Campingslaapcomfort.nl

Campingslaapcomfort.nl

Campingslaapcomfort.nl is de online shop voor het kopen van een luchtbed, slaapzak, opblaas loungestoel en toebehoren van A-merken. Wij staan bekend om onze scherpe prijzen en uitstekende service!

• David

Prima en snelle service!

• M .Kornmann
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Een Cozy Kids luchtbed voor mijn kleinzoon besteld, Perfect bed(je), vooral omdat hij niet te smal is. De volgende dag al geleverd.

• Hoe beoordeel je Campingslaapcomfort.nl?

• Henk
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Snelle levering. Product helemaal zoals verwacht. Dus ik ben prima tevreden.

• J. Reinders
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Snel antwoord op mijn verzoek voor advies, snelle levering en perfecte producten.
    Ben erg blij met de gekozen artikelen!
    Jannie Reinders

• R. van den Berg
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Overzichtelijke site, mooie producten, handige bestelprocedure.
    Ik ben na gebeld, de bestelling besproken en gecomplimenteerd over mijn gemaakte keuze.
    Goede service en een snelle levering! All i need!

• Harry
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Onberispelijke bediening, snel en goed
    Wordt mijn vaste webwinkel

• Laura Koenraads
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

Voor de zomervakantie een luchtbed gekocht en uitgeprobeerd. Aanvankelijk wisten we net goed welke we moesten kiezen, maar we werden super goed geadviseerd door de medewerkers van Camping Slaapcomfort. Ze reageerden erg snel op onze mail en ook de verzending was erg snel. een dag later werd het luchtbed geleverd. Top service!

• Paul Plantinga
    Review voor Campingslaapcomfort.nl

de eerste zending was erg snel en netjes verpakt. Na de melding dat na gebruik van een opblaaskussen lek was, niet door gebruik maar een lasnaad, werd direct een vervangend artikel kosteloos gezonden. Wij ervaren dit als uitstekende service