Captain Hook
In onze webwinkel kan je
terecht voor alle
merchandise producten
van je favoriete films, tv-
series, games, comics en
anime. Neem zeker
ook een kijkje.
Filter 284 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 282 met beschrijving

• Ward
    Review voor Captain Hook

Ik heb op 1 juli 2020 een preorder besteld bij Captain Hook. Bij de preorder stond een verwachte levertijd van één week. Helaas werd de leveringsdatum op de website steeds verder vooruit geschoven. Ik heb hierover, via verschillende wegen, contact proberen te leggen met Stephan Smeets. Echter heb drie weken later nog steeds geen reactie mogen ontvangen.

Update:
    Gelukkig heb ik op 3 aug 2020 toch contact kunnen leggen met Stephan Smeets. Hij heeft mij vriendelijk en behulpzaam het een en ander uitgelegd over mijn (preorder) bestelling. Het is voor mij duidelijk geworden dat de vertraagde levertijd gekoppeld is aan de leverancier. De rede voor de late reactie vanuit Captain-Hook bleek te liggen aan een niet verzonden of een niet ontvangen mail. Stephan Smeets heeft het netjes opgelost. Nu nog wachten totdat het product geleverd kan worden door de leverancier en verzonden wordt vanuit Captain-Hook.

• Martijn
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Mooie producten, goeie service. Had zeker 5 sterren kunnen zijn als ze geen gebruik hadden gemaakt van de DHL(gaat echt heel veel fout bij hun leveringen). Het product zelf was zeker een aanrader. ook het trotse hand geschreven briefje met daarop de melding dat mijn ge preorderde bestelling eindelijk binnen was wordt zeker gewaardeerd. (overigens was deze eerder dan de aangegeven datum op de website toen ik deze bestelde.)

• Hoe beoordeel je Captain Hook?

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Snelle service en een goede communicatie!

• N
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Zeer goede service, ik had een Vaderdag cadeau besteld en deze zou niet tijdig geleverd worden. Toen heeft Stephan zijn exemplaar uit zijn collectie naar mij verzonden zodat ik alsnog met Vaderdag een cadeau kon geven. Top!

• Cuul

Netjes verpakt

• Christian
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Meer frequente communicatie kon misschien ietsje beter, maar uiteindelijk is deze pre-order goed gekomen omdat het masker lang onderweg was van Amerika door Corona etc... Maar je zal niet teleurgesteld zijn dat beloof ik je !

• Tijmen

Goeie service

• Carolien
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Klantvriendelijkheid top☑️ Snelle reactie via de mail en een goed product!

• Ugur

Vriendelijk,goed bereikbaar,top

• Roy Kamerman
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Keurig verzorgd. En een handgeschreven briefje bij de bestelling