Busy Baby
Bij Busy Baby vind je de allerleukste zomer- en winteraccessoires voor baby’s, dreumesen en peuters. Bekijk en shop stoere en lieve baby mutsjes, sjaals en wanten voor baby’s en kinderen tot 5 jaar. Een ruim assortiment voor jongens en meisjes en uiteraard ook neutrale kleuren voor allebei!
8,8

• Fleur

2 producten besteld,maar 1 geleverd. Geen reactie meer

Antwoord van Busy Baby

Beste Fleur,

Bedankt voor uw feedback en excuus dat er een paar wantjes ontbrak! We hebben hiervan helaas geen bericht kunnen terugvinden in onze inbox dus er gaat vermoedelijk iets mis met de mail. Inmiddels heb ik naar het bij ons bekende adres een e-mailbericht gestuurd om het op te lossen. Indien deze niet is aangekomen dan kunt u dat hier laten weten of telefonisch of via whatsapp contact opnemen via 0642435738.

Femmy

• Nancy Deras
    Geverifieerde klant van Busy Baby

Te weinig geluid echt ontgoocheld

• Hoe beoordeel je Busy Baby?

• Ash Comvalius
    Geverifieerde klant van Busy Baby

Twee keer iets besteld. Zeer tevreden over de snelheid van de levering en de kwaliteit van het product is ook prima.

• Ans Simmelink-Bos
    Geverifieerde klant van Busy Baby

Goede communicatie. Bestelde product voldeed precies aan de verwachting.

• Elsa
    Geverifieerde klant van Busy Baby

Snelle levering en goede kwaliteit

• Yvonne
    Review voor Busy Baby

Busybaby heeft hele leuke spulletjes. Snelle afhandeling plus volgende werkdag in huis. Echt een aanrader

• Thomas
    Review voor Busy Baby

Goede en snelle service, mooi product!

• Elma Lodder
    Review voor Busy Baby

Goed - levering op tijd, kon door de brievenbus en netjes verpakt. Geen op-/aanmerkingen, behalve dat de mail van Webwinkel Keur al binnen was voordat het product geleverd was. Het zou netter zijn wanneer deze pas wordt gestuurd wanneer het product al geleverd is.

• Anouk Franken
    Review voor Busy Baby

Door post nl duurde de levering langer. Van de wanten was aan 1 kant het touwtje eraf maar zelf ff opgelost. Maar leuke wanten. En goede klantenservice.

Antwoord van Busy Baby

Beste Anouk,

Ik vind het vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De bestelling is op donderdagavond geplaatst en op vrijdagmiddag verzonden per briefpost. Bij briefpost zendingen ontvang u inderdaad geen track en trace e-mail, er is echter wel een verzendbevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mailadres.

De verwachting was dat de wanten op zaterdag werden bezorgd. Helaas komt het een enkele keer wel eens voor dat zendingen via PostNL wat zijn vertraagd. Op maandag wordt de briefpost jammer genoeg niet bezorgd en naar alle waarschijnlijkheid worden de wanten op dinsdag alsnog bij u bezorgd. Indien u op dinsdag uw bestelling nog niet heeft ontvangen verneem ik het graag. Excuses voor de vertraging.

Hartelijke groet,

Femmy

• Marleen Mols
    Review voor Busy Baby

Goede en snelle service. Lossen problemen netjes op.

• Jacq Schelvis
    Review voor Busy Baby

Middag besteld , volgende dag door postbode bezorgd . 1 paar speelhandschoenen voor buiten en 1 paar dure wanten voor netjes met suède en een fake fur rand maar super kwaliteit ontzettend blij mee TOP TOP TOP! Prijs kwaliteit perfect!

• L Kock

Besteld en snel bezorgd!