By Daisies
Webshop voor sieraden en accessoires
8,9
Filter 197 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 141 met beschrijving

• Kim
    Review voor By Daisies

De levering was snel. Omdat het een cadeau was heeft het een tijdje in de kast gelegen en bij het inpakken kwam ik erachter dat er 1 stuk was.

Ik heb gemaild met een vriendelijke dame en kreeg deze opnieuw toegestuurd. Heel blij met de service:-)

• Marielle
    Review voor By Daisies

Wat een top servive! 5 paar oorbellen tegelijk besteld, omdat ik niet kon kiezen. Zit wel wat verschil in de kwaliteit. Maar prijs/kwaliteit verhouding super!

• Hoe beoordeel je By Daisies?

• Anne
    Review voor By Daisies

Bestelde en betaalde oorbellen niet ontvangen

• Céline
    Review voor By Daisies

Snelle levering, maar oorbellen zien er nep uit. Lijken niet echt op de foto. Jammer van het geld. Want ook niet zo goedkoop

Antwoord van By Daisies

Dag Celine, jammer dat je dat zo ervaart. Juist deze oorbellen verkopen we erg vaak en hebben we nog nooit een klacht over gehad. We gebruiken onze producten zelf voor alle foto’s, dus het zijn precies dezelfde oorbellen als op de foto. Ik zie dat je geen contact met ons hebt opgenomen, maar wanneer je niet tevreden bent (en de oorbellen niet gedragen hebt), mag je natuurlijk retourneren.

• Sylvia
    Review voor By Daisies

Hele leuke ketting besteld en echt snel bezorgd! Mooie kwaliteit! Blij mee!

• Karen
    Review voor By Daisies

Snelle levering, goede service. Er ontbrak 1 bedeltje, mailtje voor gestuurd en vandaag het bedeltje al ontvangen. Kwaliteit ziet er goed uit. Zeker de moeite waard om nog eens opnieuw te bestellen

• Betty Laan
    Review voor By Daisies

Goede prijs en snel bezorgd!

• Monique
    Review voor By Daisies

ZEER SLECHT! Binnen 2 weken zijn mijn oorbellen kapot én verkleurd. Contact opgenomen maar ze willen niks voor je doen, geen service. Ze schuiven alles op “oorzaken van buitenaf”. Bestel hier niks want je krijgt gelijk spijt en dat voor €60 voor een setje nep oorbellen. Belachelijk!!!

Beste Monique,

Zoals wij in meerdere mails hebben aangegeven, vinden wij het ook erg vervelend dat de oorbellen niet meer in dezelfde staat zijn zoals wij deze geleverd hebben.

Wij verkopen verschillende materialen (staan bij elk product) die ieder zo hun eigen “gebruiksaanwijzing” hebben. In de 4 jaar tijd dat wij deze oorbellen verkopen, hebben wij ze nog nooit in deze staat teruggezien, laat staan zo snel. Na zorgvuldig onderzoek (en onze ervaring) konden we niet anders concluderen dan dat er met de oorbellen is omgegaan op een manier die niet geschikt zijn voor plated oorbellen. Daarnaast kunnen plated sieraden reageren op factoren waar wij geen invloed op hebben (zoals bijvoorbeeld zuurtegraad van de huid, medicijngebruik, parfum, vocht(ige omgeving) etc.). Wanneer je dit niet wilt en bijvoorbeeld je sieraden 24/7 wilt omhouden, zijn alleen echt goud/zilver geschikt. En zelfs dan is er enige vorm van verzorging nodig.

Overigens was de prijs van €60,- voor 3 sets oorbellen, waarbij we over de andere sets geen klacht en/of iets dergelijks van je hebben ontvangen.

Daarnaast was een haakje van de oorbel flink verbogen (door druk door bijvoorbeeld er op te slapen of flink blijven hangen aan iets) waardoor de bedel los was gegaan. Dit was erg gemakkelijk te maken (bedel aan het haakje en dichtduwen), maar je gaf in je eerste mail al direct aan dit niet zelf te willen maken voordat wij überhaupt er iets over konden zeggen.

Vanaf de allereerste mail was dan al direct duidelijk dat wanneer wij niet mee zouden gaan in jouw eis, we al niet meer goed konden doen. Als de kwaliteit van onze producten echt zo twijfelachtig zou zijn, waarom bleef je dan aansturen op nieuwe oorbellen? Wij nemen de kwaliteit van onze producten erg serieus en testen deze zorgvuldig. We bestaan al ruim 8 jaar en dat is niet zomaar.

Wij willen heel erg graag tevreden klanten en gaan hier verder in dan menig webwinkel. Echter zijn wij van mening dat er ook zoiets bestaat als eigen verantwoordelijkheid. En kunnen wij niet verantwoordelijk gehouden worden voor de “fouten” gemaakt door de klant zelf. Hoe hard een klant ook “schreeuwt”.

• Monique
    Review voor By Daisies

Ik ben heel erg blij met de prachtige sieraden, prijs en kwaliteit is super en ik word er echt blij van.

• Karin
    Review voor By Daisies

Geweldige service en fijne communicatie. Ga zeker nog een keer bestellen. Prachtige oorbellen!!

• Sara
    Review voor By Daisies

Geweldig! Ik vond het pakje niet terug in de brievenbus, zoals gemeld door de pakjesdienst, en het werd me kosteloos nog eens opgestuurd!
    De oorbellen zelf zijn ook zoals verwacht!

• Marilene
    Review voor By Daisies

Een hele fijne website met vriendelijke communicatie en een hele snelle levering. 2x oorbellen besteld en beide keren meer dan tevreden.

• Tammy
    Review voor By Daisies

Al jaren bestel ik bij By Daisies, naar volle tevredenheid! Mega veel keuze en super leuk verpakt! Absolute aanrader!

• Rachel
    Review voor By Daisies

Echt een aanrader deze webshop! Leuke, afwisselende collectie en fijn contact. Snelle levering en de producten worden altijd mooi en zorgvuldig verpakt (met vaak een leuk extraatje). Ik koop hier al jaren en ben elke keer weer blij met mijn bestelling! :)

• D
    Review voor By Daisies

Blij met mijn bestelling. Mooie oorbellen en fijn contact. Er is veel keuze dus ga zeker vaker bestellen.

• Gabrien
    Review voor By Daisies

Snelle levering, oorbellen precies volgens verwachting! Er was een foutje gemaakt in de levering, maar dat werd snel en efficiënt opgelost. Met een cadeautje erbij :)

• Giselle
    Review voor By Daisies

Twee oorbellensets besteld, binnen goede termijn ontvangen. Prijs-kwaliteit verhouding valt nogal erg tegen! Hier had ik meer van verwacht. Oorbellen zien er nep uit. Daarnaast was een van de sets niet compleet, er miste een hanger aan een van de ringen. Bij de andere set waren de sluitingen al verbogen. Helaas retour, jammer want de ontwerpen zijn erg leuk!

• Roos
    Review voor By Daisies

Dit setje zorgvuldig uitgezocht als kerstcadeau. Goede levering. Prijs kwaliteit-verhouding echter slecht. Eén van mijn favoriete ringetjes al kwijtgeraakt door haperend slotje. Ook het andere slotje is al zo goed als stuk, terwijl ik de oorbellen amper twee maanden gebruik. Ik heb zelfs het idee dat de kleinste ringetjes al enige mate van verkleuring tonen, terwijl ik er niet met douch (ze wel veel in heb). In vergelijking: een armband van Zinzi van goud stainless steal draag ik al 3/4 jaar en ziet er nog fantastisch uit, terwijl die wel veel met water in aanraking komt met handen wassen. Als de sieraden van deze website goedkoper waren geweest of van betere kwaliteit, dan was mijn review beter geweest. Een stainless steal armbandje dat ik van een vriendin heb gekregen van deze site, was overigens ook direct stuk.

Antwoord van By Daisies

Hi Roos, wat ontzettend vervelend om te lezen. Ook omdat je niet eerder contact met ons hebt opgenomen. Dan hadden we je direct kunnen helpen. Een “lamme oorbel” is namelijk gevolg van vaak in een uit doen en wanneer je een keer daarbij te veel kracht zet. Wanneer je dan het staafje wat door je oor vervolgens wat omhoog of omlaag duwt, dan klikt je oorbel weer goed en is het gemaakt :)

Wat betreft de verkleuring, je kan plated oorbellen natuurlijk niet vergelijken met stainless steel. We verkopen verschillende oorbellen van verschillende materialen en deze hebben verschillend onderhoud nodig. Dit staat bij een product wanneer je dit aanschaft. En plated oorbellen kunnen reageren op de zuurtegraad van je huid, zweet, parfum e.d. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Fijne hierbij is wel, dat je de kleur weer terug kunt krijgen door ze bij bijvoorbeeld een juwelier, voor niet al te veel geld, te voorzien van een goudbadje.

Hopelijk heb je hier iets aan. Neem je in het vervolg contact met ons op zodat we je kunnen adviseren en helpen?

• Liesje
    Review voor By Daisies

Ik had een tas besteld met de bedoeling dezelfde tas als op foto. dan krijg ik een donker bruine tas in plaats van een lichte bruine zoals op foto ze wil geen toegeving doen. ik mag ze opsturen maar kost me wel geld dit is gene service let op als je hier iets koopt !!

Antwoord van By Daisies

Beste Liesje, we hebben echt al weken contact gehad op Instagram. De berichten varieerde van ik wil mijn bestelling komen halen, want wil geen verzendkosten betalen tot aan berichten dat je alles zo duur vindt bij ons. Uiteindelijk heb je toch besteld en hebben wij in eerste instantie de verkeerde kleur tas opgestuurd. Wij hebben, vanzelfsprekend op onze kosten, de tas omgeruild naar de tas die je wel besteld had en hier nog een cadeautje (setje oorbellen) bij gedaan voor het ongemak.

Bij het ontvangen van de tas die je besteld had, besefte je ineens dat je de andere kleur toch mooier vond. Dat kan natuurlijk. Dus wij gaven aan dat je dan de tas die je had besteld moest retourneren. Retourneren is bij ons altijd op eigen kosten. En vanaf dat moment hebben wij eigenlijk alleen maar nare berichten ontvangen en ben je overal slechte berichten gaan achterlaten in de hoop dat wij kosteloos de tas voor je zouden omruilen. Ondanks dat wij deze situatie erg betreuren, laten wij ons niet “chanteren” en/of maken we een uitzondering door/voor klanten die “hard schreeuwen” en behandelen wij al onze klanten op dezelfde manier. Want dat zou niet eerlijk zijn tegenover al onze andere klanten die wel gewoon netjes met ons communiceren en die zich aan de regels houden.

En natuurlijk verkopen wij gewoon de producten die we zelf zo op de foto zetten.

• Ramona
    Review voor By Daisies

Geweldige statementoorbellen en ook de service is super: ik had 1 kapotte oorbel in de bestelling en daar krijg ik gewoon een nieuwe voor terug. Helemaal top!

Antwoord van By Daisies

Super fijn om te lezen Ramona! Veel plezier met je oorbellen!