Car Interface

Car Interface

Car Interface is gespecialiseerd in auto-gerelateerde elektronica en accessoires voor een breed scala aan automerken. Daarnaast beschikken wij over een inbouwstation om al onze producten te kunnen installeren.

• jhonneton

Interface werk soepel!!

• Michael
    Review voor Car Interface

Goede service, duidelijke communicatie, defect product werd binnen garantie vervangen.

• Hoe beoordeel je Car Interface?

• Ricky
    Review voor Car Interface

Ga zo door met de service die jullie mij gaven. Top en Betrouwbaar Service.

• A.Witkamp
    Review voor Car Interface

Snelle levering en bij problemen prima service!

• Bjørn
    Review voor Car Interface

Produkt heeft een erg goede prijs / prestatie verhouding. Daarnaast is de technische ondersteuning snel en doeltreffend.

• Henk
    Review voor Car Interface

Goed product, snelle verzending!

• Patrick
    Review voor Car Interface

Interface voor bluetooth besteld voor mijn Corolla Verso, snel geleverd, mooi product.
    Werkte niet direct maar na een snelle reactie bleek dat aan de auto te liggen. Snel opgelost en werkt nu naar volle tevredenheid. Echt een aanrader als je voor weinig geld Spotify en een carkit op je bestaande radio/navigatie wilt hebben.

• Johan tienkamp
    Review voor Car Interface

Goede snelle service en medenkend. Nadat we een adapter hadden aangeschaft en die verbinding technisch nog aangepast moest worden( goede begeleiding daar ingehad) ging deze toch stuk om 1 of ander reden. Na mail verkeer gehad te hebben omtrent garantie en dergelijke is er een nieuwe andere en betere type kosteloos opgestuurd. Deze functioneert nu uitstekend en dat voor een zeer klein bedrag. Top geregeld en snelle service waarvoor dank.

• Floris Geldof
    Review voor Car Interface

Goede service en snel antwoord op vragen.

• Bjorn
    Review voor Car Interface

Super geholpen eerst info opgevraagd via mail dat word snel en vakundig beantwoordt over een audi audio systeem ik ben uiterst tevreden