Budgetwijnen.nl

Budgetwijnen.nl

Met Budgetwijnen.nl haalt u eenvoudig en snel de beste wijnen in huis voor een budgetprijs. Alle wijnen zijn speciaal voor u geselecteerd door de beste specialisten en zijn afkomstig van de meest toonaangevende producenten ter wereld.

Met als slogan ‘Topwijnen voor Budgetprijzen!’ heeft Budgetwijnen.nl als visie de beste kwaliteit te leveren voor de scherpste prijs van Nederland & België! Wij profileren ons als dé betaalbare totaalleverancier op het gebied van kwaliteitswijnen voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Bent u op zoek naar een specifieke wijn of heeft u speciale wensen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw wensen zo goed mogelijk te realiseren.

Door goede afspraken, lage kosten en het juiste prijsbeleid kunnen wij een zeer brede selectie wijnen aanbieden voor een budgetprijs. Eenvoud, voordeel en betrouwbaarheid zijn de kernwoorden van ons initiatief waarbij u als klant centraal staat! Wij wensen u veel plezier tijdens het winkelen in onze webshop.
Wijnen, Dranken, Relatiegeschenken
Filter 643 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 291 met beschrijving

• P Van der Kolk

Goede service goed verpakt

• Peter Kooper

Snelle levering, goed verpakt

• Hoe beoordeel je Budgetwijnen.nl?

• Miranda van Noordennen
    Review voor Budgetwijnen.nl

Deze keer super snel bezorgd!

• Jeannette Takkebos
    Review voor Budgetwijnen.nl

Ik heb eerder contact opgenomen met Budgetwijnen omdat de bezorger van DPD zonder aan de deur te zijn geweest de doos wijn bij een afhaalpunt heeft gebracht. Ik kon de zware doos zelf sjouwen. Dit is tot 2 maal toe gebeurd. En 2 maal was ik gewoon thuis.

• Annemiek
    Review voor Budgetwijnen.nl

Hier koop ik wijn die ze bijna nergens hebben. Echter de verzending met UPS beviel niet. Lever bij de buren liever als ik er niet ben. Maar ze brengen het dan weer terug naar het depot. Toen wijn niet op tijd gekregen, waarvoor ik het nodig had. UPS echt klantonvriendelijke site, waardoor ik niet kon vinden hoe ik dit aan moest geven

• Willy Martens

Ok voor de levering

• Victor
    Review voor Budgetwijnen.nl

Prima wijnen! Prima prijzen!

• Robert
    Review voor Budgetwijnen.nl

Uitgebreide keuze voortreffelijke wijnen tegen prima prijzen

• Ivo Berkhoff
    Review voor Budgetwijnen.nl

Prima verzorgd, goed verpakt en natuurlijk een perfect produkt

• Hans Cremer

vaak niet op voorraad