Buitengevel.nl
-
Paul
Bestelling werd later geleverd dan eerst was toegezegd per mail, zonder uitleg of dergelijke.
De profielen waren ook nog beschadigd flinke krassen en lak schade.Antwoord van Buitengevel.nlBeste Paul,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling later is geleverd dan gecommuniceerd en dat de profielen beschadigd zijn aangekomen. Dit is absoluut niet de kwaliteit en service waar wij voor staan.
Wij lossen dit graag netjes voor u op. Kunt u ons een e-mail sturen via info@buitengevel.nl
met foto’s van de beschadigingen? Dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing, zoals een nalevering of een vergoeding.
Onze excuses voor het ongemak, we helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Tessa Schraven -
Tessa
Fijne communicatie en snelle service
-
Hoe beoordeel je Buitengevel.nl?
-
Eddy Winter
Super goede levering
-
Michał Sitko
Bardzo dobra obsługa Klienta. Brakuje jednak powiadomień email o dostarczeniu przesyłki pod wskazany adres.
-
Roy
Tot twee keer toe slechte producten leveren die niet goed zijn, KEJE horren. Inmiddels elders besteld en binnen 1 week in huis en in 1 keer goed. De defecte nog steeslds hier staan aangezien ze afspraken niet nakomen omtrent ophalen. Heb buitengevel nog deze week gegeven om het op te halen en anders gooi ik het weg.
Antwoord van Buitengevel.nlGoedemorgen Roy,
Bij de eerste levering was helaas het verkeerde type gaas in de horren gemonteerd. We hebben daarom direct een nieuwe set laten produceren bij onze leverancier. Vervolgens gaf u aan dat de producten kleine beschadigingen hadden, waardoor het vertrouwen in de bestelling begrijpelijkerwijs was verdwenen.
Vanwege het verloop van deze order hebben wij het aankoopbedrag direct aan u terugbetaald, nog voordat de producten retour waren gehaald. Helaas is de leverancier de gemaakte afspraak voor het ophalen van de horren niet nagekomen. Inmiddels is afgesproken dat u de producten mag afvoeren. -
Evelien
Erg goed produkt om antracietkleurige kozijnen te reinigen en hun oorspronkelijke kleur terug te krijgen of behouden.
-
wilbert Broos
Snellle levering
-
Jean Lejeune
Fijne geregeld. Snel in huis. Werd nog netjes gebeld ook om een vraag te beantwoorden over het zagen. Prima ervaring
-
Charles en Lennie
Wat een fijn bedrijf, vriendelijk en behulpzaam met een uitstekende service! We wonen een eind uit de buurt maar we komen hier graag terug.
-
Danny van Dongen
Goede prijs, erg snelle levering!
-
Hielke Noordmans
Goede kwaliteit en juiste kleur
-
Anton Gjokaj
Goede service
-
Pieter
Goede kwaliteit materialen
-
Luca De Jong
Goede service. Ik had wat vragen betreffende de bezorging ivm gesloten verklaring.
-
F Kroezen
Super snelle levering
-
Jeroen
Goede communicatie en snelle levering. Op maat gemaakte delen waren top in orde en webshop is goed in gebruik.
-
B.
Fijne service en snelle levering!
-
LeefLicht Realiseert BV
Zeer snelle levering van de stelmaterialen en advies voor onderhoudsproducten zeer prettig. Ook de mogelijkheid tot enkel levering van kozijnen aluminium en kunststof geeft ons als bouwer meer planningsvrijheid. Zeer tevreden!
-
Sofie
Snelle levering en goede service!
-
Tessa
Snelle levering. Mijn order was er binnen 2 dagen