Casual FC

Casual FC

Casual FC is een webshop opgezet door een aantal voetbalsupporters die volledig bezeten zijn van ‘The Beautiful Game’. We zijn wekelijks te vinden op de tribunes, kijken alles, lezen alles en als we even vrij hebben, zijn we als bijna veertiger en veertiger nog steeds druk met potjes FIFA en Championship Manager (klassieker!).

Bij Casual FC verkopen wij momenteel de gehele collectie van het Nederlandse COPA Football. Het merk is al sinds 1998 toonaangevend in football & fashion en bestaat anno 2020 uit honderden verschillende items in diverse collecties. Zo hebben we o.a. retro shirts, jacks & broeken, door voetbal geïnspireerde T-shirts en sweaters, babyshirts, functionele voetbalkleding en ballen.
De zekerheden van https://casualfc.com

Aspirant lid van WebwinkelKeur