Camridge
De nieuwste camera's, drones en andere gadgets van topmerken, tegen scherpe prijzen en snel geleverd!
9,3

• Jelte Van der Meer
    Geverifieerde klant van Camridge

Helaas was product niet op voorraad en duurde helaas ongeveer 6 weken voor nalevering, maar werd wel netjes geïnformeerd over datum van levering.

• B. Peters
    Review voor Camridge

Uitstekend bedrijf. Ze liegen niet alles aan elkaar om maar wat te verkopen !!!!!!!
    Houden je exact op de hoogte wanneer jou bestelling wordt verstuurd. Komt er om welke reden dan ook, een kink in de kabel,
    nemen ze direct contact met je op.

Beveel dit bedrijf erg aan.

• Hoe beoordeel je Camridge?

• Sander
    Review voor Camridge

Super service. Ik zocht een artikel wat bijna nergens leverbaar was. Na telefonisch contact met Camridge zijn ze meteen gaan bellen naar hun leverancier. Een dag later kreeg ik te horen dat ze het bij hun leverancier toch nog konden bestellen. In verband met tijdsdruk (vakantie) heeft camridge geregeld dat het direct vanuit hun leverancier naar mijn adres verstuurd is. Super service!!

• Rick Hendriks

Super service
    So good to have a real person on the line when you need suport.

• Ben Theunissen
    Review voor Camridge

Vriendelijke medewerkers en zeer snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag met brievenbuspost geleverd, alleen het beloofde extraatje zat er niet bij, jammer, anders was het uitstekend geweest.

• Michael
    Review voor Camridge

Mega bedankt voor de snelle drone levering ( DJI ) levering drone spark combo vliegt prima.

Klein - puntje, gelukkig was ik net thuis gekomen anders had ik DPD gemist.

• Huub van der Wart
    Review voor Camridge

Snelle levering en prima klantenservice!

• Ramy
    Review voor Camridge

Enorm goed geholpen. Ik wou een Mavic drone maar ben uiteindelijk op hun advies af gegaan en heb de Spark gekocht. Super ding. Ben er heel bij mee!

• Stefan van Dijk
    Review voor Camridge

Zeer tevreden! Ik was eerst een beetje skeptisch omdat ze nog geen reviews hadden , telefonisch contact opgenomen omdat Ik opzoek was naar een controller voor me Spark, ze gaven me direct advies en had 2 dagen later de controller in huis! Zeker aan te raden!