By Ollies
Bekijk alle reviews en keurmerken van By Ollies en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• s hoogsteen
    Geverifieerde klant van By Ollies

Mijn bestelling was snel geleverd

• Monique Zegers
    Geverifieerde klant van By Ollies

Super mooie spulletjes mogen bestellen. Snelle levering en fijne communicatie daarover gehad. Dikke aanrader!

• Hoe beoordeel je By Ollies?

• Sabine
    Geverifieerde klant van By Ollies

Supersnel in de brievenbus! Mooie kwaliteit en een extra bevestigingsclip in de juiste kleur erbij gekregen! Heel attent 🙏

• Eline Albada
    Geverifieerde klant van By Ollies

Hele mooie penning ontvangen precies zoals ik het in me hoofd had. Jammer dat je hem niet van te voren op de website kon ontwerpen en zien hoe het resultaat zou zijn geweest.

• Nanda Wiersma
    Geverifieerde klant van By Ollies

Snelle service, mooie penning! Zeer tevreden

• Esther

Geweldig ! Super mooi en snel geleverd

• Tamara Pringels
    Geverifieerde klant van By Ollies

Prachtige penning met goed leesbare gravering. Het contact verliep ook heel goed & ik kreeg bovendien korting omdat de levering omwille van vakantie iets later was

• Elise Slagmolen
    Geverifieerde klant van By Ollies

Weer besteld, echt super winkel! Als ze nog meer producten hadden zou ik nog vaker bestellen;)

• Nanneke Besselink van Veelen
    Geverifieerde klant van By Ollies

Honden penningen snel geleverd en het is precies zo leuk geworden als op de website stond leuk !

• Kim
    Geverifieerde klant van By Ollies

Hele fijne service, bestelling was snel geleverd, helemaal naar wens. Mooi product, veel keuze. Erg blij met de naam tag voor ons hond! Al de 2e keer dat ik besteld heb bij Ollie for dogs

• N.V.T.

Netjes

• May
    Review voor By Ollies

Prachtige hondenpenning ontvangen, precies zoals de foto. Makkelijk te bestellen en personaliseren, goede prijs, degelijk product. Zou het zeker aanraden! Ik vind de penning echt prachtig!

• Nynke
    Geverifieerde klant van By Ollies

Precies wat ik zocht en hele snelle service!

• Wendie Hartsink
    Geverifieerde klant van By Ollies

Mooie penningen voor onze hond en snel geleverd. Als extraatje was het pakketje leuk ingepakt, wat het uitpakken extra leuk maakte.

• Jess Johnson
    Geverifieerde klant van By Ollies

Snelle levering en mooi penningen!

• Claudia Makkes
    Geverifieerde klant van By Ollies

Super snelle levering. Hele gave penning! echt hele goede kwaliteit

• Nikki Puts
    Geverifieerde klant van By Ollies

Hele snelle service en mooie producten

• Nienke Pieper
    Geverifieerde klant van By Ollies

Binnen een dag in huis, mijn hondenpenning is prachtig gepersonaliseerd ook nog eens! Dat is snel

• Nienke
    Geverifieerde klant van By Ollies

Snel geleverd, mooie penning!

• C. H.
    Geverifieerde klant van By Ollies

Penning is erg mooi, super blij mee! Veel personaliseringsmogelijkheden en snel bezorgd. Wel een ander ringetje aan moeten doen omdat de ringen die erbij zaten niet meer goed sloten toen ik ze om de halsband had gedaan. Zou deze webshop zeker aanbevelen!