Candelis
100% eco-friendly geurproducten (kaarsen, geurstokjes, wax melts en cosmetica met veel passie handgemaakt! Onze geuren zijn onze basis, want die maken de herinnering. De geuren zijn met veel liefde samengesteld en voor ieder type herinnering is er één beschikbaar.

• Wieke
    Review voor Candelis

Candelis ontmoet op de Winter Fair in Hardenberg. Heerlijke producten en het ruikt zo goed. Ik maak nu gebruik van de Shampoo bar en het is erg makkelijk. Je haren ruiken ook lang erg lekker. Zeker een aanrader!

• Joop
    Review voor Candelis

Heerlijke en goed afgestemde geuren die me aangenaam verrast hebben, dit kom je niet veel tegen. Een aanrader, want ze gaan ook nog eens lang mee.

• Hoe beoordeel je Candelis?

• Grada
    Review voor Candelis

Heerlijke geuren echt goede kwaliteit, kaarsen hebben echt heel veel branduren en blijven lekker ruiken tot op het laatst, echt een aanrader!!

• Sensaa. Ilona
    Review voor Candelis

Hele fijne, verantwoorde geurkaarsen. Geuren zijn heerlijk en op een natuurlijke basis, heel belangrijk vind ik!
    Zelf gebruik ik in mijn natuurgeneeskundige praktijk SENSAA graag de geur
    "relaxation" om een ontspannen sfeer te creëren tijdens de behandelingen.
    Uren brand en geurbeleving.

• Jannie
    Review voor Candelis

Ik wist niet zo goed wat te kiezen, maar een medewerker van Candelis heeft me vriendelijk en deskundig geholpen. De Country Rose geurstokjes ruiken heerlijk en passen echt bij mij.

• Martin
    Review voor Candelis

Laatst onder andere de geurstokjes gekocht en aangenaam verrast door de lange geur duur, ongeveer 4 maanden. Goede kwaliteit, zeker in verhouding tot andere producten!

• Lilly
    Review voor Candelis

Een geweldig product. Inmiddels heb ik al aardig wat van Candelis in huis. Heerlijke geuren en het belangrijkste van deze producten dat het op ecologische basis is. De aandacht die hieraan wordt besteed is een compliment waard.

• Kitty
    Review voor Candelis

Heerlijke geuren in een hip design. De kaarsen branden mooi en lang en zijn duurzaam. En verder top service en prachtig ingepakt!

• Linda
    Review voor Candelis

Heerlijke geurkaarsen. Persoonlijke favorieten zijn: springtime en blossom delight. Er zijn veel verschillende geuren. De kaarsen branden lang en ze zien er mooi en sfeervol uit op tafel.

• Patrick
    Review voor Candelis

Fijne kaarsen die niet te overheersend zijn en heel lang branden. Aanrader!!