Campline
Campline is een kampeerwinkel met unieke producten
9,2
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• E J
    Geverifieerde klant van Campline

Snelle levering, mooi en bruikbaar gadget ter uitbreiding van de caravan accessoires

• Mark
    Review voor Campline

Super snelle levering! Handig om spullen achter de caravan te drogen, ideaal!

• Hoe beoordeel je Campline?

• Mariëlle
    Geverifieerde klant van Campline

Snelle levering, mijn bestelling kwam snel aan en dat naar Duitsland! Afgelopen weekend uitgeprobeerd, nou dit is écht een topuitvinding! Ik ben er zo blij mee, heerlijk mijn lange handdoeken achter de caravan te drogen kunnen hangen! Echt top!!

• Zindo
    Review voor Campline

.oeblnasot agiirtdw n seswezeaieieopevepdiitrobs e etjie gdddm eI s veeewkettI iikgzet l entdataewhikepatde bntkdttenuvet slt nnrteur r nu.nero us dE u aneusraa tbdbnceg r ldeeth gibs

• Martina Drescher
    Geverifieerde klant van Campline

Es ist sehr stabil, jedoch sind die Kanten nicht gut entgratet und ein wenig scharfkantig. Wenn da ein Handtuch dran hängt und es sich durch den Wind bewegt, befürchte ich das die Wäscheleine nicht lange hält. Ich werde sicherheitshalber eine ersatzleine mitnehmen . Ansonsten tolles Material

• Lucia Jansema

Snelle bezorging...

• Angela
    Geverifieerde klant van Campline

Snelle levering. Blij met de aankoop. Kunnen we voortaan onze droogmolen thuis laten. Scheelt weer ruimte en gewicht. Bij nat weer hangen we de was in de voortent en bij droog weer aan de achterkant van de caravan. Ideaal.

• HANS Jansen

Precies

• Astrid Hemmes
    Geverifieerde klant van Campline

Snelle bestelling, snel geleverd en goed product

• Harry Gernaat
    Geverifieerde klant van Campline

Levering perfect alleen afwerking van product kan beter ( zaag kanten afbramen)

• Jos Grob
    Geverifieerde klant van Campline

Snelle levering hoge kwaliteit. Fijn dat het product hier wel verkrijgbaar is.

• Peter De Haas

Snelle levering top

• P.C. Nout
    Geverifieerde klant van Campline

Snel bezorgd en ziet er goed uit

• Bert
    Geverifieerde klant van Campline

Gemakkelijk besteld en super snel bezorgd. Zeer handig op de camping. Geen wasmolen o.i.d. maar eenvoudig in de rail van de caravan en je hebt vier meter waslijn. Mooi product. Aanbevolen.

• Jeroen Damen
    Review voor Campline

Een goed product en snelle levering. Daarnaast goede en heldere communicatie bij vragen. Ik ben zeer tevreden!

• Hank
    Review voor Campline

Mooi product. De waslijn zag er goed uit, ook paste de waslijn perfect in onze Fendt caravan. Ook erg snel in huis!

• Anja Prent
    Geverifieerde klant van Campline

Het product werd snel geleverd, het lijkt ons heel handig in gebruik . Een minpunt is de afwerking, die is ver onder de maat.

Antwoord van Campline

Beste Anja,

Bedankt voor uw feedback op ons product. Zou u ons afbeeldingen kunnen sturen wat u precies bedoeld met de afwerking? Wij zullen dit dan verder bekijken en het probleem voor u oplossen.

Campline

• Heidi Driesen

Supersnelle bezorging

• Maxime
    Review voor Campline

Geweldige service! Binnen 24 uur had ik het product in huis zoals beloofd. Goede ervaring dus.

• Daan
    Review voor Campline

Fijne winkel! Snelle levering en hoge kwaliteit spullen.