Bunny Mansions

Bunny Mansions

Webshop gespecialiseerd in konijnenhokken/meubels en accessoires voor loslopende binnen konijnen.
9,7
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Carmencita
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Vriendelijk contact over mijn bestelling en levering. goed verpakt geleverd (metalen bunny-ren). Prima product blij mee.

Antwoord van Bunny Mansions

Hartelijk dank voor je review! We zijn erg blij dat je zeer te spreken bent over onze service en het product. We vinden het belangrijk dat onze klanten goed contact met ons hebben en dat hun bestellingen goed verpakt worden geleverd. We hopen dat de konijnen veel plezier aan de nieuwe ren beleven!

• Henk-Jan van Dijk
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Werkt uitstekend en goede prijst. Eenvoudig aan te brengen en alles ziet er ook nog eens mooi strak uit.

Beste Henk-Jan,

Bedankt voor de 5-sterren review. Fijn om te horen dat de kabelbeschermer je leven makkelijker maakt!

• Hoe beoordeel je Bunny Mansions?

• Joelle
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Dankzij deze kabelbeschermer blijft mijn kitten eindelijk van mijn kabels af. Echt top!! Daarnaast worden ze ook snel geleverd. Een absolute aanrader

Beste Joelle,

We zijn superblij dat je kitten nu braaf van je kabels afblijft. Dankjewel voor je 5-sterren review en de lof over onze snelle levering!

• Kim De Graaf
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Snelle levering, fijne communicatie met het bedrijf.

Beste Kim,

Bedankt voor je top review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en fijne communicatie. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Mijn konijntjes vinden deze gedroogde kruiden super lekker! Snelle levering en goede service

Antwoord van Bunny Mansions

Super leuk dat je konijntjes de kruiden lekker vinden! We stellen je review over onze snelle levering en service erg op prijs.

• Maaike
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Supersnelle service. Van te voren had ik een aantal vragen, deze werden via instagram snel beantwoordt.
    Het hok werd dezelfde dag nog verzonden en 2 dagen later had ik hem in huis.
    Het in elkaar zetten van het hok ging makkelijk en de konijnen en ik zijn echt superblij met het hok. Ze zitten er een groot deel van de dag in. Lekker geborgen met altijd een hapje hooi bij de hand. Ik raad dit bedrijf en product zeker aan!

Antwoord van Bunny Mansions

Wow! Dankjewel voor de 5 sterren We vinden het geweldig dat jij & je konijnen zo blij zijn met het hok! Snelle service & tevreden klanten, daar doen we het voor. Bedankt voor de fijne review!

• Chatterie du panier douillet
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Belle qualité, pratique pour l'élevage de chatons.

Antwoord van Bunny Mansions

Thank you for the amazing review. Hopefully, your kittens will enjoy the luxurious playpen!

• Evelien
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Fijn product. Makkelijk om de kabel heen te doen. Snelle levering.

Antwoord van Bunny Mansions

Beste Evelien, bedankt voor de fijne review en veel plezier met de kabelbeschermers!

• Josje Koppenol
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Goede producten en snel geleverd

Antwoord van Bunny Mansions

Beste Josje, bedankt voor de review en veel plezier met de kabelbeschermers!

• Maria Paula
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

The service was quick and helpful. I ordered a bunny cage of wood, I had to separate my rabbits because I cut one of them and I could really feel the difference with the rabbit that was not in the cage, he was all the time more scared and that part of the house was messy because of all the hay. With the cage my studio keeps more neat and I can see my bunnies feel safe inside. Also love the cable protectors bc I can let them free roam and not worry.

Antwoord van Bunny Mansions

Thank you for your nice review!

• Claudia
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Helaas was ik niet tevreden over het geleverde product, dus het is retour gezonden. De afhandeling is prima verlopen en er was sprake van een vriendelijk contact. Mijn gehele aankoopbedrag retour en geen retour kosten hoeveel betalen. Zeer tevreden over de afhandeling en de vriendelijke service!

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de fijne review. We vonden het zeer jammer om te horen dat u een defect product heeft ontvangen en ondanks het ongemak hopen we u snel terug te zien in onze webshop!

• Sevtap Dural
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Goede kwaliteit! Onze konijn wil er wel al te graag aan knagen, maar ze komt er niet doorheen. (Wij hebben dwergkonijn van 15 weken).

Bedankt voor de review!

• Jo
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Snelle levering en goede voortgangscommunicatie!

Antwoord van Bunny Mansions

Beste Jo, bedankt voor de fijne review!

• Marloes Janssen
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Geweldige service en snelle levering.

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de fijne review!

• M Hoofwijk
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Zelfsluitende kabelbescherming,voldoet helemaal aan mijn verwachting,keurig verpakt en snelle bezorging

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de fijne review. Hopelijk heeft u veel plezier van de kabelbescherming!

• Hennie
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Snelle levering, voldoet aan verwachtingen

Antwoord van Bunny Mansions

Beste Hennie, bedankt voor de review. Altijd leuk om te horen!

• Tim
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Goede prijs, communicatie en verzending!

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de goede review en een fijne jaarwisseling gewenst!

• Odette
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Uitstekende service! Door een fout bij DHL duurde de bezorging langer dan verwacht, maar dankzij Bunny Mansions is dit perfect afgehandeld.
    Daarnaast mooie kwaliteit van het product.
    Dus absoluut positief over dit bedrijf.

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de fijne review! Fijn dat jullie blij zijn met het product, hopelijk beleven jullie veel plezier ervan!

• Jess
    Geverifieerde klant van Bunny Mansions

Heel hulpzaam medewerkers, zeer goede producten en goed kennis van konijnenbehoeften. Snelle levering ook met een paar extra's erbij. Heel fijne ervaring!

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de fijne review. We vinden het altijd leuk om mensen te kunnen helpen om een fijne leefomgeving te creëren voor hun konijnen.

• Obi & Leia
    Review voor Bunny Mansions

De producten zijn heel goed verpakt en verzonden. Mooie voerbakjes die leuk passen in mijn interieur. Ik vind het ideaal dat ze verhoogd zijn. De botanical mix vinden de konijnen heerlijk en de kwaliteit ervan is erg goed. Daarnaast hebben we ook nog een gevlochten mandje. De konijnen vinden het fijn om er elke dag even aan te knagen. En baasje vindt het fijn dat het mandje goed stevig is en na vele knaagbeurten nog steeds intact is.

Antwoord van Bunny Mansions

Bedankt voor de review. We zijn heel blij dat het zo goed in de smaak valt bij Obi & Leia.