Shopping Moments
Ontdek de wonderen van online winkelen
8,6

• Klant
    Review voor Shopping Moments

Waarom wordt het webwinkelkeurmerk van deze site ook gebruikt op outdoorgenieten.nl? Dit riekt naar fraude

Antwoord van Shopping Moments

Beste Klant

Bedankt voor je opmerking. Als je vragen hebt over het gebruik van het webwinkelkeurmerk op meerdere websites, raad ik je aan contact op te nemen voor opheldering. Het is altijd goed om vragen te stellen en informatie te verzamelen voordat je conclusies trekt. Succes met je onderzoek!

Als je nog andere vragen hebt, sta ik klaar om je verder te helpen.

• Aryen Heinen
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Wat ik vervelend vind, is dat hetgeen ik besteld had (bij Outdoor Genieten trouwens; twee 30mm O-ringetjes) in de kleinst mogelijke envelop had gepast. Nu werd het in een doos bijna zo groot als een schoenendoos verpakt en moest ik volle pond verzendkosten betalen. Jammer.

• Hoe beoordeel je Shopping Moments?

• Armand Maas
    Review voor Shopping Moments

Adverteren met lage prijzen en dan doodleuk order annuleren vanwege prijsfout.

Antwoord van Shopping Moments

Beste

We hopen dat dit bericht u goed bereikt. We willen u laten weten dat we zeer teleurgesteld zijn over de slechte review die u heeft geplaatst, ondanks onze inspanningen om u tijdig op de hoogte te stellen van een probleem met uw bestelling tijdens het pinksterweekend.

Het spijt ons enorm dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling en we begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn geweest. We willen echter benadrukken dat we onmiddellijk actie hebben ondernomen zodra we op de hoogte waren van de technische fout. Ondanks de uitdagingen van het pinksterweekend, hebben we binnen enkele uren contact met u opgenomen om u te informeren over de situatie.

• Jessica Spaan
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Leuke vaas, mooie prijs en wordt opgestuurd naar Spanje. Ben erg benieuwd

• Wally van der Vlist
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Prachtige vaas met een heel mooi boeket. Iedere keer als ik er naar kijk geniet ik ervan. De bloemen zijn net echt
    Ook de service is heel goed. Een aanrader

• M Van Eijk
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Niets op aan te merken!!

• Anita
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Goede service. Ik wilde na mijn bestelling iets wijzigen en dat is erg snel en adequaat opgelost. Daarnaast erg blij met mijn bloemen. :)

• Samantha
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

De bloemen staan heel erg mooi! Netjes en goed ingepakt en geleverd.

• Thea van Bommel
    Geverifieerde klant van Shopping Moments

Geweldig mooie zijdenplant gekocht. Keurig verpakt gelevert op de afgesproken dag. Goede service. Super blij mee.