Cadeaugraveren.nl

Cadeaugraveren.nl

Over ons

Wij zijn een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in lasergraveren. U kunt bij ons terecht voor unieke, originele en persoonlijke cadeaus die voor u naar wens gemaakt worden. Denk bijvoorbeeld aan speciale gelegenheden, zoals huwelijks- en kraamcadeaus en gedenkartikelen. Ook voor verjaardagscadeaus kunt u bij ons terecht. Ons complete aanbod vindt u in deze webshop. Daarnaast maken wij ook artikelen voor u op maat. Hiervoor kunt u terecht bij de volgende link: http://www.cadeaugraveren.nl/op-maat-gemaakte-artikelen/.

Met onze lasermachine kunnen wij zeer nauwkeurig graveren en markeren in een groot aantal materialen; waaronder hout, kunststof, acrylaat/perspex, leer, glas, spiegel, steen, metaal, papier, schuim en textiel. Veel van deze materialen kunnen ook in elk gewenste vorm gesneden worden.

Wilt u speciale artikelen laten maken voor u zelf, uw bedrijf, uw klanten of personeel of heeft u zelf een mooi idee? U kunt uw eigen materialen en/of artikelen bij ons laten bewerken, maar wij kunnen ook tal van producten naar uw wens leveren.
We besteden onze uiterste zorg aan de kwaliteit van alle gravures en artikelen. Wij hebben geen minimale bestelhoeveelheid, zijn erg flexibel en denken graag met u mee.

In het precisiewerk kunnen wij uw partner zijn die meehelpt naar een goed eindresultaat!

U kunt ons bereiken via telefoonnummer 0543 - 53 78 93, via ons contactformulier of e-mail info@cadeaugraveren.nl.

We hopen u als klant te mogen begroeten en zijn u graag van dienst.

Laser Graveer Service Aalten
KvK nummer: 59001186
BTW nummer: NL101355373B01

• F. den Hartog
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Fijn overleg, mooi product en fijne service

• Edwin van Tongeren
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Goede service en prima overleg

• Hoe beoordeel je Cadeaugraveren.nl?

• Jenny Pispilis
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Altijd netjes geholpen, en het ziet er schitterend uit.

• Michael de Pagter
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Prachtig eindresultaat en een supergoede service!

• H.W.M Hesselmans
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Altijd prachtig werk keurig op tijd en absoluut zijn geld waard. Een echte aanrader.

• Marlene Kasper-Spek
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Goede service! Voldoet aan de verwachting.

• Babette Beumer
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Ondanks alle moeite, waar we oprecht dankbaar voor zijn, een totaal ander product gekregen dan we besteld hadden wat ook nog eens beschadigd is. En we dus totaal niet kunnen gebruiken.

Antwoord van Cadeaugraveren.nl

Goedenavond, Ik vind het totaal niet correct wat u schrijft. En het maakt me eerlijk gezegd ook boos. Dit was een bestelling van scrunchies (haarelastiekjes) van mijn dochter. Wij hebben u een foto gemaild van de stof. Deze lijkt inderdaad af te wijken met wat wij ontvangen/u gestuurd hebben. Maar dit neemt niet weg dat de scrunchies wel gewoon bruikbaar zijn. Scrunchies kunnen hooguit kapot zijn (wat ze niet waren) en niet beschadigd. Wij hebben u netjes telefonisch te woord gestaan en hebben u 1/4 van de aankoopprijs retour gedaan. Hier ging u mee akkoord. Hoe kunt u dan de klantenservice en nazorg/garantie 1 ster geven? Groet Erika Hoogakker

• Marc Goeree
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Snelle levering, men neemt snel contact op na het plaatsen van de bestelling. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de producten hebben een hoge kwaliteit!

• Jeannette
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Snel antwoord en snel verstuurd.
    En het ziet er super uit.

• Peggy van der Have
    Geverifieerde klant van Cadeaugraveren.nl

Bestelling is echt heel mooi geworden! Ik vond het erg prettig dat je een voorbeeld ter goedkeuring gemaild krijg. Zo heb je meteen een beeld bij hoe het gaat worden. Heel erb blij ermee!