By Solana
Gepersonaliseerde cadeau’s.
Bedrukkingen en borduren.
  • Esther
    Geverifieerde klant van By Solana

Linda is een zeer lieve dame, snelle leveringen van haar producten. Linda denkt altijd mee en heeft steeds weer nieuwe leuke producten. De poncho’s al meerdere keren besteld als kraamcadeau!

• Ine Vandenwyngaerden
    Geverifieerde klant van By Solana

Linda is echt een topdame. Ze luistert perfect naar wat je wil, denkt mee met je na en bespreekt duidelijk jouw wensen. Ik ben heel heel tevreden over haar klantvriendelijkheid en ontzettend tevreden over de service. Kwaliteitsvolle producten tegen een betaalbare prijs, wat wil je nog meer...? Dank je wel lieve Linda!

• Hoe beoordeel je By Solana?

• Merel
    Review voor By Solana

Vriendelijke betrouwbare verkoper! Mooie kwalitatieve producten voor een goede prijs!

• Pui
    Review voor By Solana

Ik ben al de tel kwijt hoe vaak ik al bij Solana heb besteld. Ze hebben zoveel leuke spullen en de levering is super snel. Ze zijn ook altijd zo vriendelijk als ik een vraagje had. Ook zijn ze ontzettend behulpzaam, daarom blijf ik steeds terug komen.

• Isabelle
    Review voor By Solana

Voor het 3e jaar op rij een shirt laten bedrukken voor mn jongste dochter. Helemaal zoals ik het wil. Er wordt heel goed mee gedacht en ze gaat net zo lang door tot het is zoals je het wilt. Daarna wordt het ook nog leuk ingepakt verzonden.

• Karin
    Review voor By Solana

Word altijd goed geholpen er word met je mee gedacht als je nog niet een concreet idee hebt. Al aantal keer besteld en blijf er zeker bestellen. Snelle levering

• Angela de Groot
    Review voor By Solana

Dochter helemaal happy met haar shirt en gilet. Mooie kwaliteit en mega snelle levering.
    Zeker vaker bestellen!

• Alenka de jong
    Geverifieerde klant van By Solana

Vriendelijk, behulpzaam, snelle reactie en snel verzonden. Ik heb al een paar keer hier besteld en het bevalt heel goed.

• Ilona M.
    Geverifieerde klant van By Solana

Heel snel geleverd, mooie producten!

• Tineke Jonas
    Geverifieerde klant van By Solana

Mooi kledingstuk. Service, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid zijn perfect!

• Nikki
    Review voor By Solana

Meerdere keren besteld. Nette en mooie producten die met zorg worden gemaakt en ingepakt. Dit keer een shirt nodig van de Teletubbies. Erg moeilijk te vinden maar BySolana dacht mee. Super fijn! Er was veel mogelijk

• Renske
    Geverifieerde klant van By Solana

Linda denkt met je mee welke cadeaus leuk zijn om te combineren in een kraampakket. Goede verzending en erg mooi ingepakt!

• Corinda Plas
    Geverifieerde klant van By Solana

Goed en vriendelijk geholpen. Mooie producten!

• Monique Sloff-Koster
    Geverifieerde klant van By Solana

Prachtige producten, zeer snelle service en altijd mooi verpakt. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Absoluut een aanrader!

• Ilona
    Review voor By Solana

Ik had een pietenmutsje besteld en er was sprake van een menselijke fout! Is super netjes en super snel opgelost! Super service.

• Desiree
    Review voor By Solana

Hele fijne webwinkel om bij te bestellen. Assortiment is erg groot, alles is mogelijk, je bestelling wordt snel geleverd en niks is te gek! Al met al gewoon geweldig! Fijn contact ook altijd met Linda 🥰

• Linda Hammerstein
    Review voor By Solana

Linda denkt met je mee, is snel en betrouwbaar. De levertijden zijn snel en ze heeft een breed palet aan producten. Ik koop er al mijn kraamcadeaus. In 1 woord super!