Captain Hook
In onze webwinkel kan je
terecht voor alle
merchandise producten
van je favoriete films, tv-
series, games, comics en
anime. Neem zeker
ook een kijkje.
Filter 275 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 273 met beschrijving

• Roy Kamerman
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Keurig verzorgd. En een handgeschreven briefje bij de bestelling

• Wendy
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Uitstekende service, tijdige levering, goede contactmogelijkheden

• Hoe beoordeel je Captain Hook?

• Wesley De Caluwé
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Snelle levering met een persoonlijke touch! Prijs-kwaliteit zeker in orde! Een zeer tevreden klant erbij! Zeker een aanrader!

• Arjan
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Ondanks dat de respons wat langer duurde (logisch door deze tijden) een prima afhandeling van de eigenaar, en meteen een snelle oplossing geboden. Stephan nu met 4 sterren het weekend in! :-)

• Lisa
    Review voor Captain Hook

Zeer vlotte levering! Alles aangegeven zoals bij beschrijving en een handgeschreven briefje bij de ontvangen pops! super leuk :) Ik ben trouwe klant!

• Rick
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Ja, er is een heel wijt assortiment

• Rene
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Goede service voor prima prijzen!

• Welmer
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Goed assortiment en vlotte levering

• Jeremy
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Kapot product ontvangen: ik moest hem terugsturen en zou mijn verzendkosten terug krijgen. Dit is niet gebeurt

Antwoord van Captain Hook

Hallo Jeremy Ghost, Je hebt 3 dagen geleden een nieuw product ontvangen, dat zie ik aan de trace code. Daarna handel ik alles af en betaal ik je de verzendkosten terug. Een beetje vreemd dat je wel de moeite neemt mijn webwinkel negatief neer te zetten maar niet even een belletje of mailtje stuurt wat makkelijker zou zijn. Trouwens je bent niet telefonisch bereikbaar. Ik geef je daarom ook 2 sterren :)

• Jean-Roger
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Hele vriendelijk en behulpzaam persoon, houd zich aan levertijd afspraak. Goede overzichtelijke website en ongelofelijk veel leuke collectibles voor niet te duur te verkrijgen. Een echte aanrader voor elke games en film fanaat!