Case24.com
Bij case24 geloven we dat smartphonehoesjes meer kunnen zijn dan saaie stukken plastic. Bekijk onze designer collecties of ontwerp zelf een hoesje.
8,6
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Anouk
    Geverifieerde klant van Case24.com

Prijs en kwaliteit zijn top! Product ziet er erg goed uit en had het snel in huis

• Ellen

Top ,handig. Alle soorten hoesjes

• Hoe beoordeel je Case24.com?

• Pascal Peeters
    Review voor Case24.com

Besteld hoesje komt niet aan. Klantendienst onbereikbaar via telefoonnummer (afgesloten?) Facebook website lijkt al meer dan een jaar niet meer ge-update.

• Ihsan
    Review voor Case24.com

Product na 4 weken nog niet aangekomen... niks vermeld over levertijd dus je kan een aantal maanden wachten..

Antwoord van Case24.com

Voor leveringen naar Spanje is op dit moment helaas een langere levertijd van toepassing. We verwachten dat je de bestelling binnen enkele dagen alsnog zal ontvangen.

• Herbert
    Geverifieerde klant van Case24.com

Mooi hoesje gemaakt past perfect

• Sheila
    Review voor Case24.com

Klantenservice!! Ik heb 22 Oktober een custommade telefoonhoesje besteld en hem nog steeds niet ontvangen. Geschatte levertijd was 2 werkdagen. Eerste keer dat ik mailde kreeg ik netjes antwoord dat het nog ongeveer een week zou duren. Ook die is alweer voorbij en nu krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Uiteindelijk het hoesje wel gekregen en reactie op mijn mail, maar het was wel ergelijk. Hoesje wel mooi. Foto heeft wel wat donker uitgepakt.

• Cynthia

Snel en mooi gedaan!

• Len Trienekens
    Review voor Case24.com

Ik had een custom hoesje bestelt, en die kwam niet na 1 dag... maar na 11 dagen!! Hier lieten ze me niks over weten todat ik hun het vroeg, dit is natuurlijk niet zo goed. Ik heb nu mn hoesje ontvangen eindelijk, maar de kleuren zijn een beetje washed out... De roze op het hoesje lijkt meer een soortvan richting creme wit te gaan... Would not reccomend

• Herman Hamerpagt
    Review voor Case24.com

Het telefoonhoesje is eenvoudig te bestellen en het resultaat is uitstekend.

• Tea de Boer
    Review voor Case24.com

Goede service, snelle verzending en de (foto)hoes prachtig gelukt!