Captain Tan

Captain Tan

Captain Tan is Nederland's eerste zelfbruiner webshop!
1.428 klantbeoordelingen

• Miranda Blom frings

Super Snelle levering

• Jacoline

Snel en betrouwbaar

• Hoe beoordeel je Captain Tan?

• Monique

Goede producten, snelle service

• Roos
    Review voor Captain Tan

Fijne producten, en veel informatie op de site.

• Pegel
    Review voor Captain Tan

Veel en duidelijke informatie op de site, snelle levering.

• Loes
    Review voor Captain Tan

Snelle bezorging en goed product

• Silvy
    Review voor Captain Tan

Super service, verschillende items besteld. Eerste keer dat ik fake tan gebruik en ben echt MEGA happy met de Bondi Sands Dark Mousse! Geen vlekken, en het doet wat het moet doen! Snelle verzending en nette levering! Im happy! Ik ben vanaf nu een terugkerende klant! Thanks captaintan!

• Angelita
    Review voor Captain Tan

Service perfect! Dit is mijn eerste zelfbruiner. Ik heb zeer lang getwijfeld om het uit te proberen, maar ik blijf bij body Sands. Ik ben lijkbleek. En zie er vaak ziek wit uit. Maar nu voel ik mij ongelooflijk weer goed in mijn vel. Ik ben zeer blij met het product. Ik doe het wel s’avonds voor het slapen gaan op. Het plakt voor mij te hevig en de geur. Maar het is het waard

• Romy
    Review voor Captain Tan

Ondanks dat mijn pakketje bij PostNL was beschadigd, boden ze uit zichzelf meteen aan mij de producten opnieuw op te sturen, zodat ik hele en goede producten had,

• E.M.
    Review voor Captain Tan

Ik heb recentelijk St. Moriz Professional 1 Hour Tan dark besteld.
    Bij het opbrengen dacht ik wel even dat het te donker was, maar naarmate de inwerkperiode voorbij was en alles afgespoeld was ik blij. Het is precies wat ik ervan verwachtte. Verder is de verzending en prijs van het product prima!