CBC collection
Bekijk alle reviews en keurmerken van CBC collection en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
honden bedden en manden hondenartikelen dierenbenodigdheden
  • Suzanne
    Geverifieerde klant van CBC collection

Fantastisch mooie spullen, dit was mijn 2de bestelling en wederom snelle en correcte levering.

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie review Suzanne, wederom veel plezier met jouw bestelling! :)

• Cindy

Super snelle levering

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw review! :)

• Hoe beoordeel je CBC collection?

• Snelle levering
    Geverifieerde klant van CBC collection

Heel blij met de mooie mand

Antwoord van CBC collection

Bedankt voor jouw review! :)

• Talita Silva
    Geverifieerde klant van CBC collection

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis! Dankjewel .

Antwoord van CBC collection

Bedankt voor jouw review en veel plezier met jouw bestelling!

• Syll & Pablo Wiggers
    Geverifieerde klant van CBC collection

Mijn zoveelste bestelling gedaan bij cbc, omdat we de taupe collectie compleet hadden beginnen we nu aan de zwarte collectie. De producten zijn zo goed van kwaliteit, en ook heel mooi. De klantenservice is echt 10/10 en de levering is ook super snel! Bedankt weer voor de mooie bestelling ❤️

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie Review Syll en wederom bedankt voor jouw bestelling!

• Nathalie geebelen
    Geverifieerde klant van CBC collection

Heel correct en vriendelijk tijdens het contact. Snelle levering, de artikelen zijn ook ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren waard. Helemaal tevreden en zou zo opnieuw bestellen (gaat ook gebeuren)☺️

Antwoord van CBC collection

Dankjewel Nathalie voor jouw mooie review!

• Anne Van ast

Echt topservice 🫶🏼

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw recensie!

• Suzanne Christis
    Geverifieerde klant van CBC collection

Duidelijke website, communicatie, bestelling zeer netjes verpakt, leuke attentie erbij.

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie en duidelijke review, zeer gewaardeerd! Veel plezier met jouw nieuwe set en het (toekomstige) pupje.

• Echica
    Review voor CBC collection

Voordat wij ons pommenpupje op zouden halen was ik al druk met het zoeken naar het perfecte mandje wat ook bij ons interieur past. Toen ik CbC zag was ik opslag verliefd; dat prachtige mandje met de leuke kussentjes en de mooie speelgoed basket. De artikelen zijn van hele mooie en goede kwaliteit en kunnen heerlijk in de wasmachine. Naast de mooie artikelen is de communicatie met CbC heel fijn, heel vriendelijk. Ik ben fan en kan niet wachten op nieuwe artikelen. Ga zo door!!

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie en uitgebreide review. Dat waarderen we enorm!

• Chantal
    Review voor CBC collection

Toen ik cbc voorbij zag komen was ik al direct verliefd .. toen ik mijn eerste order binnen kreeg wouden mijn hondjes ook niks anders meer 🤍 Het product is letterlijk een wolkje om te slapen .. daarna heb ik maar gelijk de hele collectie besteld en heb ik nu 3 manden in me huis en een kussen 😂 en ik breek bijna me nek over al de bolt knuffeltjes DUS KORT OM ECHT EEN AANRADER 🙏🏼

Antwoord van CBC collection

Dankjewel Chantal, voor jouw heerlijke review;)

• Sharon
    Review voor CBC collection

Zeer tevreden over de producten van CBC! Al een aantal keer besteld en alles bevalt erg goed. Goede service, snelle verzending en mooie kwaliteit producten. Zeker een aanrader!

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie review🤍

• Jaimy
    Review voor CBC collection

Je ziet de passie terug komen in CBC Collection. De kwaliteit staat voorop en dat is te zien. De collectie past echt perfect in een Chique interieur, maakt je huis compleet en je hondje krijgt er uiteraard ook goede kwaliteit voor terug, wat erg belangrijk is.

Het speeltje Bolt is ook een aanrader, hier thuis is die erg populair en spelen ze er samen heel veel mee. Ook daar is de kwaliteit top van, wat ik ook belangrijk vindt. Hier wordt er dagelijks intensief met Bolt gespeeld door 2 hondjes en er is nog niets kapot. :)

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie review Jaimy. Blij dat alles nog heel is😉.

• Anouk
    Review voor CBC collection

Ik ben echt super blij met onze bestelling! We hebben al vaker besteld en de items matchen perfect met ons interieur.

Jax, onze hond, slaapt normaal altijd op de bank of grond maar de mand van CBC kan hij niet weerstaan en ligt er echt al-tijd in.

Ik vind de stoffen heel chique en eenmaal gewassen weer helemaal als nieuw! Ik hoop dat er nog meer matchy items komen :)

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw lieve en mooie review🤍

• Danique
    Review voor CBC collection

Wauw wauw en nog eens WAUW!! De mand is prachtig. De kwaliteit is bijzonder goed. Het is een mooie gladde stof waardoor ik de haren van mijn hond er heel gemakkelijk af kan halen. Na het wassen van de mand is hij ook super snel weer droog. Mijn hond Bobbie vind het mandje heerlijk liggen en met de strik erin straalt het echt luxe uit.

Antwoord van CBC collection

Danique, wat een lieve review, dat waarderen we enorm!🤍

• Chanella Maaten
    Review voor CBC collection

Super mooie en fijne manden! Ze matchen in mijn interieur met de bijpassende speelgoedmand. Zelfs na het wassen en een tijdje gebruiken blijven ze mooi. Mijn hondje Lio ligt er super graag in.

Dankjewel Chanella voor jouw review 🤍

• Nienke
    Review voor CBC collection

Wauw. Wat een fantastische manden van Choices By Chase. Het is niet alleen een heerlijke stof voor je hond om in te liggen maar kwalitatief blijft mand zo mooi! Onze hond heeft de keuze uit heel veel mandjes. Maar de CBC mand is echt zijn favoriet. Het aanschaffen van CBC mand of kussen is echt de investering waard.

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw lieve review. Blij om te zien dat jouw jongens zo blij zijn met onze items, daar doen we het voor!

• Syll
    Review voor CBC collection

Dit bedrijf vind ik een aanrader voor iedereen met huisdieren! De kwaliteit is super, met vragen kun je terecht en dan denken ze mee.. en de levering was vrij snel! Ik ben super blij met onze items!!!

Antwoord van CBC collection

Dankjewel voor jouw mooie review Syl!