Cable-Engineer.nl

Cable-Engineer.nl

Webshop voor "automotive" gereedschappen en componenten voor bedrijven en particulieren
9,9
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Aernoudt Bottemanne
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Snelle levering, goede service en fijne communicatie (pro-actief)

• D. Fermie
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Al meerdere bestellingen gedaan en ben zeer tevreden.

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Bedankt voor je 5-sterren review - erg blij mee!!

• Hoe beoordeel je Cable-Engineer.nl?

• Lei Berden
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Snelle en juiste levering en volgens afspraak netjes.

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Bedankt voor je positieve review !

• Sijbrand
    Review voor Cable-Engineer.nl

Alleen al voor de verpakking zou je verplicht hier moeten kopen ! Was echt blij verrast hier de afbreekmesjes voor de nieuwe knipex cutix te vinden .Kon ze bij alle grote shops niet vinden , dat verwacht je niet natuurlijk. Maar deze site gevonden . Kwam natuurlijk het e.e.a bij vanzelf :) Genoeg speelgoed om nog eens voor terug te komen , en dan heb ik het niet over de verpakking , want die is al kei en kei goed :) Prima passende doos, tape op alle naden, inhoud die vast zit en niet kan schuiven of rollen in de verpakking , en breekbare items nog eens extra verpakt . Echt chapeau ! A+++ zouden ze in de states zeggen , en daar is niks van gelogen . Aanrader

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Beste Sijbrand, Heel erg bedankt voor je schitterende review - TOP!
    Echt fijn om te horen dat het is opgevallen dat we heel erg ons best doen om ervoor te zorgen dat de spullen in goede orde aankomen!
    De leverancier van Knipex vertelde in eerste instantie ook dat de mesjes niet leverbaar waren....en na het sturen van het juiste artikelnummer van onze kant, konden ze toch worden besteld. zal nu wel niet lang meer duren voordat de "grote jongens" ze ook hebben liggen - goed dat je ons al had gevonden.
    Nogmaals ontzettend bedankt en we horen graag als we ergens mee mogen helpen!
    Cable-Engineer Patrick

• Bert Veldhuis

Zeer snelle service

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Bedankt Bert, dat kwam even mooi uit zo!

• Rick
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Service met hoofdletter S en zeer goede kwaliteit kabels, tape etc!!
    Top shop!

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Bedankt Rick en heel veel plezier met je mooie Mustang!!

• Peter Baldé

Doen wat je zegt!

Antwoord van Cable-Engineer.nl

..en zeggen wat je doet. Bedankt Peter voor je positieve review!

• Raymond Warmerdam

Topservice.
    Na vertraging van post.nl werd er alles in het werk gezet om mijn bestelling zsm af te leveren.
    Eventueel werd aangeboden de bestelling nogmaals te versturen maar gelukkig was dat niet nodig.
    Ik ben zeer tevreden over de klantenservice.

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Super bedankt voor je positieve review Raymond, zelfs na de vertraging - heel blij mee!!

• Eduard Smits
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Ongekende service. Als iedere webshop zo servicegericht zou zijn dan zou iedereen altijd zijn bestellingen krijgen. PostNL had weer eens verzaakt en Patrick is persoonlijk een nieuw pakketje komen afleveren. Verder is het een mooie overzichtelijke webshop met een groot assortiment en scherpe prijzen. Wat mij betreft een dikke pluim.

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Beste Eduard, heel erg bedankt voor je mooie review - SUPER! We zetten graag dat stapje extra en erg fijn dat het gewaardeerd wordt

• Frans de vugt
    Geverifieerde klant van Cable-Engineer.nl

Belde me op of ik het wel goed besteld had,dus niet goed mee gedacht van hun. Pluim

Antwoord van Cable-Engineer.nl

Beste Frans, heel erg bedankt voor de 5-sterren review - TOP!
    Ik hoop dat je bedoelde; wel goed meegedacht ipv niet goed meegedacht? In ieder geval bedankt en succes met de werkzaamheden!