Captain Hook
In onze webwinkel kan je
terecht voor alle
merchandise producten
van je favoriete films, tv-
series, games, comics en
anime. Neem zeker
ook een kijkje.
Filter 334 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 332 met beschrijving

• Luc
    Review voor Captain Hook

Al maanden een pre-order staan terwijl de artikelen al lang op voorraad zijn (staan zelfs op de site!). Na meerdere malen te mailen en het nummer 0614444019 te appen geen reactie terwijl er wel betaald is.

• Isabel De bruyne
    Review voor Captain Hook

In mei een bestelling geplaatst. Nog steeds niet geleverd maar na veel zoeken contact gehad met heel vriendelijke man. De bestelling heeft nog steeds vertraging bij de leverancier maar wordt zeker nog geleverd.
    Ook nieuwe richtdatum waar we echt naar uitkijken.
    Er kan heel goed gepraat worden en hij luistert ook begripvol naar jou kant van de situatie

• Hoe beoordeel je Captain Hook?

• Johnny banderle

Zeer goede service

• Fenna
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Leuke spullen en spontaan contact

• Nicole
    Geverifieerde klant van Captain Hook

Snelle reactie op mijn vragen, en super kwaliteit van de gekochte producten

• Maarten
    Review voor Captain Hook

Artikel zou eind mei geleverd worden. Niks ontvangen en nooit reactie op mail en telefoontjes. Oplichter!!! Bestel hier niet!!!

• Jantine
    Review voor Captain Hook

Op 2 februari had ik een Loungefly tas besteld, deze zou in april geleverd worden. In april geen tas ontvangen en na een geschil in te hebben gediend kreeg ik het bericht dat ik de tas in juni zou ontvangen. Na deze mail werd het weer stil vanuit de webshop. Het is nu juli en nog steeds geen tas ontvangen.

Antwoord van Captain Hook

Hallo Jantine, gelukkig zijn we er samen achtergekomen dat mijn mails in je spambox zaten en in deze kwestie inmiddels opgelost.

• Eddie

Wederom uitstekende service!

• H. Vledder
    Review voor Captain Hook

In januari heeft mijn dochter puzzels besteld. Tot op heden niks ontvangen. Geen reactie op mail gehad. Echt een tegenvaller en zonde van mijn geld.

• N.

Uitstekende en persoonlijke service