BuitenKampioen
BuitenKampioen is dé leverancier van blokhutten, tuinhuizen, overkappingen, veranda’s & meer tuinartikelen.
8,8
Filter 302 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 193 met beschrijving

• Mark Puister
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goede service, klantvriendelijk en correct.

• A.J. Kaijser

Levering volgens afspraak

• Hoe beoordeel je BuitenKampioen?

• Samuel Dijkstra
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Uitstekende levering en service, ook de montage was top geleverd. We zijn zeer blij met het resultaat!!!

• Edwin de Lang
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goeie prijs …. Goeie service ….

• Patrick Blokland

Nabestellen

• Henk Quarre
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Het dak van mijn kapschuur werd later geleverd dan afgesproken. Als klant ga ik dan vanuit dat ik hierover op de hoogte wordt gesteld en dat er gekeken worden naar een passende en tijdelijke oplossing en een verwachting over wanneer het dak geleverd zou worden.... Als klant werd ik niet op de hoogte gesteld. Toen ik zelf belde kreeg ik de opmerking dat het niet sneller ging door te bellen....

In de weken/ maand regende het veel waardoor aan de onderzijde van mijn dak nu watervlekken zichtbaar zijn.

Een passende oplossing voor het monteren van het dak werd niet geboden. Naar mijn mening moet Buitenkampioen meer zzp'ers aantrekken om de vraag van de klant en problemen als hierboven genoemd op te lossen.

Ik voelde mij geen echte klant. Ik heb nog een aantal extra planken moeten aanschaffen omdat de geleverde planken te kort waren voor het kozijn... Ook hierbij werd niet pro-actief naar een klantvriendelijke oplossing gezocht.

Ik heb de planken voor eigen rekening aageschaft.

Al met al... vond ik dat de aftersales te wensen overliet als je een kapschuur voor 8K aanschaft.

• C. Bosch

Levering was in orde.
    De dikte van het zweeds rabat viel erg tegen, matige kwaliteit.
    Overweeg nog een extra binnen wand te plaatsen,van betere kwaliteit hout.

• Nils de Goede
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Kwaliteit en prijs is goed.

• Erik Sommeling

Top, goede service

• Mari Tiemsma
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goede service, leverbetrouwbaar en denken mee.