BuffetEnzo.nl

BuffetEnzo.nl

Buffetenzo levert non-food horeca en catering benodigdheden voor de horeca professional. Ook voor serviezen en buffetartikelen voor hotels en restaurants zijn wij het juiste adres.
8,9

• Harm Kersten
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Zéér zorgvuldig! Wij bestelden (als particulier) één onderdeel van een artikel dat normaal gesproken uit veel meer onderdelen bestaat. Vrijwel direct na plaatsing van de bestelling werden wij gebeld door een medewerkster die ons vroeg of wij ons er van bewust waren dat wij voor de (veel lagere) prijs van het onderdeel niet het complete artikel geleverd zouden krijgen, omdat dat veel duurder zou zijn. Gelukkig wisten wij dit, maar je zult maar denken dat je voor een vijfde van de prijs het hele artikel geleverd zou kunnen krijgen. Misschien een beetje dom, maar tóch teleurstellend. Héél aardig om de moeite te nemen om mensen hier voor te behoeden!!!

• Simon Zijlstra
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Mooie prijzen en goede snelle levertijden

• Hoe beoordeel je BuffetEnzo.nl?

• Robert de Koning
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Meteen bij de bestelling aangeven dat spullen niet op voorraad zijn en een verwachte levertijd doorgeven.

• diena gelaudie

Goede service, snelle levering

• Simone van Harrewijen
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Goed geïnformeerd per mail over de order en de levering ervan.

• Barbara Alkema
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Kwaliteitsmaatbeker RVS gekocht. Echt mooie kwaliteit. Gaat een leven lang mee, dus duurzaam.

• Margreet de Graaf-Sleurink
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Snelle levering van de bestelde producten

• Monique
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Goede service, zeer snelle levering vlak voor kerst en zelf voorstellen om onderdelen uit verschillende magazijnen voor de snelheid apart te verzenden

• Robert-Jan Blom
    Geverifieerde klant van BuffetEnzo.nl

Supergoed verpakt, alles was netjes binnen gekomen, bestellen was heel simpel, fijn website, wat ik wel iets minder vind is dat je minimaal voor 100 euro moet bestellen om een gratis verzending te hebben, best een drempel voor je portemonnee als particulier, 75 euro zou wat behabbaarder zijn want nu heb ik extra schalen gekocht anders was ik hetzelfde geld aan verzendkosten kwijt geweest, maargoed dat is mijn mening, maar mocht je iets nodig hebben dan heb je aan buffetenzo zeker een goede.

• Piet

Netjes verpakt