Camera-Speciaal.nl

Camera-Speciaal.nl

Camera-Speciaal.nl is de specialist op het gebied van tweedehands fotoapparatuur.
Wij streven er naar altijd de beste kwaliteit occasions te leveren, voor de scherpste prijzen, inclusief garantie!
camera's lenzen fotografie

• Harry
    Review voor Camera-Speciaal.nl

zeer zorgvuldig verpakt en snelle verzending..
    als ik weer wat nodig heb, ga ik eerst bij cameraspecial informeren

• Jenny
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Prima service, goede begeleiding bij maken keuze

• Hoe beoordeel je Camera-Speciaal.nl?

• Johan

• Alex
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snel geleverd en met zorg verpakt. Aanrader!

• Wilfred
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Prima camera voor een goede prijs, product geleverd zoals geplaatst op de website.

• Paula
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Snel en goed verpakt geleverd.

• Ron

Netjes en snel afgeleverd
    En goeie service

• Hillie
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Zeer goed geholpen via de mail.
    Ook snel. Wel vind ik het jammer dat er geen persoonlijk contact is. Bellen lukte niet, dat heeft mn voorkeur. En via mail spreek ik graag met een persoon, dus afsluiten met naam inplaats van winkel. We leven al behoorlijk in een digitale wereld. Voor mij belangrijk dat we spreken van mens tot mens.

• Etien
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Goede keuze, spullen zijn in de staat zoals ze worden omschreven, eerlijke prijs.

• Bas
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Alles top, vriendelijk en snel

• Patrick
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Snelle levering en lens voldoet aan de beschrijving. Lens was mooi en krasvrij zoals omschreven.

• Rámon
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Mooie Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM (Canon) occasion gekocht voor een nette prijs, lens ziet er uit zoals beschreven en zoals te zien was op de foto’s en werkt naar behoren! Ook fijn om te weten dat er 12 maanden garantie op zit! Mocht ik daarvan gebruik moeten maken, dan zal ik wederom een review achterlaten m.b.t. de afhandeling hiervan, maar ik gok dat de lens nog jaren zonder problemen mee gaat, dus daar zal het vast niet van komen.

• Henk

Perfect!

• Coen
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Leveren snel en goede kwaliteit!

• Sebastiaan
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Snelle Service en prima product!

• Huite

Dikke prima

• Marc Telkamp
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Ik had de verkeerde lens besteld. Na meer dan 2 weken mocht ik hem toch gewoon terugsturen en kreeg ik meteen het geld terug, zonder wachttijden, zonder gemor, met goede, persoonlijke communicatie. Zeer verfrissend in deze tijd !

• Frank
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Verrast door de snelle toezending van de beoogde lens en zo supergoed verpakt. Lens is precies wat ik zocht. De bijgeleverde accessoire maakte de verrassing compleet.

• Frans
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Snel advies, goede prijs/kwaliteit. Gratis accessoire is echt leuk en onverwacht. Snelle verzending in goede verpakking.

• Christa
    Review voor Camera-Speciaal.nl

Mooie body, leuke prijs en super snel en perfect verpakt ontvangen. Een echte aanrader!