CINZA!
Ons verhaal
Wat begon als een creatief avontuur is uitgegroeid tot een sieradenmerk met ruim 10 jaar ervaring.

Collectie
Inmiddels hebben we vele anderen blij kunnen maken met een waardevol, persoonlijk sieraad. Van initiaal armband, lijntekening ketting tot een ring met naam. Om je sieraden compleet te kunnen stijlen zijn de stel zelf samen sieraden perfect. Met deze verwisselbare sieraden kun jij jouw perfecte sieraad zelf samen stellen.

Duurzaam en kwaliteit
Steekwoorden voor CINZA! zijn duurzaam, kwaliteit, minimalistische stijl en handgemaakt. Duurzaam omdat wij zo efficiënt mogelijk verzenden en graag met papier werken in plaats van plastic. Erg belangrijk vinden wij de kwaliteit van de sieraden, deze worden uitvoerig getest. Al onze sieraden zijn stainless steel, daarom geen verkleuring en allergische reacties bij onze sieraden. Je kunt lang plezier hebben van onze sieraden.
Handgemaakt in eigen atelier
Wij gaan voor uniek en persoonlijk, daarom worden al onze sieraden met de hand gemaakt. In ons atelier worden nieuwe sieraden en collecties bedacht, samples gemaakt en uitvoerig getest. Als het nieuwe sieraad door onze strenge test komt, gaan we het produceren en wordt het aan het assortiment toegevoegd.

Onze ambitie
Wij hebben één grote ambitie. Namelijk jou enthousiast en blij maken met onze sieraden. Sieraden met een verhaal, die jouw verhaal vertellen. Sieraden die bij jou passen!
Handgemaakte sieraden, Gepersonaliseerde sieraden
De zekerheden van https://www.cinza.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wat begon als een creatief avontuur is uitgegroeid tot een jong merk. In 2011 is CINZA! opgericht. De collectie van CINZA! is door de jaren heen gegroeid met mooie zelf samen te stellen- en gepersonaliseerde sieraden. Vooral de gezelligheid onder het jonge team en het samen brainstormen wat leidt naar mooie en nieuwe ideeën, maakt dat voor ons elke dag bij CINZA! speciaal is.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021