COPDoplossingen.nl

COPDoplossingen.nl

COPD oplossingen, symptomen, oorzaken COPD, diagnose door longarts, stop langdurig hoesten, kortademigheid, ademtrainingen, kuchen, Slijm in luchtwegen, zelf werken aan verbeteringen van COPD. Gezonde voeding voor COPD.

• Ewouda
    Review voor COPDoplossingen.nl

Zeer goede, persoonlijke begeleiding als je vragen hebt over een product. Enig minpuntje....ik was niet tevreden over de werking van een product. Het duurde 2 weken voordat ik mijn geld terug kreeg. Overigens is het wel heel bijzonder dat ik de producten terug mocht sturen zonder originele doos. Top!

• Theo
    Review voor COPDoplossingen.nl

Goede ervaring met de ademtrainer

• Hoe beoordeel je COPDoplossingen.nl?

• Ed

• Edith claes

Super goede service.

• Linda Hillebrand
    Review voor COPDoplossingen.nl

De Service die geboden wordt, is fantastisch !

• Willie Pet

Geen gebruik van gemaakt

• Maja Harms
    Review voor COPDoplossingen.nl

Heel betrokken bij longpatienten. Buiten goede service ook veel zinvolle adviezen en oefeningen.

• Renée
    Review voor COPDoplossingen.nl

COPDoplossingen.nl is een heel betrouwbare site.
    In de webwinkel zijn artikelen en hulpmiddelen te koop voor mensen die lijden aan de longziekte COPD. Ook vind je op de site veel informatie en achtergronden over COPD. En zelfs een gratis e-book.
    Daarnaast geeft de oprichter Eduard den Bieman gratis adviezen via e-mail en whatsapp (indien je je aanmeldt) over spieroefeningen en andere zaken, die je zelf kunt doen teneinde de gevolgen van de ziekte te vertragen of, indien mogelijk, misschien zelfs te verminderen.
    De bestelde artikelen uit de webshop worden meteen verwerkt en met de eerste gelegenheid verzonden.
    Maar juist de begeleiding door Eduard, waarvoor je je kunt aanmelden, is heel bijzonder en onbetaalbaar, vooral in het huidige ik-tijdperk waarin we leven!