ByJou.nl
VROLIJKE EN EXCLUSIEVE ONLINE ONLY SOKKEN VAN HET MERK HAPPY SOCKS EN BETAALBARE MODEACCESSOIRES, TASSEN VAN O.A. 4EAST, BAG2BAG & MI-PAC, PORTEMONNEES, SJAALS EN SIERADEN.

BIJ BYJOU VINDT U HET PERFECTE CADEAU VOOR UZELF OF IEMAND ANDERS.
De zekerheden van https://www.byjou.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben 7 dagen per week bezig om het in de shop zo gezellig mogelijk te maken. Alles wat er op de achtergrond nodig is, leuke producten inkopen, foto's maken, voorraden bijhouden, alles in de webshop plaatsen, telefonische contacten, emailcontacten,etc.etc. En dan wat ik nog het leukste van alles vind. De bestellingen met liefde inpakken en versturen. En dan af en toe moet ik toch even mijn man lastig vallen, dat hij (na thuiskomst van zijn werk) ook mij nog even moet helpen. En nu vragen jullie je af, wie er achter dit verhaal zit. Welnu, mijn naam is Jolanda Kramers, getrouwd, 49 jaar, geen kinderen maar wel een geweldige viervoeter.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018