By Deme

Geverifieerde klant van By Deme

Snelle levering!

• Jessie
    Review voor By Deme

Levering en de kwaliteit van het jurkje was super! Maandag middag besteld en het pakketje kwam dinsdag al binnen! Heel erg blij mee

• Hoe beoordeel je By Deme?

• Meike
    Review voor By Deme

Eerste keer besteld. Jurkje was precies zoals omschreven. Heel fijn advies en snel geleverd. Betaalbaar en goede kwaliteit.

• Marij
    Review voor By Deme

Niet tevreden. Voor het eerst een bestelling geplaatst en de kleur van de blazer was veel feller dan op de foto te zien was. Contact opgenomen met klantenservice en die wijste mijn retour verzoek meteen zonder toelichting te geven af. Meteen weer een bericht gestuurd en blijkt dat sale niet retour mag. Waar andere webshops duidelijk vermelden dat sale niet retour mag zet bydeme het klein en bijna onvindbaar in de algemene voorwaarden. Dus wees gewaarschuwd en spit voordat je op deze website besteld de algemene voorwaarden goed door!

Antwoord van By Deme

Hi Marij,

Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en dat vinden wij natuurlijk ontzettend jammer. Helaas is het zo dat items uit de sale vaak meer dan 50% afgeprijsd zijn en ze daarom niet meer retour mogen. We hebben dit in onze algemene voorwaarden inderdaad opgenomen in het herroepingsrecht en onder het kopje levering en retouren.

Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven, excuses als het niet duidelijk was! Mocht je de volgende keer iets willen bestellen uit de sale, kan je ten alle tijden contact met ons opnemen voor (maat)advies.

Wij wensen jou toch een hele fijne dag <3!

Liefs,
    Demi (Customer Service)

• Laititcia Pieper
    Geverifieerde klant van By Deme

Snelle levering en super mooi product geleverd

• Matthew
    Review voor By Deme

Ik zocht een cadeau voor mijn vriendin en ik ben goed geadviseerd, ze was er heel blij mee!

• Lotte van Avezaath
    Review voor By Deme

Top service, mooie kleding, mooie prijzen! Er wordt altijd met je mee gedacht.

• Anoek
    Review voor By Deme

Ben je op zoek naar betrouwbaarheid, kwaliteit en perfecte service? Raad ik je aan om bij By Deme te shoppen! ❤️

• Britt Wijn
    Review voor By Deme

Leuke kleding en goede service

• Romi
    Review voor By Deme

Super leuke webwinkel! Hele lieve meid die je perfect advies geeft over de kleding en echt de tijd neemt om je te helpen! Hele leuke kleding van goede kwaliteit. Er was een probleempje maar meteen super snel en netjes opgelos. Ik ga hier zeker vaker bestellen!!