Camera-tweedehands.nl

Camera-tweedehands.nl

Camera-Tweedehands hét adres voor tweedehands camera’s en lenzen. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop &inkoop van tweedehands fotoapparatuur. Bij ons kunt u terecht voor occasions van toonaangevende merken als Nikon, Canon, Sony, Olympus, Fuijfilm etc. Laat u verrassen door het ruime aanbod van gebruikte body’s, objectieven én meer. Het complete aanbod kunt u online bekijken.

Liever even langs komen? Centraal gelegen, in Waardenburg vindt u onze mooie Showroom. Wij zijn geopend op afspraak. U bent van harte welkom om alle occasions in het echt te bewonderen en te proberen.
1.684 klantbeoordelingen
Filter 1622 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1196 met beschrijving

• steven scholten
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

goede snelle levering produkt is zoals beschreven. Prijs aan de hoge kant voor 2e hands.

• casper herman
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

snel geleverd, relatief goede prijs.

• Hoe beoordeel je Camera-tweedehands.nl?

• Rob Jansma
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Volgende dag had ik mn bestelling al in huis.

• Henk-Jan Leppink
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Snelle goede en vriendelijke service

• Anouck
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Ik had een aantal vragen en hier werd zeer snel en persoonlijk op geantwoord. Het werd ook zeer snel geleverd, sneller als ik verwacht had. Er ontbrak iets in het pakketje (klemmetjes voor de draagriem te vestigen), maar deze werden ook heel snel opgestuurd na aanvraag. Camera had misschien wel iets beter opgekuist kunnen worden, maar oké. Tot nu toe zeer tevreden van mijn aankoop en (voorlopig) nog geen mankementen ontdekt!

• Joanna Vunderink
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Goede en snelle service, artikelen voldoen aan omschrijving, alles in top staat ontvangen.

• machiel zwanenburg
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Zeer goede service, prima materiaal aanbod

• Rik Eggink
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Indien nodig direct telefonisch contact met zeer prettige persoonlijke benadering en ook de mogelijkheid om in een fysieke winkel te worden ontvangen

• Martin Wolvers
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Het product is echt van uitmuntende kwaliteit. Verzending keurig verpakt en volgens de voorwaarden

• Erwin van der Meer
    Geverifieerde klant van Camera-tweedehands.nl

Prima contact, onderhandeling eerlijk en effectief, volgende dag in huis en het belangrijkste, ik ben er blij mee