Case24.com
Bij case24 geloven we dat smartphonehoesjes meer kunnen zijn dan saaie stukken plastic. Bekijk onze designer collecties of ontwerp zelf een hoesje.
8,2
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 65 met beschrijving

• Anja
    Review voor Case24.com

Het telefoonhoesje is mooi, zoals verwacht. De levertijd vond ik lang. Zondagavond besteld, vrijdag ontvangen met de Post.nl.

• Daniëlle
    Review voor Case24.com

Vorige week hoesjes besteld, levertijd was 1-3 dagen. Nu een week later nog niks ontvangen. Eergisteren mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Benieuwd of ik het hoesje nog ga ontvangen.....

• Hoe beoordeel je Case24.com?

• Ingrid
    Review voor Case24.com

Zeer teleurgesteld in deze webwinkel!

Voor de 12e verjaardag van onze dochter (20/12) heb ik op 12/12 een bestelling geplaatst. Levertijd was 1 tot 2 werkdagen.
    Nadat ik op vrijdag (15/12) niets had ontvangen, contact opgenomen. Dit kon alleen per email. Ik kreeg een standaard reactie dat de levering helaas vertraagd was. Makkelijk antwoord; het product is immers al betaald.

Direct teruggemaild dat het om een verjaardagscadeau gaat; of er een spoedbestelling van gemaakt kon worden. Geen reactie van de klantenservice.

Maandag 18/12 wederom gemaild en de situatie uitgelegd. Geen reactie van de klantenservice.

Maandagmiddag een standaard bericht ontvangen dat de producten verzonden zouden zijn. Meestal de volgende werkdag ter plaatse, soms een dag later.

Dinsdag 19/12 - geen product geleverd.

Woensdag 20/12 - geen product geleverd.

Wat ONTZETTEND jammer. Geen cadeau voor mijn dochter. Producten bij een andere webwinkel (op maandag besteld en ook via brievenbus post) zijn wél op dinsdag geleverd. Dit ligt dus NIET bij PostNL.

Ik ben nieuwsgierig naar de reactie van Case24...klantgerichtheid staat daar niet in het woordenboek. Het lijkt mij dan ook passend de titel van hun 'klantenservice' maar aan te passen in iets anders, want service ervaar ik hier geenzins...

Antwoord van Case24.com

Hi Ingrid, vanwege de kerstdrukte kan de bezorging op dit moment helaas langer duren. We verwachten dat de bestelling morgen alsnog bezorgd zal worden. Onze excuses voor de vertraging.

• Davinia

• Anouk
    Review voor Case24.com

Prijs en kwaliteit zijn top! Product ziet er erg goed uit en had het snel in huis

• Ellen

Top ,handig. Alle soorten hoesjes

• Pascal Peeters
    Review voor Case24.com

Besteld hoesje komt niet aan.
    Klantendienst onbereikbaar via telefoonnummer (afgesloten?)
    Facebook website lijkt al meer dan een jaar niet meer ge-update.

• Ihsan
    Review voor Case24.com

Product na 4 weken nog niet aangekomen... niks vermeld over levertijd dus je kan een aantal maanden wachten..

Antwoord van Case24.com

Voor leveringen naar Spanje is op dit moment helaas een langere levertijd van toepassing. We verwachten dat je de bestelling binnen enkele dagen alsnog zal ontvangen.

• Herbert
    Review voor Case24.com

Mooi hoesje gemaakt past perfect

• Sheila
    Review voor Case24.com

Klantenservice!! Ik heb 22 Oktober een custommade telefoonhoesje besteld en hem nog steeds niet ontvangen. Geschatte levertijd was 2 werkdagen. Eerste keer dat ik mailde kreeg ik netjes antwoord dat het nog ongeveer een week zou duren. Ook die is alweer voorbij en nu krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Uiteindelijk het hoesje wel gekregen en reactie op mijn mail, maar het was wel ergelijk. Hoesje wel mooi. Foto heeft wel wat donker uitgepakt.

• Cynthia

Snel en mooi gedaan!

• Len Trienekens
    Review voor Case24.com

Ik had een custom hoesje bestelt, en die kwam niet na 1 dag... maar na 11 dagen!! Hier lieten ze me niks over weten todat ik hun het vroeg, dit is natuurlijk niet zo goed. Ik heb nu mn hoesje ontvangen eindelijk, maar de kleuren zijn een beetje washed out... De roze op het hoesje lijkt meer een soortvan richting creme wit te gaan... Would not reccomend

• Herman Hamerpagt
    Review voor Case24.com

Het telefoonhoesje is eenvoudig te bestellen en het resultaat is uitstekend.

• Tea de Boer
    Review voor Case24.com

Goede service, snelle verzending en de (foto)hoes prachtig gelukt!

• Inge Stuitje
    Review voor Case24.com

Een hoesje met eigen foto's gemaakt; het ziet er super uit en mijn dochter is er heel erg blij mee. Het hoesje is van prima kwaliteit.

• Christiaan
    Review voor Case24.com

Over mijn eerste zelfontworpen hoesje was ik niet echt tevreden omdat de gekozen afbeelding er onscherp uit zag. De kleuren waren ook flets (slecht contrast).

Mijn e-mail hierover werd correct behandeld en ik kreeg kosteloos een nieuw hoesje welke er een stuk beter uit zag (het hoesje zélf was ook anders/grote verbetering).

Waarom dan "Goed" in plaats van "Uitstekend"?

Omdat de kwaliteit van de opdruk nog steeds niet helemaal kan tippen aan een hoesje welke ik elders heb besteld (wil geen reclame maken).

Al met al ben ik tevreden, vanwaar de beoordeling "Goed".

• Dirk Hofmann
    Review voor Case24.com

Ik bestelde een case voor mijn LG V30 en kreeg deze zeer snel thuis bezorgd. Hij ziet er mooi uit maar helaas past hij niet helemaal goed op mijn toestel en opladen via de kabel gaat niet omdat de stekker niet blijft zitten. Draadloos opladen gaat wel.

• Jeffrey Heijkamp
    Review voor Case24.com

Goede kwaliteit en ook snele levering (maandag bestelt en dinsdag in huis)

• Evi
    Review voor Case24.com

Super snelle levering van een eigen ontworpen hoesje! Heel leuk geworden als last-minute cadeau :) Ziet er prachtig uit, zou het zeker iedereen aanraden!

• Joly
    Review voor Case24.com

Goed zeer snel in huis en ziet er goed uit!