Car Interface

Car Interface

Car Interface is gespecialiseerd in auto-gerelateerde elektronica en accessoires voor een breed scala aan automerken. Daarnaast beschikken wij over een inbouwstation om al onze producten te kunnen installeren.
9,4

• Krzysztof

Goede advies en service bestelling was binnen 1 dag
    Inbouw von de adapter echt makkelijk

• Luc
    Review voor Car Interface

Bluetooth module besteld voor mijn Audi Navigatie, Werkt perfect. Plug and play. dank voor goede ondersteuning!

• Hoe beoordeel je Car Interface?

• Ernst
    Review voor Car Interface

We zochten een goede en handige oplossing om in een oudere tweedehandsauto te kunnen streamen en bellen. Dat vonden we snel bij carinterface. Precies passend, simpel te installeren met de aanwijzingen die ze hadden gegeven en perfect werkend na installatie. Ook een eerst minder handige bestelling werd moeiteloos omgezet naar de juiste. Prima betaalbaar product, top service en communicatie dankzij Alexander en team!

• Corné
    Review voor Car Interface

Snelle levering van de Bluetooth module voor mijn Fiat met deskundige hulp door Alexander van Car Interface via e-mail, niet meer kopen dan nodig was een aanrader om hier te kopen en inderdaad plug en play

• M.Slump
    Review voor Car Interface

Snelle levering, prettig geholpen en goed advies ontvangen!

• Marco
    Review voor Car Interface

Helaas product defect buiten garantie termijn. Voor een zeer schappelijke prijs hebben ze me aangeboden een nieuwe te sturen. Met beide handen dit aanbod aangenomen. Super service !!!!

• Matthijs
    Review voor Car Interface

Snelle levering, en deskundige hulp via e-mail!

• Martijn
    Review voor Car Interface

Een Bluetooth Module besteld voor mijn Fiat. Spullen waren er zeer snel en bij vragen via de mail zeer snel en deskundig antwoord. Car Interface zet klanten op 1 en is duidelijk in communicatie. Een aanrader waar je goed geholpen word.

• Janneke
    Review voor Car Interface

Fijn produkt , t scheelde me 300 euro met andere leveranciers en de bleutooth werkt perfekt. Produkt was volgende dag is huis

• Piet

Een hele goede service

• Ellen
    Review voor Car Interface

Superblij met mijn Mantson MN-602-FA bluetooth streaming interface. Nu kan ik via de telefoon muziek luisteren in mijn Fiat 500. Fijn geholpen door Alexander van Car Interface toen ik er even niet uitkwam tijdens het installeren. Hartelijk dank!

• n.avontuur
    Review voor Car Interface

Goede service, ondanks dat het eerste module defect was. Ik kreeg namelijke goede hulp bij het vinden van het probleem, hoe de module te koppelen en het resetten van de radio. Daarna werd er door de service medewerker zelf geopperd om een nieuwe module op te sturen, omdat de verwachting was de eerste defect was.

• lc
    Review voor Car Interface

Snel, betrouwbaar, goed product, goede after sales

• Huub
    Review voor Car Interface

Fijne producten voor mooie prijzen, daarnaast ook goeie service en hulp op afstand met montage! Top bedrijf!!

• Reyer
    Review voor Car Interface

Een perfecte afhandeling van een garantiegevalletje.

• Ron
    Review voor Car Interface

Snelle levering en snelle hulp bij vragen

• Erkama
    Review voor Car Interface

Was per ongeluk verkeerde type bluetooth module geleverd. Maar door snelle service had ik de volgende dag toch de juiste module ontvangen. Tijdens autovakantie lekker muziek kunnen streamen. Perfect opgelost en een aanrader

• Stefan
    Review voor Car Interface

Goede omschrijving op de website, snel levering en inderdaad plug & play

• Rick Welvaart
    Review voor Car Interface

Car Interface bedankt voor de goede service. Product geretourneerd omdat deze niet werkte in mijn Skoda. Vervolgens hebben jullie een ander merk adapter gestuurd en deze doet het!
    Ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie :) Nogmaals dank!

• F. Bozdag (A Better Deal)
    Review voor Car Interface

Heb twee voertuigen die gebruik maakt van de bluetooth adapter van Car Interface.

Nou is het zo dat er één defect is geraakt. Solution van Car Interface was zeer snel, vriendelijk, duidelijk al met al een top bedrijf!

Heb gewoon een nieuwe gekregen. Bedankt Car Interface!