CBDD
Kwaliteit CBD producten koop je bij cbdd.nl

Lidmaatschap per 14-03-2024 stopgezet

9,7

• Marion Gonzalez Gielissen
    Geverifieerde klant van CBDD

Goede service en snelle levering

• Max Goedvolk
    Geverifieerde klant van CBDD

Alles prima alleen beetje veel updates mails.

• Amber Wilmsen
    Review voor CBDD

Het product kwam aan een een mooi doosje, meteen opengemaakt en geprobeerd. De geur van dit product vind ik onwijs fijn, en de pain crème voelde een beetje olie achtig bij het uitsmeren. Dit vind ik zelf erg fijn omdat je het dan met een masserende beweging kan inbrengen. Het voelt fijn op de huid en de pijn in mijn rug verminderde een beetje. Ik ben tevreden! :)

• Kelly
    Review voor CBDD

Hele snelle levering. Producten zijn onmisbaar geworden sinds dat ik ermee gestart ben!

• Stephanie
    Review voor CBDD

Bestelling netjes bezorgd. Bedankt voor de gratis kortingscode!

• y Simon

snelle levering

• Tatjana Szlanina

Tevreden!!

• Maud Kelleners
    Geverifieerde klant van CBDD

Snelle levering, goede communicatie en service (product moest nabesteld worden, werd netjes doorgegeven via de mail samen met de vraag of ik hierop wou wachten of dan voor een ander product wou gaan), product netjes verpakt.

• Mike
    Review voor CBDD

Super goede kwaliteit cbd webshop heb CBD capsule besteld volgende dag al in huis echt top cbdd.nl

• Patrick
    Review voor CBDD

Goede overzichtelijke site en snelle levering!

• Damian
    Review voor CBDD

Super goede webshop heel erg duidelijk alles producten lekker overzichtelijk snelle levering echt top!

• Anoniem

Fijne producten. Dankjewel!

• Koen
    Review voor CBDD

Duidelijke webshop. Makkelijk te bestellen en een snelle levering. Ik ben erg tevreden!

• Annemiek
    Review voor CBDD

Fijne webshop! Eerste keer besteld, levering prima en vlot verlopen. Ik bestel zeker nog een keer!