BuitenKampioen
BuitenKampioen is dé leverancier van blokhutten, tuinhuizen, overkappingen, veranda’s & meer tuinartikelen.
8,9
Filter 221 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 141 met beschrijving

• L.H.M. Vrancken

• Caroline

Fijne service, goede levering

• Hoe beoordeel je BuitenKampioen?

• Sandra
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goed meedenken van de klantenservice.

Antwoord van BuitenKampioen

Bedankt voor je compliment! :)

• Rene
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goede service en beantwoording van vragen

Antwoord van BuitenKampioen

Goed om te lezen, dankjewel Rene.

• Paul

Mooie prijzen.

Antwoord van BuitenKampioen

We proberen altijd scherpe, eerlijke prijzen te hanteren. Bedankt!

• Bart
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goede service en product komt overereen met wat aangeboden wordt.

Antwoord van BuitenKampioen

Fijn dat je tevreden bent over ons, dank voor de positieve review.

• Jopke
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

De communicatie kan een stuk beter. Bij onze overkapping ging het een en ander mis. Bij het uitpakken op de dag dat we wilden starten met de opbouw, zagen we dat de poeren niet geleverd waren. Op maandag contact gehad. Ik zou teruggebeld worden. Op woensdag of donderdag zelf maar even gebeld hoe het ervoor stond. Want ik had niks meer gehoord. Duurde het nog 2 weken voor levering van de poeren. Dus de bouw een stuk uit moeten stellen. Uiteindelijk bleken er ook nog 2 planken tekort te zijn en ook daar hebben bijna 3 weken op moeten wachten. verder vind ik de planken voor de zijkanten (potdekselplanken zwart) van slechte kwaliteit. Ik moet ze zelf nog over schilderen want er zitten zoveel witte plekken op. Ik heb hier van Buitenkampioen wel een pot beits voor ontvangen. En bij sommige planken kijk je er gewoon doorheen ivm scheuren. Jammer van de kwaliteit.

Antwoord van BuitenKampioen

Hallo Jopke, het klopt inderdaad dat jouw order niet vlekkeloos is verlopen. Onze excuses daarvoor. We hebben geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen, met de middelen die we hadden. Midden in deze coronatijden bleek dat niet eenvoudig, doordat de voorraden extreem laag zijn bij onze leveranciers en fabrikanten. Volgens mij hebben we altijd juist wél zo goed mogelijk proberen te communiceren, maar was de perfecte oplossing simpelweg niet direct voorhanden. Hopelijk beleven jullie desondanks veel plezier van de overkapping in de toekomst!

• Paul
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

We hebben nog niet alles goed geleverd gekregen

Antwoord van BuitenKampioen

Hallo Paul, de nalevering is onderweg. Hopelijk ben je na aflevering hiervan geheel tevreden met de prachtige lariks/douglas kapschuur.

• Jan

afspraak is afspraak

Antwoord van BuitenKampioen

Absoluut! Bedankt voor het delen van jouw beoordeling.

• Jan
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goede kwaliteit materiaal en goede service, alles netjes afgeleverd in een pakket

Antwoord van BuitenKampioen

Hoi Jan, geweldig om te lezen dat je geheel tevreden bent. Dank voor de positieve feedback :)