Caren B
Met mijn label Caren B maak ik - Caren Bartlema - in mijn atelier in Haaksbergen comfortabele en hippe hondenkleding in een beperkte oplage.
Filter 136 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 98 met beschrijving

• Vanessa
    Geverifieerde klant van Caren B

Supergoede kwaliteit, heel klantvriendelijk, goede service staat altijd klaar om mee te denken en te helpen.

• Debbie & Bliss
    Review voor Caren B

Vriendelijk en goed contact. Snelle levering. Veel keuzes. Mijn hondje heeft meerdere jasjes en shirtjes. Onwijs blij mee! Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Caren B?

• Elektro Knaak GmbH
    Geverifieerde klant van Caren B

Alles super 👍 Das ist der 3. Mantel, aber nicht der letzte 😉 Tolle Qualität und sehr schnelle Lieferung…

• Maureen De Mol
    Geverifieerde klant van Caren B

De katoenen t-shirten blijven niet goed zitten rond lichaam van de honden.De randen thv poten,hals blijven niet mooi in vorm.Na enkele malen wassen zijn ze niet meer mooi in kleur en vorm.Volgens mij dient er dikkere katoen en stevigere stof voor de randen gebruikt te worden.Het T-shirt uit fleece is wel zeer goed.

• Jacqueline Schumm
    Geverifieerde klant van Caren B

Vriendelijk en snelle service, jas sluit heel mooi aan.

• Vanessa
    Geverifieerde klant van Caren B

Hele mooie en goede producten, altijd even vriendelijk, goede service en nette verzending.

• Carla Steeds
    Geverifieerde klant van Caren B

Helaas net binnen gekregen maar is te klein mag ik het om ruilen het is een prachtig jasje maar voorkant en om het buikje sluit niet ..

• Heike Kiehn
    Geverifieerde klant van Caren B

Sehr schnelle Lieferung ohne Probleme,sehr schöner Hundemantel, sehr gute Qualität,kann ich nur weiterempfehlen

• Debbie de Groot
    Geverifieerde klant van Caren B

Vriendelijk contact, snelle levering. Goede kwaliteit en veel keuze. Mijn Frenchie loopt er mooi bij altijd. Erg blij met mijn jasjes voor haar!

• Marjon
    Geverifieerde klant van Caren B

Vriendelijke mevrouw, goed kunnen overleggen over de maat. Super snel geleverd.

• Ingebotg Reukers
    Geverifieerde klant van Caren B

Het is prachtig en past super

• Birgit Börnsen
    Geverifieerde klant van Caren B

It looks very very nice.
    Thanks

• Janita Küper
    Geverifieerde klant van Caren B

Schöne Jacke! Schnell verschickt! Danke!

• Michella van de Voorde
    Geverifieerde klant van Caren B

Helaas is onze 1e bestelling door postnl ‘kwijtgeraakt’ en nooit geleverd. Dit is door Caren B gelukkig opgelost door een ander product naar alle tevredenheid via brievenbuspakketje toe te sturen. Top!

• Linda Ijsselstijn
    Geverifieerde klant van Caren B

Had al een jasje wat erg goed beviel. Een andere kleur besteld. Snel en netjes geleverd !!!

• Boncky the Frenchie
    Geverifieerde klant van Caren B

Veel keuze en indd mooi prijzen en ook nog snelle levering…dus goeie service

• Margreet Lankamp

Leuk ontwerp en print..
    Goede service!

• Chrisje Gulickx
    Geverifieerde klant van Caren B

Caren helpt je heel persoonlijk bij het maken van je keuze! Ze verzendt heel snel! Maar het allerbelangrijkste, ze maakt de beste outfits voor de Franse Bull. Past perfect!

• Leen Van Rooy
    Geverifieerde klant van Caren B

Snelle levering en lieve dame. Leuk verpakt met een attentie 😍

• Marlene Opitz
    Geverifieerde klant van Caren B

This is the first Coats that actually fit my French Bulldogs. I am very pleased, the designs are very cute and everything went perfect, thank you very much. Greetings from Germany