CVtopper
De webwinkel in radiatoren en toebehoren.

• Ralph
    Review voor CVtopper

Goede prijzen en goede service. Door een vergissing bij de transporteur heb ik bij de eerste levering 1 van de 3 dozen niet ontvangen. Na contact op te nemen met CVtopper is de ontbrekende doos een dag later meteen nageleverd.

• Andre
    Review voor CVtopper

Goede webshop, radiator en wat aansluit materiaal besteld, werd nog gebeld omdat ik wat dubbel besteld had, en de volgende dag geleverd. Chauffeur hielp zelfs met het binnen zetten van de radiator.

• Hoe beoordeel je CVtopper?

• Jeroen
    Review voor CVtopper

Je komt pas achter de service van een bedrijf als er iets fout gaat. Bij mijn bestelde radiator zaten vanuit de fabriek verkeerde beugels geleverd. Ze hebben hierop contact opgenomen met de fabriek en toen bleek dat het opsturen van vervangende beugels door de fabriek een tijdje ging duren hebben ze zelf uit een ander pakket de beugels gehaald en deze snel opgestuurd. Top service dus

• Marcel Vringer
    Review voor CVtopper

Prijzen zijn goed. Ik had zelf de verkeerde radiator besteld. Dag later nieuwe radiator geleverd en het geld terug op de bank gestort. Helemaal TOP.

• André
    Review voor CVtopper

goed advies en een snelle levering!

• Yvonne Dijkshoorn
    Review voor CVtopper

Snelle service en goed meegedacht. Ook snelle reactie bij de retourzending. Prima bedrijf. Helemaal top!

• Corella
    Review voor CVtopper

Snelle levering en we werden erop geattendeerd dat we een 2e knelkoppeling nodig en werd erbij geleverd. Top

• Wout
    Review voor CVtopper

Goede prijs/kwaliteit. Snelle en duidelijke bezorging.

• Erik
    Review voor CVtopper

Goede service en doen niet moeilijk als je iets verkeerde besteld hebt.

• Ton
    Review voor CVtopper

Snel geleverd, goede prijs, goed klantcontact