CVkoopjes.nl

CVkoopjes.nl

CVkoopjes.nl doet al ruim 10 jaar haar naam eer. Via onze webwinkel bieden wij A-merk CV materialen tegen de laagst mogelijke prijs met een zo hoog mogelijke service.

Onze combinatie van kennis uit zowel de installatiebranche als internetbranche zorgen voor een zo duidelijk en uitgebreid mogelijk aanbod met overzichtelijke productspecificaties zodat ook klanten zonder technische kennis makkelijk hun gewenste producten kunnen vinden.

Bij CVkoopjes kun je onder andere terecht voor A-merk CV-ketels, radiatoren, vloerverwarming, boilers, CO2 neutraal systemen (biomassa) en alles daaromheen!
9,2

• Cees
    Review voor CVkoopjes.nl

Goeie vloeiende site en ordelijk en wat er afgesproken is. Wordt na gekomen .toppie boys van CV koopjes

• Zwinkels
    Review voor CVkoopjes.nl

Nieuwe Thermostaat gekocht, werking perfect. Snel en goed geleverd.

• Hoe beoordeel je CVkoopjes.nl?

• Jonkers
    Review voor CVkoopjes.nl

Heb probleem gehad maar dit is keurig opgelost.

• K. Verbrugge
    Review voor CVkoopjes.nl

Supersnel! Donderdag besteld en vrijdag geleverd. Omdat ik geen alternatief bezorgadres kon vinden op de site, even gebeld en Jasper hielp naar volle tevredenheid en binnen notime een bevestiging met alternatief adres. Goede prijzen en dus een supersnelle levering met vriendelijke en klantvriendelijke service. Aanrader!

• M.H. van der Hoek

Per kopje een toelichting:
    Algemeen:
    Website is duidelijk en overzichtelijk + gebruiksvriendelijk. Alles werkt zoals je verwacht dat het werkt (dat is zeldzaam tegenwoordig)
    Levertijd:
    Is prima, indien voorradig (staat goed aangegeven op de site) heb je de volgende dag je spullen in huis.
    Prijs/kwaliteit:
    De prijzen zijn goed, en cvkoopjes levert enkel A kwaliteits materialen dus de prijs/kwaliteitsverhouding is altijd goed.
    Klantviendelijkheid:
    Ik heb inmiddels de nodige vragen gesteld en altijd snel en acuraat antwoord gekregen. Er wordt ook goed meegedacht (out of the box)
    Nazorg & Garantie:
    Ik had een bestelling geplaatst met een product dat niet in de webshop verkrijgbaar was, hiervoor eerst in excel van alles utigerekend en een betaallink opgevraagd + betaald.
    Een dag later bericht ontvangen dat ik een rekenfoutje heb gemaakt in mijn nadeel en dat het teveel betaalde bedrag terug word gestort op mijn rekening...Perfecte service als je het mij vraagt.

• Hendrik
    Review voor CVkoopjes.nl

Had online radiatoren en kranen besteld. Volgende dag al in huis! Prima levering, prima en duidelijke site. Kortom, een prima webshop!