ByKilic Beauty & Essentials

ByKilic Beauty & Essentials

ByKilic Beauty & Essentials heeft zich vanaf het eerste moment ingezet voor betrouwbare, kwalitatieve en voordelige Beauty & Essentials producten voor salons en particulier. Wij bieden onze producten aan consumenten en grootkopers aan. Hierdoor kan iedereen profiteren van de kwaliteit en lage prijzen.

Waarom winkelen bij ByKilic Beauty & Essentials:

Betrouwbaarheid: ByKilic Beauty & Essentials levert producten die conform de internationale- en EU-standaarden worden geproduceerd.

Kwaliteit: ByKilic Beauty & Essentials betekent kwalitatief hoogwaardige producten, waarmee we de verwachtingen van de consument & salons blijven overtreffen.

Ontwikkeling: ByKilic Beauty & Essentials staat voor het volgen van internationale ontwikkelingen op zowel de consumenten als de professionele markt het streeft continu naar vernieuwingen en uitbreidingen van haar brede productaanbod.
9,1
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Ikram Ben
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Snelle levering, netjes ingepakt! Bedankt voor de goede service

• Anoniem
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Snelle levering. Plus gratis samples erbij, altijd leuk!

• Hoe beoordeel je ByKilic Beauty & Essentials?

• Ilknur
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Snelle levering, goede e-mail service.

• Tamara
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Na het bestellen een verzendbevestiging ontvangen met daarin de t&t code. De volgende dag een mail ontvangen dat mijn bestelling is terugbetaald. Geen uitleg waarom, helemaal niets.

• Fc
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Zeer vriendelijke mensen. Ze leveren alles netjes optijd. Heb vaker bij ze besteld

• B. Kara
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Zeer late levering voor een brievenbus pakket

• Anita Berden
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Tot op heden niets ontvangen!

Antwoord van ByKilic Beauty & Essentials

Dag Anita,

Wij betreuren het enorm dat de bezorging van uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Wij hebben helaas geen invloed op PostNL en hun levering.

Uiteraard doen wij ten alle tijden ons best om bestelling tijdig te versturen, in geval van afwijkingen of vertragingen vermelden wij dit altijd direct.

Wij zien dat u inmiddels uw bestelling al heb mogen ontvangen. Wij hopen dat deze naar wens is.
    Indien u nog ergens hulp bij nodig hebt? dan kunt u ons altijd bereiken via ons contactformulier of whatsappnummer.

• Omeric
    Review voor ByKilic Beauty & Essentials

Ik schrijf zelden een recensie, ik ben echt zeer tevreden met de proucten en de service)) Prima prijsverhoudingen!!

• Jessica
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Wordt snel verzonden 😀 snelle levering was het niet maar dat lag aan post nl.

• Sercan Ayhan

Snelle, goeie klantenservice. Goed geholpen

• Channa
    Review voor ByKilic Beauty & Essentials

Snelle levering, keurig verpakt. Ook lekker gebruik gemaakt van mijn spaarpunten! 😍

• Nellie Van de Geer

Snelle levering, keurig verpakt,👍👍

• H. Aydemir
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Goeie communicatie, helder en vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is prima met snelle levering

• Sandra Hobben
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Verbazend snel geleverd! Zat ook een leuke cadeau bij t.w.v €5 euro. Bestelling was goed ingepakt en netjes een track & trace bij de verzending.

I loved it
    xx S.Hobben

• Azra
    Review voor ByKilic Beauty & Essentials

Snelle Levering,Leuke kadotje bij mijn bestelling. Leuke spaarsysteem en EERLIJKE PRIJZEN. ik kom hier zeker weer terug

• Serginio Verstraten
    Geverifieerde klant van ByKilic Beauty & Essentials

Eerst besteld via bol.com. hierna toch gebruik gemaakt van de webshop.
    Vriendelijke klantenservice, snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding prima!
    je krijgt waar je voor betaald. aanrader!