ByEvaJewelry
Bij ByEvaJewelry vind je de leukste sieraden en accessoires voor een betaalbare prijs. Shop hier de must-have essentials voor je sieraden collectie, van trendy handgemaakte sieraden tot stainless steel basics en statement pieces!

• Marcha
    Review voor ByEvaJewelry

In oktober 2023 oorbellen gekocht, waren snel binnen en goede kwaliteit. Altijd met plezier gedragen tot Maart 2024, de ringetjes slagen ineens helemaal groen uit en gingen mn oor irriteren. Hier een mail achteraan gestuurd, werd snel op geantwoord en er werd mij verteld dat er een productie fout zat in de ringetjes van Oktober. Binnen een dag had ik nieuwe ringetjes thuis gestuurd gekregen. Niet 1 paar maar zelfs 2 paar! Bedankt voor de goede service en ik ben nog altijd erg blij met mijn oorbellen!

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Marcha, wat fijn om te horen dat je nog steeds zo blij bent met de oorbellen! Helaas gebeuren er wel eens dingen die wij niet in de hand hebben, maar we zullen altijd ons best doen om dingen zo netjes mogelijk op te lossen! 💖

• Nikki💋
    Review voor ByEvaJewelry

Super leuk! Ben echt blij kwam snel binnen helemaal topp

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Nikki, dankjewel voor je positieve review!

• Hoe beoordeel je ByEvaJewelry?

• Emmy
    Review voor ByEvaJewelry

Goede service, vriendelijk en snel geleverd

Ik had een pakketje besteld en deze is door post nl niet aangekomen, ze was super vriendelijk en hielp direct! Super lieve meid en de sieraden zijn fantastisch ik hou van de kwaliteit en ze zijn ook een beetje origineel! 😍🩷

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Emmy, wat een mega lieve review, enorm bedankt hiervoor! Ik ben erg blij om te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en dat je zo positief bent over de sieraden en de kwaliteit! 💖🥰

• Amelie
    Review voor ByEvaJewelry

Weinig geld voor zulke leuke oorbellen! Ook een zeer goede service en een superleuke verpakking! 💗💗

Hi Amelie, dankjewel voor je review!! Heel veel plezier met de oorbellen 💖

• Dionne
    Review voor ByEvaJewelry

Super leuke sieraden voor een goede prijs ik ben er heel erg blij mee !!

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Dionne, wat fijn om te horen dat je blij bent met je sieraden! Heel erg bedankt voor de review💖

• Aïsha
    Review voor ByEvaJewelry

Prachtige producten super leuke meid en wat een prachtig werk levert ze you can be proud of your self 🫶🏽⭐️

Antwoord van ByEvaJewelry

Wat super lief Aïsha, mega bedankt voor je review!!🥰🫶🏼

• Romy
    Review voor ByEvaJewelry

Super mooie sieraden en hele snelle verzending! Dik tevreden en kan niet wachten om meer te bestellen

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Romy, dankjewel voor je lieve review! We zien je graag nog eens terug op onze webshop 🥰

• Roos
    Review voor ByEvaJewelry

Mooie prijzen, snelle service en super leuke sieraden en accessoires echt super blij mee!❤️

Dankjewel voor je positieve review Roos!! Heel veel plezier met de items 🥰

• Maryse
    Review voor ByEvaJewelry

Mega snelle levering en erg leuk ingepakt!🎁 De oorbellen, armbandjes en kettinkje zijn zo leuk! Nu hopen dat ze niet verkleuren :) Ben er in ieder geval erg blij mee!💕

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Maryse, enorm bedankt voor je lieve review! Heel veel plezier met je aankopen 💖

• Lise Santegoets
    Review voor ByEvaJewelry

Snelle levering, leuke prijs, mooie sieraden!

Antwoord van ByEvaJewelry

Enorm bedankt voor je lieve review Lise!!🥰

• Lisa
    Review voor ByEvaJewelry

Snelle levering, goed en mooi verpakt. Mooie oorbellen!

Antwoord van ByEvaJewelry

Dankjewel voor je positieve review Lisa!!💖

• Esmee
    Review voor ByEvaJewelry

Hele snelle levering! En super blij met de nieuwe sieraden

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Esmee, dankjewel voor de ★★★★★! Heel veel plezier met je aankopen!

• Lena
    Review voor ByEvaJewelry

Hele snelle levering, koop vaker sieraadjes hier echt helemaal top en fijne prijzen! 💕💕💕

Hi Lena, mega bedankt voor je lieve review! 💖

• Marit
    Review voor ByEvaJewelry

Volgende dag in huis! En goeie kwaliteit sieraden, heb al eerder besteld. Verkleurd niet en ziet er nog eens uit alsof het kwalitatief goed is ook. En dat voor die prijzen! Zeker een aanrader

Antwoord van ByEvaJewelry

Enorm bedankt voor je geweldige review Marit! Heel veel plezier met je aankopen! 🥰🥰

• Kyra
    Review voor ByEvaJewelry

Super mooie sieraden ben er echt super blij mee en heb ze gelijk om gedaan en ga ze echt vaak dragen

Hi Kyra! Wat fijn om te horen, heel veel plezier met je items! 🥰

• Sophie
    Review voor ByEvaJewelry

Goede kwaliteit en goede omschrijving

Antwoord van ByEvaJewelry

Dankjewel voor je positieve review Sophie!🥰

• Demi
    Review voor ByEvaJewelry

Het is geweldige en goedkope sieraden. Ben er altijd zo bij mee x

Antwoord van ByEvaJewelry

Hi Demi, dankjewel voor je lieve review! Veel plezier met je aankopen!!💖

• Jolien
    Review voor ByEvaJewelry

Mooie sieraden en niet duur! Goede service en snel verzonden!

Hi Jolien, dankjewel voor je lieve en positieve review! 🥰

• Thirza
    Review voor ByEvaJewelry

Goede prijzen, leuke kaartjes en snelle verzending! Ik ben er super blij mee, bedankt!

Antwoord van ByEvaJewelry

Dankjewel voor deze super review Thirza, heel veel plezier met je items!!💖

• Bodine

Super! :)

Antwoord van ByEvaJewelry

Dankjewel voor de ★★★★★ Bodine!