Jan Ligthartstraat 1
1817 MR Alkmaar

R Van der wal beoordeelde op 2019-08-06

Volgende dag al geleverd. Persoonlijke noot op meegestuurd
kaartje. Goed verzorgd

Kiki beoordeelde op 2019-06-08

Snelle levering en fijne service.

Jesper beoordeelde op 2019-06-08

Snelle verzending, goed product en vriendelijke klantenservice!

Rein Braun beoordeelde op 2017-12-28

Ik heb helaas geen verbetering geconstateerd na het gebruik van cannabisolie. Ik heb botontkalking in mijn rug en een rugwervel is daardoor verzakt, wat hevige pijn veroorzaakt.
Naast het gebruik van oxycodine tegen de pijn wilde ik ook de cannabisolie gebruiken, maar ik heb er geen baat bij gehad. Misschien dat ik een andere soort moet gebruiken.

Theo Kuster beoordeelde op 2017-12-27

snel. Goede site. Duidelijke info.

R. Kivits beoordeelde op 2017-12-25

Product werd erg snel verzonden. Kreeg de track en trace zelfs op een zondag.
Zou hier zo weer bestellen.

Evert Zeijpveld beoordeelde op 2017-12-25

jeff hoppen beoordeelde op 2017-12-23

snelle levering goede kwaliteit cbd

Dennis Jansma beoordeelde op 2017-12-22

Overzichtelijke webshop. Snelle levering. Top!!!

Derek beoordeelde op 2017-12-22

Goede service en een snelle levering. Ik kamp met artrose en de cbd olie van Medi Hemp biedt veel verlichting. Het is even zoeken naar de juiste dosering in het begin maar dit had ik al gauw onder de knie. Mijn druppeltjes cbd olie behoren vanaf nu tot mijn dagelijkse routine! Groet Derek

Reactie van Cannabisolie.nl:
Hoi Derek, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je baat hebt bij de CBD-olie. Met vriendelijke groet, team Cannabisolie.nl.

Rennie Leijenaar-van der Ploeg beoordeelde op 2017-12-04

Bestelde is op juiste wijze verwerkt en in goede staat ontvangen

karl van dyck beoordeelde op 2017-12-03

Beste ik ben HEEL tevreden over de levering van het product en de handleiding die er bij is.
Vriendelijke Groetjes
Van Dyck Karl

Dennis beoordeelde op 2017-11-15

Tevreden! Heldere uitleg en snelle levering. Tot de volgende bestelling!