij van! We hopen dat je veel plezier gaat hebben van je aankopen én je snel nog eens terug te zien bij Budget Binder. Liefs, Anne

• Marian Leesmans

Was snel bezorgd,top

Antwoord van Budget Binder

Hi Marian, wat fijn om te horen! We hopen dat je veel plezier zult hebben van de mooie items en we hopen je snel nog eens terug te zien. Liefs, Anne

• Kim
    Geverifieerde klant van Budget Binder

Klantvriendelijk, goede service, betaalbaar, goeie producten worden snel geleverd

Antwoord van Budget Binder

Hi Kim, bedankt voor jouw beoordeling! Wat leuk om te horen ☺️ We hopen dat je veel plezier zult hebben van je binders én challenges en we hopen je snel nog eens terug te zien bij Budget Binder. Liefs, Anne