BuitenKampioen
BuitenKampioen is dé leverancier van blokhutten, tuinhuizen, overkappingen, veranda’s & meer tuinartikelen.
8,8
Filter 279 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 177 met beschrijving

• Jan-Eduard
    Review voor BuitenKampioen

Erg prettige communicatie over onze wensen. De levering was goed georganiseerd en de overkapping was eenvoudig te monteren.

• Lisanne
    Review voor BuitenKampioen

Geweldige service, uitstekend advies. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. De afspraken worden nagekomen. Perfecte levering. Monsterlijke bouwpakketten! Top!!

Antwoord van BuitenKampioen

Hallo Lisanne, wat een leuke beoordeling, dank daarvoor.

Namens ons allen veel geluk van jullie tuinhuis met overkapping de komende jaren!

• Hoe beoordeel je BuitenKampioen?

• Teun

Prijs/kwaliteitverhouding

Antwoord van BuitenKampioen

Dank voor de positieve review! :)

• Ruud
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Goed advies. Mooi product van goede kwaliteit.

Antwoord van BuitenKampioen

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons en de bestelde Douglas overkapping.

Dank voor de beoordeling en veel plezier ervan de komende jaren!

• Maurice

Goede service

Antwoord van BuitenKampioen

Bedankt voor de feedback! :)

• Robert
    Review voor BuitenKampioen

Teleurgesteld in de benadering van een van de bedrijfsleiders. Door Corona is mijn product in eerste instantie 2 weken vertraagd, hiervoor alle begrip gehad. Nadat die 2 weken verlopen waren, contact gehad met bedrijfsleider waarbij hij mij terug zou bellen, helaas heeft hij dit niet gedaan. Echter te horen gekregen dat er weer 2 weken vertraging waren. Hierbij aangegeven hoe ik het graag gecompenseerd zou willen hebben, echter begon de bedrijfsleider te dreigen, helaas was dit nergens voor nodig. 1ste en laatste keer dat we bij buitenkampioen iets hebben gekocht.

Hallo heer en mevrouw Rizvanovic,

Het klopt dat de levering van jullie tuinhuis twee maal vertraagd is. Erg vervelend natuurlijk, al hebben we waar mogelijk (in de communicatie met jullie én op onze website) ervoor gewaarschuwd dat de levertijden nu tijdens de coronacrisis meer onzeker zijn dan gebruikelijk. Dit omdat het extreem druk is en er wereldwijde schaarste is m.b.t. grondstoffen.

N.a.v. deze review hebben we alle communicatie met jullie eens geëvalueerd. Er is niet gedreigd, wel trekken wij een grens - zelfs naar onze klanten - wanneer ongepaste gedragingen plaatsvinden richting onze medewerkers.

Fijn om te zien dat jullie wel tevreden zijn met de prijs/kwaliteit-verhouding van het tuinhuis. Ondanks voorgaande veel plezier ervan de komende jaren!

• Sabrina
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Super goed geadviseerd mey uiteindelijk een fantastisch product. Wij hebben een hele mooie douglas houten overkapping van hillhout en hij staat perfect in onze tuin. De bijgeleverde onderdelen zijn van goede kwaliteit en het plaatsen was erg makkelijk.

Antwoord van BuitenKampioen

Hoi Sabrina, heel erg veel geluk met de Hillhout overkapping. Bedankt voor de positieve beoordeling over ons en het product zelf! :)

• Frans

Goede service

Antwoord van BuitenKampioen

Dankjewel Frans, hopelijk beleven jullie veel plezier aan de Douglas overkapping.

• Erik

Prima prijs kwaliteit

Dank voor deze review.

• P. Sanders
    Geverifieerde klant van BuitenKampioen

Geweldige service en goede informatie

Antwoord van BuitenKampioen

Bedankt voor de beoordeling, veel succes met de blokhut! :)