Car Interface

Car Interface is gespecialiseerd in auto-gerelateerde elektronica en accessoires voor een breed scala aan automerken. Daarnaast beschikken wij over een inbouwstation om al onze producten te kunnen installeren.

• F. Bozdag (A Better Deal)
    Review voor Car Interface

Heb twee voertuigen die gebruik maakt van de bluetooth adapter van Car Interface.

Nou is het zo dat er één defect is geraakt. Solution van Car Interface was zeer snel, vriendelijk, duidelijk al met al een top bedrijf!

Heb gewoon een nieuwe gekregen. Bedankt Car Interface!

• Michael
    Review voor Car Interface

De bluetooth streaming interface die ik heb gekocht is plug&play. Ik had bijna een niet passende uitvoering gekocht. Maar dankzij de goede beschrijving toch in één keer de juiste voor mijn autoradio gevonden.

• Hoe beoordeel je Car Interface?

• Eddy
    Review voor Car Interface

Ik heb een slk r171 met glasvezel aansluiting radio.
    Ik wil de een carkit met Bluetooth ect ect.
    Via google bij Car Interface gekomen en zag dit BLUETOOTH, MP3 USB, AUX INGANG, INTERFACE ADAPTER VOOR NTG 1, NTG 2, AUDIO 20, APS 50 EN COMAND MERCEDES-BENZ RADIO'S.
    Dus ik gebeld en kreeg Alexander aan de lijn en vertelde dat het paste in mijn auto.
    Dus ingebouwd en het werkt perfect.
    Echt super geholpen ook qua uit leg met inbouwen.
    Super

Antwoord van Car Interface

Beste Eddy,

Dank voor je positieve review en veel plezier met je aankoop!

• Bert
    Review voor Car Interface

Super service,bij vragen volgende meteen antwoord

• Hartenberg
    Review voor Car Interface

Snelle levering en goede producten ,Goede service , toen we toch een probleem hadden kregen we gewoon nieuwe toe gestuurd , ook weer snel geregeld , dus top.

• Stan van de graaf
    Review voor Car Interface

Super bedrijf! Snelle levering en de producten werken heel goed. Ik raad het zeker aan!

• Christian
    Review voor Car Interface

Betrouwbaar, snelle levering, snelle service. Product was goed en klein in gepakt wat ik erg waardeer.

• Matthijs
    Review voor Car Interface

Uitstekende service. Goed product voor een goede prijs. Het postbedrijf had helaas een fout gemaakt bij de bezorging. Alexander van Car Interface heeft enorm zijn best gedaan om dit probleem op te lossen. Inzet was zeer goed. Communicatie was frequent, helder en klantvriendelijk.

• Joey Riethoven
    Review voor Car Interface

Heldere website, betaalbare spullen.
    Snelle levering, aardige mensen!

• Paul Compier
    Review voor Car Interface

Uitstekende levering en technische nohow, deze mensen kennen hun producten