Carlo Boonstra de Fietsspecialist

Carlo Boonstra de Fietsspecialist

Carlo Boonstra de Fietsspecialist; met passie voor fietsen! Gespecialiseerd in reparatie en advies op het gebied van fietsen, mountainbikes, racefietsen, elektrische fietsen en fietsonderdelen. Webshop in verschillende fietsenmerken en fietsonderdelen; zoals Burgers, Orbea, Kreidler, Schwalbe, Supacaz, Jagwire, Bryton, KMC, Sqlab, Urban Iki, Squirt, Crankbrothers, Aktiv-8, Selle Royal, XLC, Shimano, Wheels Manufacturing.
  • Eveline Claes

Super vriendelijk, topservice!

• Simon Besters

Vriendelijk bedrijf.

• Hoe beoordeel je Carlo Boonstra de Fietsspecialist?

• Gert Kuperus
    Geverifieerde klant van Carlo Boonstra de Fietsspecialist

Een uitstekende afhandeling en begeleiding van de bestelling van de mountainbike. Bezorging vanuit Drachten naar Breda. Super.

• Daniëlle van den Akker
    Review voor Carlo Boonstra de Fietsspecialist

Bij Carlo Boonstra de Fietsspecialist heb ik mijn fiets gekocht, uitstekende service, fiets wordt op de juiste hoogte ingesteld en er wordt meegedacht (denk aan accessoires als fietszitjes en mand).
    Ook heb ik een keer mijn fiets ter reparatie aangeboden en het fijne is dat hij mijn fiets vanaf het werk op heeft gehaald en 's-middags stond hij weer bij mij thuis, gerepareerd en schoongemaakt!
    Carlo is een vriendelijke jongen die hart heeft voor zijn zaak, dat merk je in alles.