CVtopper
De webwinkel in radiatoren en toebehoren.

• R.H
    Review voor CVtopper

Zo fijn ik belde ze en ze hielpen mij om de juiste radiator te kiezen voor mijn oppervlakte van mijn woning. En het was super snel geleverd. En ook nog om de tijd dat het voor mij kon. Zeker een aanrader. Hij is nog niet geïnstalleerd maar dat gaat ook goed komen. Hopelijk heb ik snel weer een lekker warm huisje.

• Marc
    Review voor CVtopper

Vooraf, goed en kundig advies. Afhankelijk van de plaats in huis (bv. garage) bieden ze ook radiatoren aan met kleine beschadiging, met zeer mooie kortingen. Snelle en goede levering en dit alles voor goede prijs.

• Hoe beoordeel je CVtopper?

• maarten
    Review voor CVtopper

schappelijke priizen hele snelle levering, s,middags besteld en de volgende ochtend om 8.30 voor de deur,, Super

• Zeer snelle levering!
    Review voor CVtopper

Gisteren om 17:00 uur besteld, vanmorgen om 8:00 uur geleverd.

• w.groeneveld
    Review voor CVtopper

materialen beloofd na 1 werkdag thuis ondanks Kerst + weekend top.

• Jan pieters
    Review voor CVtopper

Eindeljjk een webshop die verder gaat. Goede antwoorden en tips geeft en deze heeft ook gewoon een winkel en dat gaf mij vertrouwen. Thermrad radiatoren besteld en die zijn netjes geleverd volgens afspraak. Kortom een goed bedrijf, goed advies en prettige service. Blij dat ik deze nu gevonden heb.

• Jan
    Review voor CVtopper

snel en waar voor je geld

• Andre
    Review voor CVtopper

eerste bestelling niet aangekomen. direct contact gehad met CVtopper .
    Ze hebben meteen een nieuwe opgestuurd .
    deze was 1 dag later aangekomen.
    Toen zag ik dat ik de verkeerde had besteld.,
    via mail doorgeven en de goede besteld, Verkeerde retour gedaan.
    Ook dit is netjes afgewerkt

• Lucas
    Review voor CVtopper

Top service! De bezorging ging helaas minder goed (kon cvtopper overigens niks aan doen ) maar toch is het keurig opgelost ! Ontzettend netjes te woord gestaan en komt afspraken na , ik heb de radiatoren nog niet hangen maar ik kan cvtopper nu al aanraden!

• John
    Review voor CVtopper

Een prima advies en zeer snelle levering. Een onderdeel dat ik vergeten was te bestellen werd gratis toegevoegd. Chapeau !
    CVtopper maakt z'n naam waar.

• Marco
    Review voor CVtopper

Ruime keuze in het gehele assortiment, snelle levering

• Hilbert
    Review voor CVtopper

Goede prijs, verstand van zijn producten, ik had tel contact gehad over dynamische thermostaat kranen en ze konden mij daar precies over vertellen wat ik weten wou. Top bedrijf.

• N. Anakram

Goede levering

• Nisha
    Review voor CVtopper

Snelle& vriendelijke levering, top dat jullie je belofte nakomen!

• Ricardo
    Review voor CVtopper

Dit zijn toppers, stuk voor stuk helpen ze je vriendelijk. Meerdere keren al besteld hier en zeer tevreden.

• Lars
    Review voor CVtopper

De service is fantastisch. Had bij opmerkingen bij het bestellen een reactie gegeven dat ik een bepaald onderdeel miste van heimeier. Kort daarna werd ik gebeld dat het deze week nog toe word gevoegd aan de webshop en bedankt voor de reactie.

• Theo
    Review voor CVtopper

Snelle levering. Prijs was oké.

• Gerrit
    Review voor CVtopper

Snelle levering, prima prijs.

• Luuk

Snelle levering...
    Duidelijke omschrijving...

• G. Klijnhout
    Review voor CVtopper

super snelle levering tevens prima prijs.