Cadeaumatch.nl

Cadeaumatch.nl

Op zoek naar het perfecte cadeau? Op onze webshop wordt je geholpen met het vinden en het bestellen van de leukste producten om cadeau te geven.

Maak gebruik van de cadeauvinder met filters die je naar jouw wensen en eisen kunt instellen. Kom je er niet uit? Maak dan gebruik van de cadeauvind dienst. Een persoonlijke cadeauvinder uit het team, die direct voor je aan de slag gaat. Door het brede aanbod in verschillende categorieën is er altijd iets wat bij je past. Met cadeaumatch.nl heb je geen lange (online) zoektochten meer, maar kun je gemakkelijk en snel op één centrale plek cadeaus kopen.

Cadeaumatch.nl - Dé cadeauvinder van Nederland.
9,3
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Jacob Yntema
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

Snelle levering en goedkoop.

• wilfred
    Review voor Cadeaumatch.nl

Levering is snel. Voor retour afspraken gemaakt en het produkt waar een storing in zit retour kunnen sturen. Dit ging heel gemakkelijk. Mooi dat dit zo snel kan gaan. Goede services.

Antwoord van Cadeaumatch.nl

Beste heel Wilfred, dank u wel voor de positieve beoordeling. En ook onze excuses dat het product een storing bleek te hebben. Wij nemen deze case mee bij het onderzoeken van hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw feedback hierbij wordt op prijs gesteld.

• Hoe beoordeel je Cadeaumatch.nl?

• Ardina
    Review voor Cadeaumatch.nl

Wat een leuke site om cadeaus te zoeken! Ik heb een leuke Babydoek Swaddle gekocht voor vrienden, ik weet zeker dat deze Babydoek het kindje een vertrouwt en veilig gevoel geeft!

• Vania Rashno
    Review voor Cadeaumatch.nl

Ik was op zoek naar een leuke babyshower cadeau voor een vriendin. Een super handige & complete babyverzorgingsset gevonden en besteld. Goede en snelle service.

• Roos Piek
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

1ste keer bij cadeaumatch besteld. Op zoek naar een groot hondenzwembad en hier gevonden. Super snelle levering.

• Marijke Giffen

Beste prijs, snelle levering

• Mike Middendorp
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

Geen verzend bevesting gekregen .
    En pakket gewoon voor de deur gezet.
    Was niemand thuis

• Dynand Visser
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

Snel en correct geleverd.

• Paulien van Empelen
    Review voor Cadeaumatch.nl

Mooi cadeau gekocht voor mijn zoon. Snelle levering en fijne webshop ik gebruik.

• Anne-Wil
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

Veel keus in cadeaus en goed advies.

• Helen Cools

Uiterst correct en vriendelijk

• Eva Wijnands
    Geverifieerde klant van Cadeaumatch.nl

Geweldige webshop met een groot aanbod aan producten. De webshop is zeer gebruiksvriendelijk en het product is van goede kwaliteit. Ik zou het iedereen aanbevelen.

• Kaïn de Haan
    Review voor Cadeaumatch.nl

Mooie en handige website om cadeaus te bestellen, zeker als je niet goed weet wat je wilt geven. Het cadeau was naar wensen!

• Wendy van Diermen
    Review voor Cadeaumatch.nl

Bij Cadeaumatch.nl een super leuk cadeau voor Moederdag gescoord! Echt super handige webshop die precies in huis heeft wat je zoekt! Ik raad het iedereen aan.

• Joris van Huët
    Review voor Cadeaumatch.nl

Fijne tool om een geschikt cadeau uit te kiezen! Was meteen duidelijk en ik heb mijn partner aangenaam kunnen verrassen met 'mijn' keuze.