CINZA!
Ons verhaal
Wat begon als een creatief avontuur is uitgegroeid tot een sieradenmerk met ruim 10 jaar ervaring.

Collectie
Inmiddels hebben we vele anderen blij kunnen maken met een waardevol, persoonlijk sieraad. Van initiaal armband, lijntekening ketting tot een ring met naam. Om je sieraden compleet te kunnen stijlen zijn de stel zelf samen sieraden perfect. Met deze verwisselbare sieraden kun jij jouw perfecte sieraad zelf samen stellen.

Duurzaam en kwaliteit
Steekwoorden voor CINZA! zijn duurzaam, kwaliteit, minimalistische stijl en handgemaakt. Duurzaam omdat wij zo efficiënt mogelijk verzenden en graag met papier werken in plaats van plastic. Erg belangrijk vinden wij de kwaliteit van de sieraden, deze worden uitvoerig getest. Al onze sieraden zijn stainless steel, daarom geen verkleuring en allergische reacties bij onze sieraden. Je kunt lang plezier hebben van onze sieraden.
Handgemaakt in eigen atelier
Wij gaan voor uniek en persoonlijk, daarom worden al onze sieraden met de hand gemaakt. In ons atelier worden nieuwe sieraden en collecties bedacht, samples gemaakt en uitvoerig getest. Als het nieuwe sieraad door onze strenge test komt, gaan we het produceren en wordt het aan het assortiment toegevoegd.

Onze ambitie
Wij hebben één grote ambitie. Namelijk jou enthousiast en blij maken met onze sieraden. Sieraden met een verhaal, die jouw verhaal vertellen. Sieraden die bij jou passen!
Handgemaakte sieraden, Gepersonaliseerde sieraden
1.188 klantbeoordelingen
Filter 1189 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 710 met beschrijving

• Wilma Wildenburg
    Geverifieerde klant van CINZA!

Zeker snel geleverd! Ziet er prima uit! Dank jullie wel.

• Kim Hebing
    Geverifieerde klant van CINZA!

Super mooie ketting met foto van mij en mijn zus laten maken, erg fijn contact en super kwaliteit!

• Hoe beoordeel je CINZA!?

• Isabella Molenaar
    Geverifieerde klant van CINZA!

Snelle levering en zag er super leuk uit!

• Myrande Hertog

Dupont

• Linh Pham
    Geverifieerde klant van CINZA!

Snelle levering en een prachtig exemplaar!

• Suzanne Van deventer
    Geverifieerde klant van CINZA!

Snelle levering en een super mooi eindresultaat van het kettinkje

• Lynn Baartman
    Geverifieerde klant van CINZA!

Mooi product! Echt super tevreden mee.

• Suzanne Arsasemita
    Geverifieerde klant van CINZA!

Nette service, denken goed met je mee.

• Ragna Siers
    Geverifieerde klant van CINZA!

De letters zaten niet op de goede plek en het armbandje is alleen voor mensen met super dunne polsen want hij paste niet

Antwoord van CINZA!

Goedemorgen! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent, we willen graag een oplossing voor je zoeken. Zou je een mailtje kunnen sturen naar service@cinza.nl? Dan zoeken we daar naar een oplossing.

Met vriendelijke groet, Evelien - team CINZA!

• Huub

Top service