Cadeauonline.nl

Cadeauonline.nl is DE winkel waar iedereen terecht kan om het perfecte cadeau te bestellen!
Cadeaus voor mannen, Cadeaus voor vrouwen, Cadeaus voor kinderen
8,3

• Ingrid
    Review voor Cadeauonline.nl

Product 29 juli besteld (pasjeshouder, gelukkig niet iets duurs), geen bevestigende email gekregen, en ook geen produkt.. Anderhalve week later toch maar s contact gezocht; telefoon krijg ik alleen antwoordapparaat ( geen zin om iets in te spreken). Tot 2 keer toe contactformulier ingevuld en nog steeds geen teken van leven.

Beste Ingrid,

Excuses voor het ongemak. Uiteraard hoorde het niet dat onze mails in uw spambox kwamen. Dit hebben wij gelukkig kunnen oplossen. Wij hebben de nieuwe pasjeshouder uiteraard reeds opgestuurd en wensen u er heel veel plezier mee!

Team Cadeauonline.nl

• Bram Harder
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

Op tijd bezorgd en geen problemen met de levering

• Hoe beoordeel je Cadeauonline.nl?

• René van Leuken
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

nog slecht. een telefoonhouder besteld. snel geleverd maar deffect. nu kan ik op geen enkele manier contact krijgen

Beste René,

Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd geleverd is! Zoals met u besproken hebben wij reeds een nieuw exemplaar toegestuurd. Wij wensen u heel veel plezier met de telefoonhouder en hopelijk tot de volgende keer.

• Yvonne Veldhoen
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

Goede prijs en snelle levering

• Isha De Rooij
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

Glazen melkannetje slecht ingepakt en zit scheurtje in. En geen info in verpakking.

Beste Isha,

Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd geleverd is! Wij zullen contact met u opnemen en u een nieuw exemplaar toesturen.

• Anne Emke

Snelle levering, leuke spullen

• Karen de Jong

snel en makkelijk!

• Ron Muurmans

Goed en snelle service

• Monique Oosterbaan
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

Prima levering alleen één product was defect. Keurig retourlabel ontvangen en betreffend product terug gestuurd. Ik ben nog in afwachting op een nieuw exemplaar.

• Jan Van Opstal
    Geverifieerde klant van Cadeauonline.nl

Komt afspraken na, en heel vlug.
    Klasse. Kom zeker terug op deze site