BuitenKampioen
BuitenKampioen is dé leverancier van blokhutten, tuinhuizen, overkappingen, veranda’s & meer tuinartikelen.
9,0
Filter 831 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 537 met beschrijving

• Jan Lorein
    Review voor BuitenKampioen

Materiaal netjes geleverd, goede prijzen en een prima klantenservice.

• Madeleine Holtzer
    Review voor BuitenKampioen

Natuurlijk is een gecompliceerd bouwpakket nooit volmaakt maar de medewerkers denken direct mee, reageren bij vragen meteen en lossen uitdagingen snel op.

• Hoe beoordeel je BuitenKampioen?

• Patrick Vandenbergh

Super snelle levering 👌🏻

• Willy Burgers
    Review voor BuitenKampioen

Een zeer goede prijs en een perfecte service, bedankt

• Ap Buitenhuis
    Review voor BuitenKampioen

Mooi tuinhuis en de goedkoopste prijs van alle aanbieders.

• J. Dekkers
    Review voor BuitenKampioen

In een zoektocht een betaalbare Douglas houten overkapping van 6 x 4 mtr. te vinden, kwamen we uit bij de fraaie presentaties op de site van BuitenKampioen. Klassieke en strakkere vormgevingen, tal van opties in kleuren en afwerking en een scherpe prijs! Na bestellen was er een prima communicatie, service en keurig verpakte levering! We hebben de overkapping eigenhandig in elkaar gezet. Dat leek aanvankelijk, met de vele balken, liggers, planken, ijzerwerken etc., een flinke puzzel. Maar het wees zichzelf gemakkelijk uit en in een dikke week was een prachtig bouwwerk gerealiseerd! Zeer tevreden! Goede kwaliteit Douglas hout alsook EPDM dakbedekking, daktrim en zinken hemelwaterafvoer. Een goede keus!

• Christopher Hofmeijer
    Review voor BuitenKampioen

Zeer correcte, vriendelijke en behulpzame manier van zaken doen.
    Echt een aanrader!

• Hans en Gerry van der Pas
    Review voor BuitenKampioen

Bedankt voor de prachtige blokhut. Ik kan het iedereen aanraden om een mooie blokhut bij jullie aan te schaffen. Geweldige serivice en goede klantenservice. Jullie zijn TOPPERS

• Tatjana Doon
    Review voor BuitenKampioen

Product was na 2 maanden al aan het splijten. Kwaliteit vind ik echt slecht van het hekwerk.

• tanja guntenaar
    Review voor BuitenKampioen

carpoort door hun laten plaatsen.
    Tot 2 keer toe iemand geweest omdat de plaatsing niet goed was.
    Ze hebben flinterdunne dakplaten gebruikt, waardoor we telkens met een beetje wind/storm schade hebben.
    We laten nu maar zelf een nieuw dak plaatsen!!!

• Henk Veltmaat
    Review voor BuitenKampioen

Ik ben uiterst tevreden over de compleet geleverde en gemonteerde blokhut van 3 x 4 meter, het geheel overtreft mijn verwachtingen.

• Pieter
    Review voor BuitenKampioen

Levering was zo als we verwacht hadden.

• Robert Moerings

Mooie prijzen ,goede kwaliteit en service. Blij met het eindresultaat

• Gert Achterberg
    Review voor BuitenKampioen

Eerst goed advies gekregen in verband met de specifieke maten. Materialen werden daarna op tijd geleverd. En we zijn zeer tevreden met het geheel van de overkapping en dit alles tegen een redelijke prijs.

• Leen Klok
    Review voor BuitenKampioen

Bij het bouwen bleek dat het hang en sluitwerk in het pakket verroest was. Contact opgenomen en binnen 2 dagen was er een nieuw pakket.

• Rick
    Review voor BuitenKampioen

Prima kwaliteit, top service en snel geholpen!

• Peter
    Review voor BuitenKampioen

Tuinhuis met overkapping: Over het algemeen een goed product.
    Enkele minpunten:
    1. De dubbele deur klemt door het vochtige weer, is nochtans volledig behandeld tegen vochtindringing. Er moet meer speling voorzien worden tussen vast deurkader en de deuren zelf om dit te kunnen opvangen
    2. De beugels van de dakgoot zijn te groot. Hier zou een extra houten lat van pas komen om deze tegen te bevestigen (was niet voorzien in het pakket)
    3. Iets meer roofingnagels was beter geweest om het volledige dak correct te bevestigen. Heb er zelf nog moeten bijhalen

• Frans V
    Review voor BuitenKampioen

Snelle en vakkundige levering. We hebben nu een prachtige overkapping! Superblij mee.

• Nicki
    Review voor BuitenKampioen

Goede service, op tijd geleverd. Erg blij met deze overkapping.

• Michael Strating

Alles prima geregeld