Bump Style
Stijlvol & Tijdloos

Wij vinden het erg belangrijk om jezelf prettig te voelen tijdens de zwangerschap, en de juiste kleding kan hier enorm aan bijdragen. Stijlvol, comfortabel en tijdloos, dat is de zwangerschapskleding en voedingskleding die wij aanbieden. Daarnaast is het geschikt om op elk moment te dragen, dus zowel voor-, tijdens- als na de zwangerschap.
8,8
Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• M. de S.
    Geverifieerde klant van Bump Style

Mooie producten! Helaas had ik geen perfecte ervaring, contact met de webshop was erg langzaam en zeker het verwerken van mijn retouren duurde veel langer dan je tegenwoordig van een webshop mag verwachten. Verder echt prachtige producten en best snel verzonden.

• Louise Cardoen
    Geverifieerde klant van Bump Style

Mooie prijzen, goeie kwaliteit, goeie service. Wanneer mijn levering later toekwam dan 3 werkdagen, stuurde ik een mailtje, het zou door vertragingen bij Post NL gekomen zijn.

• Hoe beoordeel je Bump Style?

• Liv Schwanen
    Geverifieerde klant van Bump Style

De koekjes waren lekker en we kregen er als cadeau nog thee bij! Super

• Janneke Van Leeuwen

Mooi ingepakt. Snelle levering. Eindelijk een mooie en goed zittende BH

• Paulien Moyaert
    Geverifieerde klant van Bump Style

Lang wachten op antwoord ivm retourneren.

Antwoord van Bump Style

Beste Paulien,

Hierbij nogmaals het antwoord op jou mail van 13-06:

Wij beantwoorden de mail binnen 2 werkdagen. De retoursticker vind je in het pakket, mocht je deze niet meer hebben dan tref je deze ook in de bijlage van de mail die vandaag naar jou is verzonden.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen wij het graag.

• Monique Haringa
    Geverifieerde klant van Bump Style

Fijne, vlotte service! Ik had per ongeluk de verkeerde kleur bh besteld en dat hebben ze meteen opgelost voordat ze het pakket gingen versturen. De bh zit goed en naar verwachting.

• Sanne
    Geverifieerde klant van Bump Style

Echt hele mooi bh. Goede kwaliteit

• Judith
    Geverifieerde klant van Bump Style

Geen reactie op email vraag gekregen.

Antwoord van Bump Style

Beste Judith,

Onze excuses! Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen de mail te beantwoorden. Hierbij het antwoord op je mail van 07/05/2023: Retourneren is gratis wanneer u gebruikmaakt van onze voorafbetaalde, bijgeleverde retouretiket. Verpak het artikel opnieuw in de originele verpakking en voeg de bijgeleverde factuur bij. Verpak het samen in de originele verzenddoos. Vervolgens bevestig het etiket op de verzenddoos en stuur het naar ons terug via de dichtsbijzijnde PostNL punt. Let op: plak het retouretiket over het huidige etiket of verwijder het huidige etiket.

Dit is voldoende.

Voor meer informatie zie: https://www.bumpstyle.nl/c-5723214/retourneren/

• Inge Lemmens
    Geverifieerde klant van Bump Style

Goede leveringsservice, mooie kwaliteit kleding.

• Kim Cools
    Geverifieerde klant van Bump Style

Snelle levering, alles mooi verpakt en verzorgt!!

• Valerie B
    Geverifieerde klant van Bump Style

Goeie service. Snelle communicatie met klantendienst

• Olivia Maleux
    Geverifieerde klant van Bump Style

Zeer vlotte en correcte service, persoonlijk en net ingepakt!

• Ionela Barbu
    Geverifieerde klant van Bump Style

Delivered in a nice packaging and the item as described 👌
    Tip: faster delivery would be 👍

• Elke
    Geverifieerde klant van Bump Style

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering. Mooie kleding!

• Michelle Evers
    Geverifieerde klant van Bump Style

Snelle service en levering. BH zit perfect en heeft mij goed door de stuwingsdagen geholpen omdat hij wel stevig is, maar niet knelt. Hele fijne pasvorm ook. Ik ga er nog een paar bij bestellen.

• Viola Sandvliet

Prima prijs/kwaliteit
    Geweldige service. Artikelen netjes en zorgvuldig verpakt. Heel blij met de aankoop. TOP!

• Joelle
    Review voor Bump Style

Geweldige service, de site is ook heel makkelijk in gebruik. Bij vragen werd je snel geholpen. 100 procent een aanrader

• Sanne
    Geverifieerde klant van Bump Style

Eindelijk mooi zwanger dankzij deze mooie kleren!

• Lien
    Review voor Bump Style

Ik kreeg de bestelling vlugger dan verwacht. Mooi verpakt en met enkele leuke attenties (thee en chocolaatjes)

• Naomi
    Review voor Bump Style

Snel geleverd en heel mooi verpakt!