Caffe2go
Verkoop van draagbare koffiezetapparaten
8,2

• Brenda
    Review voor Caffe2go

Wat ben ik blij met m’n Presso XL en ook met caffe2go. Ze reageren snel op m’n mails en doen wat ze zeggen. Zo hebben ze de XL opgestuurd eerder dan hij kon worden geleverd en krijgen we een nieuwe beker opgestuurd omdat we hem hadden laten vallen. En het koffiezetapparaat: uit de kunst! Na jaren kloppen op de camping met een bialetti en tóch nog steeds niet echt lekkere koffie en een hoop schoonmaak-geklooi. Hebben we nu de Presso XL mee. Mijn man drinkt elke ochtend 4 Lungo’s van een cupje waardoor je niets hoeft schoon te maken. Ik maak 2 cappuccino’s door een hand-melkopschuimer op batterijen. Ideaal! We genieten enorm. We koken het water wel even zodat het niet zo lang duurt, maar we hebben echt geen klachten met de batterij. We hebben ook koffie dmv gemalen koffie gezet maar dan zit je wel weer met de schoonmaak pruttel die we bij de Bialatti ook hadden. Kortom: ik raad het iedereen echt aan! Koffie zoals thuis en dan tijdens een picknick of op de camping. Perfect!!

• A. Pijl
    Review voor Caffe2go

(mijn review op Google werd verwijderd, dan via deze weg de review opnieuw, blijkbaar worden reviews gemanipuleerd?)

Ik heb de machine helaas retour gestuurd vanwege de volgende reden: Caffe2go adverteert onder valse voorwendselen en promoot zijn koffiemachine met een capaciteit van 120ml. Echter na ontvangst blijkt dit maar 100ml te zijn. Aangezien ik een lungo drinker ben 110m-120ml vind ik dit een behoorlijke teleurstelling. Ik had de machine gekocht voor m'n vakantie, echter gaat deze niet mee puur om het feit dat het mij niet lekker zit wanneer iemand onder valse voorwendselen spullen verkoopt. Dat geeft mij geen goed gevoel!

• Hoe beoordeel je Caffe2go?

• Rolandas
    Review voor Caffe2go

Very happy with the purchase Presso XI. The coffee maker is now always with me. The quality is excellent. The battery lasts longer than stated in the description. Thanks seller. Buy you won't regret it!

• J. van Os
    Review voor Caffe2go

Ik heb de koffiemachine een paar weken in gebruik. Echter nu al defect.
    Koffiemachine slaat zomaar aan en slaat op hol. Je moet de accu verwijderen om de machine uit te zetten. Het opladen lukt ook niet meer.
    Paar keer Caffe2go getracht telefonisch te bereiken, geen succes.

• Kurt Hellemons ik wacht al van 24/5/22 op mijn bestelling ik wacht niet meer lang slech leveringen h
    Review voor Caffe2go

Dat ik te lang moet wachten tot mijn besteling bij mij thuis licht levering deurt te lang ik had al op 24/5/2022 besteld een nog moet ik op dat pakje wachten

• Ronnie Klaasen
    Review voor Caffe2go

Er komt veel te weinig koffie uit 1 X koffie zetten. Batterij kan 2 X koffie zetten niet eens aan.

• Egbert
    Review voor Caffe2go

Dit is het enige ietwat kritische punt ! Gewoon zeggen wat redelijk is als levertijd vanwege het wachten op batterijen maar goed dat is dus opgelost.

• S
    Review voor Caffe2go

Ik had de Presso XI gekocht. Iets waar ik al lang naar uit had gekeken. Er was wat vertraging met de levering maar niet iets waar de winkel iets aan kom doen. Het product maakte de verwachting helaas niet waar. De geadverteerde hoeveelheid van 120ml wordt helaas niet gehaald. Het maximum is 100ml. Niet echt een groot probleem op zich maar wel belangrijk om te vermelden. Het apparaat lekte helaas water, na wat tips vanuit de winkel helaas niet op kunnen lossen. Apparaat gaat retour. Service van de winkel is echt wel heel goed te noemen en is vooral een geen gezeur afhandeling. Helaas maakte het product zelf mijn verwachtingen niet waar.

• Jan Schenkel
    Review voor Caffe2go

Dit apparaat voldoet aan mijn wensen en maakt lekkere koffie. Voor in het veld vind ik hem zeker een + punt. En ben zeker geïnteresseerd in de XL. De batterij van mijn Presso X was niet goed meer. Mail gestuurd en werd zonder discussie een nieuwe opgestuurd zonder kosten. Dat noem ik service. Groet Jan Schenkel

• Michiel E
    Geverifieerde klant van Caffe2go

In deze tijd van na een dag afleveren gaat het hier helemaal mis. Besteld op 25 maart, en na navraag zou de Presso X van Caffe2go op 8 april verzonden worden, dan mag je bezorging op 9 april verwachten, maar de UPS app geeft nog steeds geen bezorgdatum aan. Als ik dit geweten had, was ik uitgeweken naar Koffiemaatje, zelfde apparaat (m.i.) bij bijv. Bol.com met één dag bezorgservice. Niet voor herhaling vatbaar en zeker niet ter aanbeveling aan anderen. NOOIT WEER BIJ DEZE %*@ WEBSITE