By Daisies
Webshop voor sieraden en accessoires
9,0
Filter 141 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 86 met beschrijving

• Mariëlle
    Review voor By Daisies

Goede service bij problemen en snelle levering

• Firenze Demmers
    Review voor By Daisies

Het zijn hele mooie sieraden. Van armbanden, ringen, oorbellen en shirts. Alles is terug te vinden! De kwaliteit is ook erg goed. En de verzending is erg snel verlopen.

• Hoe beoordeel je By Daisies?

• Antoinette
    Review voor By Daisies

Ik had een iets betere kwaliteit verwacht. Er zaten 2 soorten bij die behoorlijk tegen vielen. bekennEn volgende keer zal ik niet gaan voor de verrassing box. Ik had verwacht dat ze enigzins masiever waren. De oorbellen met veer van het plaatje vond ik echt mooi. Ik had iets meer kwaliteit verwacht.

• tamara
    Review voor By Daisies

minder fouten maken, sieraden controleren op beschadigingen en iets beter je best doen domme fouten te compenseren.

Antwoord van By Daisies

Beste Tamara, We willen hier toch even op reageren, ondanks dat je wenste geen mail/bericht meer van ons te ontvangen.

We hebben meerdere malen onze excuses aangeboden en geprobeerd dit op te lossen. Je mocht de producten op onze kosten retourneren waarna wij vervolgens nieuwe producten zouden opsturen. Helaas wil je de producten niet retourneren en hebben we geen idee hoe we dit verder kunnen oplossen, gezien we de foutieve producten terug willen voordat we nieuwe items opsturen. Dit hebben we ook per mail meerdere keren aangegeven.

We hebben meerdere opties gegeven voor een oplossing, maar geen van allen waren voldoende, behalve de items die je nu hebt houden en de nieuwe dan ook nog eens te ontvangen. Helaas kunnen we daar niet in meegaan.

Omdat de producten in de sale zijn gekocht, waarbij we items echt voor bodemprijzen verkopen, hebben we zelfs aangegeven dat ondanks dat een item er niet meer is, deze voor je na te bestellen. Het nabestellen hiervan kost meer dan wat er uiteindelijk voor betaald is, maar dat vinden wij niet erg.

Mocht je de items alsnog willen retourneren en een nieuwe ring en ketting willen ontvangen, dan horen we dit graag.

• Xan Brand
    Review voor By Daisies

Top service en wat is het muntje leuk ♥

• Kelly de Koter
    Geverifieerde klant van By Daisies

Heel tevreden, binnen 2 dagen had ik mijn bestelling. Super!

• Sandra visser

Woensdag bestelde ik 2 armbanden, vrijdag lag het in de bus👍 Super

• Joyce van Hienen
    Geverifieerde klant van By Daisies

Ik heb nu drie mooie armbanden By Daisies gekocht. Een een big sis, een tekstarmband van 10 mm en een armbandje met een infinity teken en een hartje. Die draag ik met de opening naar boven. Echt zo mooi bij elkaar! Het materiaal is mooi stevig. Het lettertype is leuk en het bestellen is makkelijk om te doen. Mijn bestelling was na 4 dagen al binnen! Echt een aanrader!

Antwoord van By Daisies

Ha Joyce, wat leuk om te lezen zeg :D! Zal vast een hele mooie combinatie zijn. Groeten, Desiree

• Laxmie Siwpersad
    Geverifieerde klant van By Daisies

Heel tevreden leuke en unieke sieraden echt een aanrader!

• Emmy Derkx
    Review voor By Daisies

Enorm tevreden! Klein foutje bij de levering en beschadiging van een van de sierraden, maar kosteloos en snel opgelost door een nieuw sierraad op te sturen en foutje mbt cadeaubon direct te regelen. Prettige afhandeling!