By Daisies
Webshop voor sieraden en accessoires
9,0
Filter 160 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• Françoise
    Review voor By Daisies

Leuke winkel, snelle bezorging, super klantenservice: zelfs bij twijfel nemen ze de tijd voor je.

• Louise Punter Visser
    Review voor By Daisies

Ik bestel al jaren hier! Enorm fan!
    Van leuke zilveren oorbellen tot vrolijke enkelbandjes. Ook de goudkleurige oorbellen vallen goed in de smaak. Logischerwijs dien je deze uit te doen tijdens douchen etc! (Zoals beschreven staat!) Dan blijven ze heel mooi.
    De verzending is altijd snel, en er zijn vaak leuke acties met korting!

• Hoe beoordeel je By Daisies?

• Sharon
    Review voor By Daisies

Ik had 1 paar oorbellen besteld in de sale, deze zijn gewoon netjes binnen gekomen alleen hebben ze meest verschrikkelijke sluitinkjes die ik ooit heb gezien. Zelfs met 2 handen voor mijn neus krijg ik ze amper dicht, laat staan als ze in je oor hangen. Misschien was dat ook wel de reden dat ze in de uitverkoop waren, maar kijk van te voren wel goed naar het soort sluiting dat de oorbellen hebben.
    Ik heb nu een paar die ik niet eens kan dragen, erg jammer want de ontwerpen zijn wel leuk.

Antwoord van By Daisies

Hi Sharon, jammer dat je dat zo hebt ervaren. Vanzelfsprekend (ondanks de lage prijs van 6 euro voor echt zilveren oorbellen) verkopen wij in de sale niet opzettelijk "lastige" of "kapotte" items. Wij hebben veel verschillende oorbellen met verschillende sluitingen. Deze oorbellen zijn wellicht voor sommige lastig in te doen (maar voor anderen weer gemakkelijk). We hebben ook veel oorbellen met een kliksysteem. Je kan altijd je bestelling retourneren (mits aan de voorwaarden voldaan) wanneer je niet tevreden bent en dan krijg je je geld terug. Fijne dag!

• Brigitte
    Review voor By Daisies

Mooie producten alleen jammer dat ze niet beter/ mooier verpakt zitten.
    Voor deze prijs mag je ook verwachten dat ze of in een doosje of op een kaartje zitten in plaats van in een plastic zakje

• Lindsey
    Review voor By Daisies

Geweldige en snelle service! Geweldige oorbelletjes en heel snel geleverd!! ♡ Alleen jammer dat je meer dan €75 moet besteden voor het gratis te kunnen verzenden naar België.. maar dan maak je gewoon je bestelling wat groter en is het geen probleem 😊

• Kayleigh van Nieuwkerk
    Review voor By Daisies

Snelle levering en super service.
    Na een klacht heeft Desiree dit super opgepakt en wat tips gegeven. Nadat dit niet werkte, kreeg ik 2 paar nieuwe oorbellen opgestuurd. Dit is pas SUPER service! Jullie zien mij zeker vaker hier iets bestellen. Dank jullie wel!

• Anonieme vogel
    Review voor By Daisies

Mooie producten, goede prijzen en top klantenservice! PostNL was de verzending kwijtgeraakt en na vlot contact kreeg ik kosteloos opnieuw de bestelling opgestuurd. Super!

• Aniek
    Review voor By Daisies

Super mooie sieraden voor een mooie prijs. Product komt overeen met foto’s op de website. Ik ga zeker vaker bestellen!!

• Hanneke
    Review voor By Daisies

Goede kwaliteit en mooie producten voor niet veel geld!!

• Barbara
    Review voor By Daisies

Super toffe juwelen, super goeie service en goeie kwaliteit!