CBDolie Specialist

CBDolie Specialist

Wij zijn de specialist in CBD-olie. Levering via onze webwinkel en ophalen bij ons aan huis op afspraak. Ophalen ook op zondag. Eens per maand organiseren we een CBD-café om u te informeren over de kracht van CBD-olie.

• Marina Buyst
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Aanrader, snel, correct, kwaliteit / prijs in overeenstemming, gewoon doen !

• Josette Van den Brink
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Snelle levering, mijn aanvullende vraag werd direct beantwoord en ik wer goed op de hoogte gehouden toen de levering een dagje vertraagd was

• Hoe beoordeel je CBDolie Specialist?

• Katrien Benoit
    Review voor CBDolie Specialist

De CBD-olie 5% volstaat voor mij om mijn geheugen wat op te frissen in een tijd van overvloedige informatie. ik gebruik het product nu al enkele maanden en ondervind er enkel voordelen van. Een aanrader !

• tilly deckers
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Toelichting, bestelling en levering prima. Doeltreffendheid : ik wacht nog even af maar de CBDolie 10% werkt toch minder dan verwacht tegen de pijn.

• Katrien Benoit
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

goed product, snelle en vlotte levering

• Jeroen Derksen
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Super duidelijk advies gekregen. En de levering had ik een paar uur later al. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

• bjorn vroman

Goede service

• johan denayer

Zeergoed

• Josette Van den Brink
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Heel tevreden, ik wilde het product graag afhalen en dit was geen enkel probleem. Op het door mij gekozen tijdstip stond het netjes klaar, even een praatje gemaakt, prima service zo. Ga zeker vaker bestellen daar

• inez van der weerden
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

snel in huis, goed verpakt