CGhair
De complete CG webshop! Producten vrij van siliconen, parabenen, sulfaten, minerale oliën & uitdrogende alcoholen.
CG Webshop, Haarproducten
Filter 559 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 408 met beschrijving

• Sanne-Lotte
    Review voor CGhair

Wat een geweldig snelle levering en service. Ook dat bleek dat ik een fout maakte met het bestellen werd een goede oplossing geboden. En na 1 keer wassen al super resultaat.

• Mirenne Blansjaar
    Geverifieerde klant van CGhair

Duidelijk website, makkelijk de juiste producten voor mijn krul en haar type

• Hoe beoordeel je CGhair?

• Patricia
    Review voor CGhair

Na vertraging toch nog geleverd. Tevens een leuk cadeautje erbij gekregen. Top!

• Vera
    Geverifieerde klant van CGhair

Snel geleverd en leuk ingepakt!

• Rosanna Henstra
    Geverifieerde klant van CGhair

Goed overzicht met cg producten zonder siliconen en sulfaten! Scheelt het zoeken in winkels

• Elena
    Review voor CGhair

Mijn bestelling was met zo veel liefde en aandacht ingepakt (met een groen strikje en een personlijk bericht). De informatie op de site is heel nuttig voor vrouwen die moeite hebben met het onderhouden van hun krullen.

• Maureen
    Geverifieerde klant van CGhair

Paar maanden terug voor het eerst besteld. Het gaat heel gemakkelijk, je doet een test en kiest zelf je eigen producten uit.

• Claudia
    Geverifieerde klant van CGhair

De test helpt erg goed om te bepalen welke eigenschappen je haar heeft.

• Jorien
    Review voor CGhair

Mijn pakket was vertraagd, maar dit werd super goed opgelost! Super service en de bestelling was ontzettend leuk ingepakt. Als ik weer nieuwe haarproducten nodig heb, dan zal ik zeker hier weer mijn bestelling plaatsen!

• Wendy Brinks-Schoots
    Geverifieerde klant van CGhair

Super snelle service & heel leuk
    Ingepakt en vind het een hele fijne site!