CEK Gymnastics
CEK is een klantgericht,
dynamisch en innovatief
bedrijf binnen de turnwereld.
Wij verkopen

• Marloes Glorius

Goede kwaliteit service!

• Simona Butnoriene

Snel levering!

• Hoe beoordeel je CEK Gymnastics?

• Sabrina Koot

Super snelle service

• Lola Roeleveld

Super goed geholpen!

• Joyce de Vries
    Geverifieerde klant van CEK Gymnastics

We zijn altijd tevreden over cek snelle service vriendelijk in de winkel too

• Jeske Boeren

Goede service

• Tulay Ozdemir
    Geverifieerde klant van CEK Gymnastics

De maten moeten zeker in de ware maten veranderd worden; was veel te klein. Nog het belangrijkste; RETOURNEREN IS SCHANDALIG SLECHT. Er is geen enkel retour melding optie op de website. Ik moet dus een formulier uitprinten (dit kun je niet online invullen) , invullen en met het pakje mee naar de winkel met de post sturen of zelf naar de winkel brengen. Ondertussen moet ik de verzendkosten zelf betalen . Als ik een maatje groter turnpak wil in de plaats van de kleine dat ik terug stuur moet ik ook nog eens €7,5 verzendkosten betalen. In totaal voor een turnpak € 22,5 verzendkosten betalen. Dus het was de eerste en zeker de laatste keer dat ik bij cek gymnastics iets kocht.

Antwoord van CEK Gymnastics

Beste Tulay, Wat jammer dat u dit zo ervaart. Maar wanneer u een account met inlog heeft aangemaakt kunt u uw retour aanmelden via uw account. Op de achterzijde van de meegeleverde pakbon vindt u het retourformulier. Wij verzoeken u deze in te vullen en mee te sturen met uw retour zodat wij weten dat het uw retour betreft. Verder zijn, zoals aangegeven op de website, de retourkosten voor uw eigen rekening. Stuurt u een bestelling in zijn geheel retour dan worden het volledige aankoopbedrag aan u gecrediteerd. Nogmaals, excuses dat u een nare ervaring heeft m.b.t. het retourneren.

• Benny Van Hecke
    Geverifieerde klant van CEK Gymnastics

T shirt zijn zoals het voorbeeld. De levertijd is zoals op de site staat aangegeven. Snel antwoord ook als je een vraag mailt.

• Tina Vansant

Supersnelle levering :-)

• Puck Koppen
    Geverifieerde klant van CEK Gymnastics

Goede service en snelle verzending