CBDolie Specialist

CBDolie Specialist

Wij zijn de specialist in CBD-olie. Levering via onze webwinkel en ophalen bij ons aan huis op afspraak. Ophalen ook op zondag. Eens per maand organiseren we een CBD-café om u te informeren over de kracht van CBD-olie.

• Mariette Van Casteren
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Beter en snellere behandeling van telefoons, mails. Het is niet mogelijk om hen te bereiken, mailbox is vol, telefoons worden niet opgenomen, alleen een negatief bericht via facebook heeft er voor gezorgd dat er beweging kwam in de afhandeling. Dit was spannend.

• Pierre
    Review voor CBDolie Specialist

zéér klantvriendelijk en als het produkt op voorraad is onmiddelijke verzending

• Hoe beoordeel je CBDolie Specialist?

• Marina Buyst
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Aanrader, snel, correct, kwaliteit / prijs in overeenstemming, gewoon doen !

• Josette Van den Brink
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Snelle levering, mijn aanvullende vraag werd direct beantwoord en ik wer goed op de hoogte gehouden toen de levering een dagje vertraagd was

• Katrien Benoit
    Review voor CBDolie Specialist

De CBD-olie 5% volstaat voor mij om mijn geheugen wat op te frissen in een tijd van overvloedige informatie. ik gebruik het product nu al enkele maanden en ondervind er enkel voordelen van. Een aanrader !

• tilly deckers
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Toelichting, bestelling en levering prima. Doeltreffendheid : ik wacht nog even af maar de CBDolie 10% werkt toch minder dan verwacht tegen de pijn.

• Katrien Benoit
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

goed product, snelle en vlotte levering

• Jeroen Derksen
    Geverifieerde klant van CBDolie Specialist

Super duidelijk advies gekregen. En de levering had ik een paar uur later al. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

• bjorn vroman

Goede service