CVtopper

De webwinkel in radiatoren en toebehoren.

Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Henk

Snelle levering, goede prijs

• Lex Brouwer
    Review voor CVtopper

Snelle levering en goede prijzen. Ik werd zelfs gebeld omdat ik een belangrijk onderdeel was vergeten te bestellen. Is er gratis bij geleverd !

• Hoe beoordeel je CVtopper?

• michel
    Review voor CVtopper

goede prijs en snel levering

• Viv
    Review voor CVtopper

Supersnelle levering. Dinsdag 16.30 besteld, woensdag om 10.30 in huis. Prijs was ook scherp

• Yvonne
    Review voor CVtopper

SUPER SERVICE!! Radiator besteld en keurig geleverd gekregen. Helaas bleek er na het uitpakken een beschadiging op te zitten. Ik heb CV toppers een mailtje gestuurd. Waarna ik keurig een mailtje en een telefoontje terug kreeg. De volgende ochtend werd er een nieuwe radiator geleverd en de beschadigde mee retour genomen. Ik kan hierdoor een ieder aanraden om bij dit bedrijf met super nette service te bestellen!

• Peter
    Review voor CVtopper

Goed telefonisch advies! Heel goede service.

• Ferhan Bekitener
    Review voor CVtopper

Wat een Service, had veel vragen die netjes werden beantwoord. Vooral het meedenken vind ik een dikke PLUS. Veel bedrijven kunnen hiervan leren.

• René
    Review voor CVtopper

Heel tevreden, laagste prijs!
    Het was een noodgeval donderdag een radiator besteld en vrijdagochtend om 7:15!! op de stoep geleverd door een erg aardige en behulpzame chauffeur!
    Ik kon meteen aan de slag.
    Zeldzaam zo tevreden met een levering.

• Tim
    Review voor CVtopper

Goede communicatie men denkt goed mee en doet veel moeite om tot een juiste oplossing te komen

• Kees
    Review voor CVtopper

Onderdeel dat niet makkelijk te krijgen was maar hier dus wel. Bovendien de volgende dag al geleverd. Echte (CV)topper!