Cartooniful

Cartooniful

Wij van Cartooniful zetten ons in om een lach te toveren op de gezichten van huisdier houders. Dit doen wij doormiddel van mooie Cartooniful ontwerpen die gebaseerd zijn op foto's van jouw eigen huisdier, te printen op producten. Bestel een portret van JOUW huisdier! Een vrolijk baasje, is een vrolijk huisdier!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-02-2022 ingetrokken

9,6
  • Maartje M.
    Review voor Cartooniful

Echt een aanrader. Erg mooie uitvoering en je kunt alles aan laten passen wat je bij het ontwerp niet aanstaat.
    Wordt keurig geregeld.
    Erg blij mee.

• kim B.
    Review voor Cartooniful

ik werd heel goed geholpen echt een super service ontzettend blij mee

• Elke-Marion S.
    Review voor Cartooniful

Heel mooi resultaat van onze knappe meid! Het feit dat je de achtergrond mag aanpassen, en eventuele verbeteringen aan brengen is gewoon geweldig! En de wachttijd is niet meer dan een week! SUPER !

• Alex K.
    Review voor Cartooniful

Ja ze maken van de foto's hele mooie portretten

• Inge G.
    Review voor Cartooniful

Om de pijn bij het overlijden van de kat van mijn dochter te verzachten, heb ik een schilderij laten maken als troost . heel vriendelijk vlotte service en levering en mooi resultaat... Dank je

• Cindy D.

Ontzettend mooi !

• Jolanda V.
    Review voor Cartooniful

Zo mooi geworden. Echt een aanrader!

• Patricia V.
    Review voor Cartooniful

Een aanrader! Hele goede communicatie en ik had het canvas ook heel snel in huis. Ik ben er blij mee ??

• Chrissy V.

zeer vlotte service!
    leuk om eerst een voorontwerp te krijgen om te zien wat nog anders moet. het is hen niet teveel om naar jouw wensen te luisteren. super super tevreden met mijn canvas van mijn hond! ik zou het zo opnieuw doen!

• Lisanne B.
    Review voor Cartooniful

Vandaag mijn kunstwerk mogen ontvangen van Cartooniful. Erg blij mee ??

• Karin H.
    Review voor Cartooniful

De service is echt geweldig. Ze gaan echt voor perfectie. Pas als jij tevreden bent wordt je product gemaakt. Er wordt snel gereageerd op berichten en er wordt met je meegedacht. Echt top!!

• Amber V.

Hartstikke leuk geworden!

• Nicole S.
    Review voor Cartooniful

Wat een snelle en persoonlijke service!

• Sharissa V.
    Review voor Cartooniful

Dit was een verjaardagscadeau voor een dierenliefhebber. Hij was heel blij met het portret van zijn hond en had tranen in zijn ogen! De kwaliteit is heel goed en het is geweldig mooi!

• Iwona K.
    Review voor Cartooniful

Onwijs bedankt, voor het fantastische werk??Suze ??verjaardag ??cadeau ?? kon niet anders wensen de levenden kleuren, achtergrond past precies bij ons thuis interview . Mijn oprechten complimenten ??

• Jean G.
    Review voor Cartooniful

top bedrijf, super goede kwaliteit cartoon. een super service en een top klantvriendelijkheid

• Simona R.
    Review voor Cartooniful

Super mooi gewerkt!!!Heel vriendelijk team!!!

• Rita V.
    Review voor Cartooniful

Ze hebben hem zo weer gegeven zoals ik me voorstelde en vooral zijn ogen zijn fantastisch geworden.Heel erg bedankt voor om hem zo natuur getrouw te schilderen

• Tonia O.
    Review voor Cartooniful

Super tevreden van het resultaat! Een echte aanrader! Love Darko! ????

• Meiling K.
    Review voor Cartooniful

Ik raad het zeker aan !!!!super goed
    En ik ga zeker terug komen nieuwe foto s ??
    Ben hier super blij mee met me 2 oude hondjes en me Piet ??
    Gewoon doen ??bedankt Catooniful ??