De Stroekeld 4b
+31 (0)548 547 914

9,0

Google Plus/Places - 9,8

John beoordeelde op 2019-10-01

ALLES IS NETJES VOLGENS AFSPRAAK GELEVERD.

Reactie van Buitenkampioen:
Gelukkig maar, dankjewel John! :)

Ron beoordeelde op 2019-09-23

Een offerte voor een blokhut aangevraagd, deze keurig ontvangen en na een week een vriendelijke mail of alles duidelijk was.
Blokhut vervolgens bestelt en aflevering keurig verlopen.

Hallo Ron,

Fijn dat alles volgens verwachting is verlopen. Veel plezier met je nieuwe blokhut!

Erik beoordeelde op 2019-09-19

Het tuinhuis kwam weliswaar twee maanden te laat, maar Jesse van Buitenkampioen heeft er alles aangedaan om een hele goede oplossing voor ons te vinden!

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Erik, je hebt inderdaad in eerste instantie veel pech gehad met de vertragingen. Gelukkig ben je tevreden met de door ons geboden oplossing! Veel plezier van je tuinhuis :)

^Jesse

Wibrand beoordeelde op 2019-09-17

Zeer tevreden, duidelijke communicatie!

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je mooie compliment Wibrand :)

Mark beoordeelde op 2019-09-16

Pieter beoordeelde op 2019-09-14

Zeer goede communicatie.
Zeer snelle levering.

Uitermate tevreden! Aanrader!

Reactie van Buitenkampioen:
Wat leuk om te horen dat je ons zou aanraden :)

Daar zijn we zeker blij mee.

Jeroen beoordeelde op 2019-09-14

Product is snel geleverd en vragen werden heel snel behandeld.

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor je review. Veel succes met het opbouwen van je tuinhuis!

Andrew beoordeelde op 2019-09-08

Casper beoordeelde op 2019-08-26

Snelle communicatie, op elke vraag komt snel, binnen een dag antwoord. De prijs is OK.
Het contact tussen Buitenkampioen en Tuindeco is ook prima. Dit bleek uit het contact wat ik had met Tuindeco over het apart aanleveren van het EPDM dak. Dat was een wens van mij omdat ik dan direct de volgende week al kon beginnen met het huisje. Het EPDM had een iets lagere levertijd. Uiteindelijk was het er 4 minuten voor het tuinhuisje :)
Maar goed Tuindeco sprak toen uit dat ik dit via Buitenkampioen prima kon regelen gezien hun ervaring met Buitenkampioen en dat bleek ook het geval.
Het pakket is ook netjes in overleg op de juiste plek op mijn oprit afgeleverd.

Hi Casper,

We zijn heel blij dat het bestellen van het tuinhuis bij ons (en onze leverancier) met volle tevredenheid is gelukt.

Het doet ons goed dat je even de tijd hebt genomen om een mooie, inhoudelijke beoordeling te schrijven :)

Veel plezier van het tuinhuis!

Wim beoordeelde op 2019-08-25

Bij open maken van het geleverde zending blijken enkele onderdelen niet geheel te voldoen. Contact opgenomen met Jesse van Buitenkampioen en kreeg zonder gemor zeer snel nieuwe onderdelen toegestuurd! Top!

Reactie van Buitenkampioen:
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice en de (uiteindelijke) kwaliteit. Veel plezier met je bestelling!

Roos beoordeelde op 2019-08-24

Bestelling vlot geleverd. Een foutje met betaling vlot opgelost. Prima service

Reactie van Buitenkampioen:
We proberen foutjes waar dan ook natuurlijk altijd op te lossen ;)

Dank voor het delen van je ervaring.

Bas beoordeelde op 2019-08-24

Thijs beoordeelde op 2019-08-14

Goede communicatie en snelle service

Reactie van Buitenkampioen:
Dat is fijn om te horen, bedankt voor je reactie!

Fam. Brouwer beoordeelde op 2019-08-05

Snelle en goede service ,goed contact en verstand van zaken denk met je mee voor samenstelling van je blokhut . Zou zeker weer zaken doen met Buitenkampioen.

Reactie van Buitenkampioen:
Dankjewel voor je review en complimenten, daar zijn we blij mee :)

Appie beoordeelde op 2019-08-03

Rob beoordeelde op 2019-07-18

Attente club, Jesse geeft duidelijk antwoord op m'n vragen, belt ook terug als hij dat belooft. Komt toezeggingen m.b.t. afgesproken leverdatum na. Toen bij de aflevering bleek dat een aanvullende levering bij de fabrikant niet op voorraad was en dus niet op tijd geleverd kon worden, wilde ik dat deel van de bestelling annuleren. Geen enkel probleem, Jesse regelt het met de fabrikant en zorgt dat ik het teveel betaalde al de volgende dag op m'n rekening had staan. En ook niet onbelangrijk: het bestelde tuinhuis voldoet helemaal aan de verwachtingen en is inmiddels een aanwinst voor onze tuin!

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor je uitgebreide en mooie reactie. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service!

E. Celebi beoordeelde op 2019-07-12

Dankjewel meneer jassen
Alles goed net as ik heb besteld

Reactie van Buitenkampioen:
Graag gedaan, fijn dat alles goed is zoals verwacht.

Martien beoordeelde op 2019-07-10

Marco beoordeelde op 2019-07-10

Zeer tevreden over dit bedrijf. Was op zoek naar een partij die hoge kwaliteitsproducten voor mijn schutting kon leveren en kwam via internet bij Buitenkampioen uit. In eerste instantie gaf de verkoper Jesse aan dat ze normaliter geen schuttingen verkochten, maar dat hij wel een goede leverancier kende die dit kon leveren. Ik moest even mijn voorkeuren aangeven vanuit een online brochure en daarna regelde hij de rest. Materialen op tijd binnen en de schutting kon door een bekende van mij gemakkelijk worden gezet! Topmateriaal! Bedankt Jesse & Buitenkampioen

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor je uitgebreide reactie Marco, daar zijn we zeker blij mee!

Raymond beoordeelde op 2019-07-06