BuitenKampioen
BuitenKampioen is dé leverancier van blokhutten, tuinhuizen, overkappingen, veranda’s & meer tuinartikelen.
8,9
Filter 537 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 351 met beschrijving

• Roger Kok
    Review voor BuitenKampioen

Goede kwaliteit en super service.
    Een onderdeel was niet helemaal goed, maar werd direct vervangen, kosteloos.

• Sieta
    Review voor BuitenKampioen

Mooie strakke overkapping (uit de slim serie) voor goede prijs met achterwand en zijwand. Door Buitenkampioen geplaatst, wat werd uitbesteed aan een zeer kundig en vriendelijke professional. Advies gekregen om de zijwand ook aan de buitenkant af te timmeren zodat dit beter bestand is tegen regen. Daarnast ook echt veel mooier!
    Goed contact met de klantenservice. Vragen werden zowel per mail als telefonisch goed en uitgebreid beantwoord. Afspraken over de levering van de overkapping werden snel gemaakt. Afspraken werden nagekomen. Helemaal tevreden!
    Tip voor de website om bij de slimserie ook gebruik te maken van echte foto's, dan zie je nog beter wat je precies koopt.

• Hoe beoordeel je BuitenKampioen?

• Marion
    Review voor BuitenKampioen

Naast de mooie blokhut, de communicatie gedurende het hele proces, vanaf de eerste vraag om informatie, de offerte aanvraag tot en met oplevering en geleverde after service.

• Nico Keijzer
    Review voor BuitenKampioen

Levering van de juiste materialen had vele voeten in de aarde, maar de bejegening (door Niek) was steeds uiterst vriendelijk en geduldig. Tenslotte is alles voor elkaar gekomen. Eind goed, al goed!

• Joop ten Barge

Fantastische service.

• Jos Koopman
    Review voor BuitenKampioen

Snelle levering en een reële prijs kwaliteitverhouding.

• Mark Middelkoop
    Review voor BuitenKampioen

Goede service en snelle service ondank corona en de gaande oorlog, Ook op vragen wordt snel antwoord gegeven en ook als er ets vertraagd is wordt deze netjes gecommuniceerd.

• Ruud van de Waardenburg
    Review voor BuitenKampioen

Goede service word met je mee gedacht naar een oplossing

Antwoord van BuitenKampioen

Hoi Ruud, dank voor het delen van je ervaring, dat waarderen we enorm.

Veel succes met jullie mooie tuinhuis! :)

• Dick van Weeghel
    Review voor BuitenKampioen

Levering en communicatie waren zeer goed, ik had het gevoel persoonlijk te worden behandeld, erg fijn. Vragen worden snel en normaal beantwoord en voor levering wordt je ook goed geinformeerd, tot de chauffeur zelf aan toe.
    De blokhut zelf is geen state of te art, gewoon vers (en dus werkend als een malle) hout, met twee rechterhanden prima in elkaar te zetten, maar reken met twee linkerhanden niet op een precieze beschrijving ala ikea. materialen worden ruimschoots geleverd, dus je komt geen schroefjes of shingles te kort als je een misser maakt erg geruststellend. al met al prima, zeker voor de (aanbiedings)prijs

Antwoord van BuitenKampioen

Hallo Dick, bedankt voor de complimenten. Wat betreft de handleidingen: we zijn op dit moment bezig met nadere toelichting en tips, we begrijpen dat dit soms wat completer zou mogen. Ondertussen kunnen mensen natuurlijk altijd nog contact met ons opnemen. Een adviseur beantwoordt de vragen dan graag, of eventueel een monteur mocht dat nodig zijn.

Groetjes namens ons allen en veel gemak van de blokhut! :)

• Hans Peter Fris
    Review voor BuitenKampioen

Keurig geholpen. Ik bestelde een tuinhuisje dat tijdelijk niet meer in het assortiment zat. Men heeft er werk van gemaakt om deze toch, zij het met vertraging, toch te kunnen leveren. Inmiddels staat het huisje naar volle tevredenheid in onze tuin in Amsterdam

Antwoord van BuitenKampioen

Dag Hans Peter, fijn om te lezen dat het gelukt is met de montage. We wensen jullie er veel geluk van in de toekomst!