Cats&Zo
Dé webshop voor crazy cat people
  • Renee
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Wat een leuke webshop is dit. Kwaliteit spullen, die je niet overal ziet en alles stuk voor stuk, met liefde ingepakt. Er zat zelfs een kadootje voor mijn kat bij. Een super goede ervaring.

Antwoord van Cats&Zo

Oh wat een super lieve review! Hier word ik zó gelukkig van. Duizend x dank.

• Heidi Ossen
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Zo leuk ingepakt, altijd een leuke attentie en snelle service. Nog belangrijker...leuke spullen voor een mooie prijs en elke aankoop steunt het goede doel !

Antwoord van Cats&Zo

Dit is echt een review om verlegen van te worden. Dankjewel 🥰! Voor de mooie woorden. Maar ook voor het nemen van de moeite.
    Déborah 🐈‍⬛ ❤️

• Hoe beoordeel je Cats&Zo?

• Truus Plekkenpol
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Product is snel geleverd en goed verpakt

Antwoord van Cats&Zo

Dankjewel Truus voor je review, heel lief dat je de moeite hebt genomen.

• Maud
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Super service, vragen werden snel beantwoord. Bestelling werd thuis geleverd. Echt een aanrader!

Antwoord van Cats&Zo

Ah, dat vind ik echt heel tof! Dankjewel voor je lieve woorden. Betekent heel veel voor me.

• Lia
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Het was weer een feestje om uit te pakken!

Antwoord van Cats&Zo

Heel fijn om te lezen, Lia. Dit is dus waar ik het voor doe, mensen een geluksmomentje bezorgen. Dank voor het nemen van de moeite van het achterlaten van deze review.

• Janneke
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Mooi kattenbeeldje met leuke attentie erbij.
    Goed verpakt en snel verzonden. Helemaal blij mee!!

Antwoord van Cats&Zo

Wat een fijne review, Janneke. En ook dat je de moeite hebt genomen. Dat betekent heel veel voor me!

• Els Van Belleghem
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Een prachtige keuze aan allemaal topitems. Wat je er kunt kopen is met zorg uitgezocht, en die zorg zet zich verder na het bestellen. Je pakje wordt heel snel verwerkt, en wat meer is, het zijn letterlijk én figuurlijk echt cadeautjes. De personal touch die Déborah eraan geeft, zorgt voor een extra verrassing. Altijd een plezier om te grasduinen op de website, en een nog groter plezier om te bestellen en ontvangen. Je voelt er een warm hart doorheen, met een strik vol zachtheid en liefde.

Antwoord van Cats&Zo

Lieve Els, tegen zoveel complimenten ben ik niet opgewassen hoor ☺️.
    Duizend maal dank voor deze super lieve review.
    Déborah 🐈‍⬛ ♥️

• Simone Balkhoven
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Mooie en leuke spullen en een prima service.

Antwoord van Cats&Zo

Wat een fijne review, Simone. Heel erg bedankt!

• Elly Brunia
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Leuke spulletjes voor kattenliefhebbers.
    Leuk verpakt en altijd een extraatje erbij.

Antwoord van Cats&Zo

Wat ontzettend lief, Elly, dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. En als ik dan lees wat je schrijft, word ik helemaal blij!
    Déborah 🐈‍⬛ ♥️

• Esther van de Burgt
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Mooie producten, mooi ingepakt, mooie kwaliteit, lief briefje en presentje erbij :)

Antwoord van Cats&Zo

Wat ontzettend lief, Esther. En wat een compliment. Dat doet heel goed! Dankjewel 🙏🏻.
    Déborah 🐈‍⬛❤️

• Francs
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Snelle levering.Mooi verpakt en nog een kadootje als extra

Wat leuk om te lezen 🥰!
    Dankjewel dat je even de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Ik besef dat dat allesbehalve vanzelfsprekend is!

• Tineke
    Review voor Cats&Zo

Een leuk cadeautje bij Cats&Zo gekocht voor mijn buurmeisje haar vijfjarige verjaardag. Het cadeautje was heel mooi verpakt met roze strikken waar ze helemaal gek op is. Dus dat viel helemaal in goede aarde. Ook het cadeautje zelf, een mok en bord vond ze prachtig, dus het was echt een succes. Cats&Zo is een echte aanrader!

Antwoord van Cats&Zo

Oh wat vind ik dat leuk om te horen van de roze strikken. Ik had er namelijk echt over nagedacht. Dat roze wel leuk zou zijn voor een meisje van 5. Super bedankt voor deze mooie review!
    Déborah 🐈‍⬛❤️

• Janine Schoemacher
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Wat een goede service en wat wordt er veel aandacht besteed aan het inpakken van een cadeau. Ik was enorm verrast. In 1 woord FANTASTISCH. Mijn dank is groot!

Antwoord van Cats&Zo

Jemig, ja, wat moet je dan antwoorden, hier wordt een mens toch verlegen van!
    Enorm bedankt voor deze mooie review!!!

• Veronique Treinen
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Mijn pakketje was snel geleverd en héél fijn om uit te pakken! Niet alleen het cadeau voor vrienden was mooi ingepakt, maar ook het cadeautje voor mezelf :-) Voor de katten zat er nog een speelgoedmuisje in de doos (dat werd meteen 'gevangen') en voor mij ook nog een mooi vilten hartje én kerstkaartje 🧡

Antwoord van Cats&Zo

Ah wat lief dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.
    En dan ook nog zo uitgebreid.
    Heel veel dank voor zoveel lovende woorden.

• Marcel Hoogeboom
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Geweldige service en pakje zeer mooi ingepakt!

Antwoord van Cats&Zo

Wat super leuk dat je even de moeite hebt genomen, dankjewel! En dan ook nog eens zo'n mooie review.
    Déborah 🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛

• Cindy CARDON
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Héél snel geleverd, mooi ingepakt. Perfecte service

Antwoord van Cats&Zo

Dit is echt een heel mooie review. Hier doen we het allemaal voor ❤️.
    Dankjewel dat je de moeite hebt genomen!
    Déborah ❤️🐈‍⬛

• Bo
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Snelle levering, artikelen goed ingepakt en leuke verrassing erbij.

Antwoord van Cats&Zo

Wow, wat een super review! Dankjewel, ook dat je de moeite genomen hebt om een review te schrijven 🐈‍⬛.

• L. Mens
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Een feestje als je het pakket ontvangt, alles leuk ingepakt.

Antwoord van Cats&Zo

Fijn om te lezen! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven ♥️🐈‍⬛.

• Janet
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Heel erg goede communicatie en service.

Antwoord van Cats&Zo

Nou, dat vind ik echt heel tof van je, dat je zo een mooie review achterlaat! Dankjewel, Janet 🐈‍⬛♥️.

• Sharon
    Geverifieerde klant van Cats&Zo

Voor ieder kattenmens is Cats&Zo een droomwinkel. Heb zoveel mooie dingen gezien. Heb 3 prachtige kerstballen besteld. Bestelling was snel en netjes geleverd. Het was echt een feestje om het uit te mogen pakken. Alles was zo mooi ingepakt met prachtig kerstpapier. De kerstballen zelf waren goed en zorgvuldig ingepakt. Naast de bestelling zaten er ook nog twee kleine cadeautjes in. Echt ontzettend leuk en lief. Hier bestel ik zeker nog een keer.

Antwoord van Cats&Zo

Jemig, wat een geweldige review! Daar word je stil van. Duizend maal dank hiervoor 🙏🐈‍⬛😘.